ik ook niet hoor dus ik kijk welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:33 schreef kwiwi het volgende:
O sorryIk dacht door de tekst op de Gepest site dat het nieuwe afleveringen waren "Vanaf 8 januari is Gepest terug bij RTL 4 om 21.30 uur". En ik had ze blijkbaar nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan me voorstellen dat ik DAT heb gepest. alleen al dat woordje DAT![]()
![]()
we hebben het hier over een mens, geen ding en zeker geen minderwaardig ding
ik zit me nu al plaatsvervangend op te winden over die vette blonde zeug met dr vette kapsel
Ja helemaal gelijk heb je. En dan is ze zelf ook nog vreselijk lelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
![]()
ik zit me nu al plaatsvervangend op te winden over die vette blonde zeug met dr vette kapsel
je zou d'r toch wat doen hehquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
![]()
Hahaha idd. Je zou eerder denken dat zij gepest zou worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mooi die kan die dikke nu mooi terug pesten
al zal dat wel niet de bedoeling zijn
die heeft in dr leven weinig geleerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je zou d'r toch wat doen heh![]()
klotewijf![]()
misschien is dit een goeie les voor dat mormelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heeft in dr leven weinig geleerd.
ja ik denk dat als je nooit gepest bent dat je dan niet weet wat voor een invloed dat heeftquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer mij enorm aan haar "zielige hoofd"
Heb echt zoiets van damn leef je leven, je laat toch niet je hele leven ooook nog beinvloeden door die lui??
Als je mentaal niet sterk bent zul je dat nooit kwijtraken denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:41 schreef Logician het volgende:
Ik irriteer mij enorm aan haar "zielige hoofd"
Heb echt zoiets van damn leef je leven, je laat toch niet je hele leven ooook nog beinvloeden door die lui, waarom blijven mensen toch hangen in die slachtoffer rol??
Op ieder school had je wel zo'n groepjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:58 schreef hafcfan het volgende:
Snap niet dat je iemand zo erg kan pesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |