Nu op RTLXL.nlquote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef fespo het volgende:
wanneer kan je dit terug zien, lijkt mij een epische aflevering
Peter was ook wel superslecht gisteren... al die obvious opmerkingen die hij maaktequote:Op vrijdag 27 april 2012 16:28 schreef matthijst het volgende:
Die Peter, die zegt standaard: "wel een mooi meisje"![]()
Precies. Pesten is niet tof, maar 15 jaar later, als je al volwassen bent, het nodig hebben dat een jochie wat toen 14 was ofzo nu even 'het spijt me' komt zeggen, en als die woordjes zijn uitgesproken 'ineens' verder kunnen met je leven... mja, ik blijf er bij, dan is er meer mis dan dat je ooit gepest bentquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef Mascio het volgende:
Wat ik de hele tijd mis, is het feit dat mensen zich moeten verontschuldigen voor iets wat ze deden toen ze FOCKING 12 JAAR OUD WAREN. Dat is toch te ridicuul voor woorden?
Word!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Precies. Pesten is niet tof, maar 15 jaar later, als je al volwassen bent, het nodig hebben dat een jochie wat toen 14 was ofzo nu even 'het spijt me' komt zeggen, en als die woordjes zijn uitgesproken 'ineens' verder kunnen met je leven... mja, ik blijf er bij, dan is er meer mis dan dat je ooit gepest bent
De mensen die aan dit soort programma's meedoen zijn dan ook de mensen die er niet zelf uit komen, van die labiele figuren zijn zoals in de laatste aflevering en uit zo'n vergiffenis dan nog een soort van nieuwe start zien. Niet iedereen is sterk genoeg om er uiteindelijk boven te staan en z'n pesters een dikke middelvinger te geven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Precies. Pesten is niet tof, maar 15 jaar later, als je al volwassen bent, het nodig hebben dat een jochie wat toen 14 was ofzo nu even 'het spijt me' komt zeggen, en als die woordjes zijn uitgesproken 'ineens' verder kunnen met je leven... mja, ik blijf er bij, dan is er meer mis dan dat je ooit gepest bent
je hebt ook geen fuck aan die verontschuldigingen als ze het niet menen. Die vrouw van vorige week zei uit zichzelf sorry. En dat vond ik wel oprecht(er).quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef Mascio het volgende:
Wat ik de hele tijd mis, is het feit dat mensen zich moeten verontschuldigen voor iets wat ze deden toen ze FOCKING 12 JAAR OUD WAREN. Dat is toch te ridicuul voor woorden?
Maakt dat wat uit? Smaken verschillen inderdaad. En dat zei er nu zo uitziet is zeker niet in de laatste plaats het resultaat van het gepest.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
"ik mag er zijn"... mja, smaken verschillen.
Mja, dat zeg ik, dan is het pesten op zich het probleem niet geweest, maar daar word wel alles op afgeschoven. Na een X aantal jaar is dat natuurlijk ook wel 'makkelijk'. In de zin van dat het makkelijk is dat je iemand de schuld kunt geven van je situatie.quote:Op maandag 30 april 2012 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De mensen die aan dit soort programma's meedoen zijn dan ook de mensen die er niet zelf uit komen, van die labiele figuren zijn zoals in de laatste aflevering en uit zo'n vergiffenis dan nog een soort van nieuwe start zien. Niet iedereen is sterk genoeg om er uiteindelijk boven te staan en z'n pesters een dikke middelvinger te geven.
En dat kan ook iets zijn als 'huidskleur'. Wat verder helemaal niet zegt.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Duh. Heb je m'n post goed gelezen of stond het je bij de 1e regel al niet aan en dacht je daar even op te moeten reageren?
Veel mensen worden gepest, maar niet allemaal die mensen komen in de situaties terecht zoals de mensen in dit programma. Dus moet er iets anders zijn tussen de mensen die wel en niet in die situatie terecht komen, dus het is dan niet puur en alleen het pesten.
wat heeft huidskleur er nou weer mee te maken? Je kunt om tig dingen gepest worden. Het gaat niet om de reden waarom je gepest wordt, het gaat er om dat je een beetje simpel bent als je 15 jaar later nog steeds in 15 jaar geleden bent blijven hangen en dat wil aanvoeren als reden dat je 'mislukt' bent.quote:Op maandag 30 april 2012 23:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En dat kan ook iets zijn als 'huidskleur'. Wat verder helemaal niet zegt.
Wat zeg je nou eigenlijk? Dat mensen die gepest zijn voorbestemd zijn om een ellendig leven te leiden?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
... dus je bent het toch met sannne eens?Dus het is geen onzin? Want Sannne zegt dat er iets anders al ten grondslag ligt van die problemen, niet het pesten, en jij wil dat vervolgens ontkrachten door te stellen dat het random dingen zijn, en dat die niet ten grondslag liggen aan een ellendig leven.
Dat is precies wat sannne en ik zeggen. Het is niet het pesten alleen, er zit nog iets anders bij. Dat pesten is zoals je zelf aangeeft, volledig random. Dus waarom heb ik daar geen last van, en zo'n persoon als in dit programma wel?
Nee. De mensen die gepest zijn en tig jaar later nog steeds een jochie uit een vorig leven zowat de schuld geven van hun huidige situatie zijn voorbestemd om een ellendig leven te leiden. Die lui zullen nooit doorpakken en denken 'fuck it'. Nee, die blijven altijd jammeren over hoe stom Jan-Willem vroeger was. Kom op zeg.quote:Op maandag 30 april 2012 23:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat zeg je nou eigenlijk? Dat mensen die gepest zijn voorbestemd zijn om een ellendig leven te leiden?
Het is wel zo dat het altijd domme wijven zijn die gepest zijn. Mavo niveau, iq van een ei.quote:Op maandag 30 april 2012 23:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. De mensen die gepest zijn en tig jaar later nog steeds een jochie uit een vorig leven zowat de schuld geven van hun huidige situatie zijn voorbestemd om een ellendig leven te leiden. Die lui zullen nooit doorpakken en denken 'fuck it'. Nee, die blijven altijd jammeren over hoe stom Jan-Willem vroeger was. Kom op zeg.
Nu zeg je toch twee hele verschillende dingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het altijd domme wijven zijn die gepest zijn. Mavo niveau, iq van een ei.
Conclusie Gepeste mensen == Domme mensen. ( niet anders om, dus zoals Koe == Dier maar Dier is niet gelijk aan Koe). Slimme mensen zouden dit beter kunnen verwerken en zich erover heen zetten. Misschien vanwege betere toekomst vooruit zichten en logischer beredeneren dat de pester eigenlijk heel dom zijn.
Dat ben ik niet met je eens. Het zijn niet altijd domme mensen die gepest worden. Een jongen die ik ken is vroeger ook veel gepest, heeft VWO gedaan en daarna opleiding psychologie, en ook afgestudeerd. In principe dus een intelligente jongen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het altijd domme wijven zijn die gepest zijn. Mavo niveau, iq van een ei.
Conclusie Gepeste mensen == Domme mensen. ( niet anders om, dus zoals Koe == Dier maar Dier is niet gelijk aan Koe). Slimme mensen zouden dit beter kunnen verwerken en zich erover heen zetten. Misschien vanwege betere toekomst vooruit zichten en logischer beredeneren dat de pester eigenlijk heel dom zijn.
Ooh maar ik ging verder waar jij het over had. De mensen die lasten ondervinden dat ze vroeger gepest zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Het zijn niet altijd domme mensen die gepest worden. Een jongen die ik ken is vroeger ook veel gepest, heeft VWO gedaan en daarna opleiding psychologie, en ook afgestudeerd. In principe dus een intelligente jongen.
Maar ja..
Hoho, ik had wel met een reden gequoted. Ik bedoel dus de mensen die later in hun leven belemmerd worden doordat ze vroeger gepest zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nu zeg je toch twee hele verschillende dingen.
Dat slimme mensen het beter kunnen verwerken is 1. Daar valt trouwens over te discussieren.
Dat alleen domme mensen gepest worden is iets anders. Onzin trouwens. Zat intelligente mensen die gepest zijn.
ik ook niet hoor dus ik kijk welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef kwiwi het volgende:
O sorryIk dacht door de tekst op de Gepest site dat het nieuwe afleveringen waren "Vanaf 8 januari is Gepest terug bij RTL 4 om 21.30 uur". En ik had ze blijkbaar nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan me voorstellen dat ik DAT heb gepest. alleen al dat woordje DAT![]()
![]()
we hebben het hier over een mens, geen ding en zeker geen minderwaardig ding
ik zit me nu al plaatsvervangend op te winden over die vette blonde zeug met dr vette kapsel
Ja helemaal gelijk heb je. En dan is ze zelf ook nog vreselijk lelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
![]()
ik zit me nu al plaatsvervangend op te winden over die vette blonde zeug met dr vette kapsel
je zou d'r toch wat doen hehquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
![]()
Hahaha idd. Je zou eerder denken dat zij gepest zou worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mooi die kan die dikke nu mooi terug pesten
al zal dat wel niet de bedoeling zijn
die heeft in dr leven weinig geleerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je zou d'r toch wat doen heh![]()
klotewijf![]()
misschien is dit een goeie les voor dat mormelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heeft in dr leven weinig geleerd.
ja ik denk dat als je nooit gepest bent dat je dan niet weet wat voor een invloed dat heeftquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer mij enorm aan haar "zielige hoofd"
Heb echt zoiets van damn leef je leven, je laat toch niet je hele leven ooook nog beinvloeden door die lui??
Als je mentaal niet sterk bent zul je dat nooit kwijtraken denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer mij enorm aan haar "zielige hoofd"
Heb echt zoiets van damn leef je leven, je laat toch niet je hele leven ooook nog beinvloeden door die lui, waarom blijven mensen toch hangen in die slachtoffer rol??
Op ieder school had je wel zo'n groepjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef hafcfan het volgende:
Snap niet dat je iemand zo erg kan pesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |