Mwah op mijn school is het niet zo erg bij iemand en zowel dan komt iemand er meteen tussen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Op ieder school had je wel zo'n groepje
Dat is een understatement.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:07 schreef patat het volgende:
Wat een gedrocht, sorry dat ik het zeg ook
Op ieder potje...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Deze blijft zeker wel eeuwig vrijgezel. Wat een lelijk gedrocht .
zeker niet gepest vroeger?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer mij enorm aan haar "zielige hoofd"
Heb echt zoiets van damn leef je leven, je laat toch niet je hele leven ooook nog beinvloeden door die lui, waarom blijven mensen toch hangen in die slachtoffer rol??
Zie mijn reactie daar onder, no pun intendedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeker niet gepest vroeger?
ik wel en inderdaad, het heeft mijn leven beïnvloed. op sommige momenten ben ik vreselijk onzeker. op sommige momenten kan ik enorm (zeg maar enorm boven proporties) van me afbijten.
voor mijn gevoel blijf ik toch echt niet hangen in de slachtofferrol. maar het is wel iets dat ik nooit meer kwijtraak en waar ik me enorm over kan opwinden.
Ik kan me dat nou helemaal voorstellen. En kom daarom ook altijd op voor mensen die gepest wodren en gelukkig doen mijn vrienden dat ook, zodat de pesters ons nooit wat kunnen doen. Die pesters verdienen het om eens goed gepest te worden!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeker niet gepest vroeger?
ik wel en inderdaad, het heeft mijn leven beïnvloed. op sommige momenten ben ik vreselijk onzeker. op sommige momenten kan ik enorm (zeg maar enorm boven proporties) van me afbijten.
voor mijn gevoel blijf ik toch echt niet hangen in de slachtofferrol. maar het is wel iets dat ik nooit meer kwijtraak en waar ik me enorm over kan opwinden.
die had ik even gemist.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Zie mijn reactie daar onder, no pun intended
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |