Ik ben vorige week bij die winkel geweestquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:43 schreef DarkElf het volgende:
Nieuwe slofjes aan laten meten vandaag bij Run2Day in Bergen op Zoom (vorige keer ook goed geholpen daar) Voordeel is oa dat als ze toch niet bevallen ik ermee terug kan.
[ afbeelding ]
Morgen eens uitproberen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:43 schreef DarkElf het volgende:
Nieuwe slofjes aan laten meten vandaag bij Run2Day in Bergen op Zoom (vorige keer ook goed geholpen daar) Voordeel is oa dat als ze toch niet bevallen ik ermee terug kan.
[ afbeelding ]
Morgen eens uitproberen
Yes kan hem iedereen aanbevelen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben vorige week bij die winkel geweestGoed geholpen inderdaad, voor mijn gevoel.
Zo te zien hebben die wel wat compressie, maar niet zoals de medische sportcompressiekousen? Ik had ze hiervan: http://www.herzogmedical.com/quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vaag, dan is wat ik gezien heb geen compressiekous? Al stond het wel op de verpakking? -> http://www.newitts.com/pr(...)ompression_Socks.htm
Precies. Wel zin in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Net als wat anderen van hier de Bata dus
Twee jaar is een best lange tijd... wat je zou kunnen doen is je huidige schoenen vergelijken met nieuwe paar van hetzelfde model. Maar ook als je zelf bij jezelf denkt dat er slijtage is of dat de demping een stuk minder is kan je nieuwe halen. Sommige modellen gaan langer mee dan anderen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:59 schreef robdriessen het volgende:
Nog een schoenenvraag!
2 jaar geleden heb ik me een paar Brooks Beast aan laten meten bij Runner's World in Leiden. "The Beast® is running’s leading Control shoes because they deliver the perfect mix of stability and comfort, pampering runners with low or flat arches and excessive pronation."
Nu twee jaar later hebben de schoenen misschien 250km op de teller, maar ben ik ondertussen wel van 100 naar 75 kilo gegaan. Om eerlijk te zijn heb ik geen klachten en dit wil ik ook graag zo houden.
Is het aan te raden om vanwege leeftijd van de schoen en veranderd lichaamsgewicht even ter controle langs de hardloopwinkel te gaan? Of kan/zal ik gewoon doorrennen omdat ik geen klachten heb en omdat de schoenen qua gelopen km's nog relatief jong zijn?
De medewerkerstrui? Niet echt op gelet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je al wat truien zien lopen? Ik hoorde dat de roddel 'geel' was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Beetje late reactie van mij,quote:Op donderdag 26 april 2012 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lol alweer één die solliciteert naar een blessure
Dat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef DarkElf het volgende:
Coopertest van 5 min is geen coopertest vik.
Ik zou eerst even 5 min inlopen en vervolgens kort nog 500 meter rustig hardlopen. Daarna vlammenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:59 schreef Viking84 het volgende:
D'oh, dat weet ik ook wel.
Maar nu wil ik graag even weten hoe ik hem góed doe, zodat ik de volgende keer niet weer faal.
SPOILER: De New Balance MR 860 RSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringjantje wat een verschil met mijn oude schoenen
Bedankt iedereen voor de hulp!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef robdriessen het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Vers terug van Runningpoint Vlaardingen. MET een nieuw paar schoenen. Had m'n oude paar meegenomen en die bleken extra stug te zijn, berekend op mijn oude gewicht. Vervolgens met elke denkbare combinatie gelopen van oude schoenen en 4 nieuwe kandidaten. En de winnaar is......Zien er ook goed uit! Hoe is de service daar trouwens? Ik ben er ooit eens binnen geweest voor een... armbandgeval om m'n telefoon in te steken maar die hadden ze niet. Omdat het een iets kleinere winkel is voel ik me altijd zo verplicht iets te kopen.SPOILER: De New Balance MR 860 RSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringjantje wat een verschil met mijn oude schoenen
Bedankt iedereen voor de hulp!
Ik heb trouwens nog last van spierpijn in m'n onderbenen sinds dinsdag. Verdwalen in een bos met veel heuvels in de kou was denk ik de grootste oorzaak. Natuurlijk eigenwijs woensdag toch wezen squashen... ik ben bang dat als ik vandaag niet ga lopen ik echt achter raak op schema en die 20 km volgende maand kan vergeten. Zucht.
Ze zijn verhuisd naar de overkant van de straat en hebben nu een flink grotere zaak. Service was prima, oude schoen werd onderzocht en direct herkend, er werd tijd voor me uitgetrokken, ik mocht met vier verschillende schoenen naar buiten om een stukje te gaan rennen, er werd me geen schoen aangesmeerd maar ze lieten me alleen het verschil zelf ondervinden. De keuze voor een nieuw paar lag helemaal bij mezelf. Ook meteen gratis klantenkaart meegekregen, geeft 20% korting op schoenen en 10% korting op de rest. Telefoonarmbanden hebben ze nu trouwens ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef Niara het volgende:
Zien er ook goed uit! Hoe is de service daar trouwens? Ik ben er ooit eens binnen geweest voor een... armbandgeval om m'n telefoon in te steken maar die hadden ze niet. Omdat het een iets kleinere winkel is voel ik me altijd zo verplicht iets te kopen.
Klinkt goed. En woohoo! voor telefoonarmbandjes. Zal als ik weer in Vlaardingen ben eens binnengaan en kijken voor een hardloopshirt. De shirts waar ik nu in loop zijn net iets te kort naar mijn zin.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ze zijn verhuisd naar de overkant van de straat en hebben nu een flink grotere zaak. Service was prima, oude schoen werd onderzocht en direct herkend, er werd tijd voor me uitgetrokken, ik mocht met vier verschillende schoenen naar buiten om een stukje te gaan rennen, er werd me geen schoen aangesmeerd maar ze lieten me alleen het verschil zelf ondervinden. De keuze voor een nieuw paar lag helemaal bij mezelf. Ook meteen gratis klantenkaart meegekregen, geeft 20% korting op schoenen en 10% korting op de rest. Telefoonarmbanden hebben ze nu trouwens ook
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef robdriessen het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Vers terug van Runningpoint Vlaardingen. MET een nieuw paar schoenen. Had m'n oude paar meegenomen en die bleken extra stug te zijn, berekend op mijn oude gewicht. Vervolgens met elke denkbare combinatie gelopen van oude schoenen en 4 nieuwe kandidaten. En de winnaar is......Vlaardingen heeft nou eenmaal de beste winkelsSPOILER: De New Balance MR 860 RSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringjantje wat een verschil met mijn oude schoenen
Bedankt iedereen voor de hulp!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Loop je met een schema? Of gewoon zomaar?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef Fuszy het volgende:
Eerste keer een rondje lopen nadat ik ziek ben geweest deze week. Ging zeer lekker en ik heb ook nog nooit zo ver gelopen.
[ afbeelding ]
netjes hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:57 schreef BlackFrancis het volgende:
Vanmorgen 10km gelopen! Mn eerste in 8 jaar! (heb jaren niet gesport)
Ik dacht vanmorgen de gebruikelijke 5k te lopen, misschien 6 en al het heel lekker zou gaan wilde ik de 7 wel proberen. Maar het ging ech zo lekker! Conditioneel had ik zelfs na de 10 nog heel veel over, had eigenlijk geen centje pijn.
Maar 10km is een mooie mijlpaal, en ik moet ook niks forceren. 52,45min is nog aardig vlot ook. Heb heel vlak 11 km/u gelopen.
http://www.runinfo.nl/shinsplints.htmquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef Niara het volgende:
Mooie schoenen DarkElf! En wat voor oefeningen doe je SEMTEX?
Nah...je moet gewoon in je tweede adem komen. Ene keer gaat dat geweldig makkelijk en andere keer absoluut niet. Bij mij kan dat soms 6 km duren voor ik er echt lekker in zit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef LasTeR het volgende:
Oké, kan iemand mij dit uitleggen? Net 6 km gedaan, in totaal 33 minuten over gedaan.
De eerste 5 minuten afwisselend stevig wandelen en rustig lopen, daarna een redelijk tempo aanhouden. De eerste 1,5 km vallen mij zo zwaar, de rest wat daarna komt houd ik gemakkelijk vol.
Mist hier een goede/betere warming-up? Hebben anderen hier ook last van?
Ik loop wanneer ik zin hebquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef Saninl het volgende:
[..]
Loop je met een schema? Of gewoon zomaar?
Niet meteen te snel willen rennen toch? Gewoon rustig beginnen en je vindt zo je ideale ritme. Als ik daar eenmaal inzit, kan ik uren doorgaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Bij mij kan dat soms 6 km duren voor ik er echt lekker in zit.
Ik heb nog steeds geen gouden formule gevonden. Ik weet alleen wel dat hoe meer conditie je krijgt hoe beter 't gaat iig omdat je niet meer tegen die muur van eerste vermoeidheid op loopt. En idd, te hard van start werk niet. Te langzaam ook niet trouwens, dan krijg je zo'n sjok rondje waar je weinig aan hebt in mijn ogen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Niet meteen te snel willen rennen toch? Gewoon rustig beginnen en je vindt zo je ideale ritme. Als ik daar eenmaal inzit, kan ik uren doorgaan.
Ja, dat. Dat je begint te lopen en dat je denkt: "o ja. da's waar ook. Dit is leuk!!"quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen gouden formule gevonden. Ik weet alleen wel dat hoe meer conditie je krijgt hoe beter 't gaat iig omdat je niet meer tegen die muur van eerste vermoeidheid op loopt.
Een van de geneugten van zonder muziek lopen... Geen oortjes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
En voor m'n oortjes een beetje goed blijven zitten
Ja, er is een 2006 en een 2011 ( versie ) meen ik. Op PB is trouwens ook Renate Wennemars te vinden...quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:29 schreef Fuszy het volgende:
Evy 5-10km (2006? klopt dat) gedownload. Eens kijken of het was is.
ziet er goed uit, die slofjes! Al mee getraind ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:59 schreef gcjoel het volgende:
Hier regent het al zowat de hele dag! Bah! gelukkig gister gelopen dus vandaag rust.
Mooi moment om echte grote mensen hardloop schoenen te kopen!
Deze zijn het geworden:
http://ee40live.keller-sp(...)12-rscas064-1_z1.jpg
Vond het wel grappig om over dat baantje te rennen in de winkel!
Nee heb ze net gekocht! Maandag ga ik ze testenquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:11 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
ziet er goed uit, die slofjes! Al mee getraind ?
Ja, even lekker de frisse lucht opzoeken!quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Muurtje is gelatext, over vier uur mag het volgende laagje erop. Zal ik in de tussentijd maar een rondje gaan lopen dan...?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee heb ze net gekocht! Maandag ga ik ze testen
Ja!quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Muurtje is gelatext, over vier uur mag het volgende laagje erop. Zal ik in de tussentijd maar een rondje gaan lopen dan...?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja, even lekker de frisse lucht opzoeken!
Goed, ik ga me omkledenquote:
Ik ga nu testenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Het is hier nu erg plakkerig weer. Bij jullie ook?
Vanmorgen gelopen en ja t was plakkerig en benauwd!quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Het is hier nu erg plakkerig weer. Bij jullie ook?
pfff hier nog een die het veel te leuk had in de kroeg.... ik kan mezelf er nog niet toe zetten... misschien sla ik maar een dagje overquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef slacker_nl het volgende:
Er staat een interval in de planning, maar denk dat ik gewoon een rustig duurloopje ga doen. Gisteren was leuk in de kroeg.. heeel erg leuk
Ik ook nog niet hoor. Mss straks, of nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff hier nog een die het veel te leuk had in de kroeg.... ik kan mezelf er nog niet toe zetten... misschien sla ik maar een dagje over
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Netje Mo!
Bij mij zit inmiddels ook het tweede laagje latex op de muur, ik ben echt hardcore vandaagnu douchen!
Ik heb alleen dit met m'n voetquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van een tintelend gevoel in de voetzolen tijdens het lopen?
Niet vanwege te strak zittende schoenen, maar gewoon een licht tintelend gevoel. Ik heb het bij mijn 7,2 stuk met de ergste stijging het ergste, maar voelde het bij 't vals plat omhoog daarnet ook al een beetje. Beetje raar gevoel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?! Alleen als ik meer dan 7km loop[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Heb jij het ook aan twee voeten? Ik heb het namelijk ook rechts, maar daar is het minder dramatisch als links...quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt precies last op dezelfde plekken! En inderdaad, tot aan 6á7 gaat 't wel, maar erna..
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb jij het ook aan twee voeten? Ik heb het namelijk ook rechts, maar daar is het minder dramatisch als links...
*hand schudt...quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Ook idem hier. Meer links dan rechts, maar inderdaad beide voeten.
Pas nog nagemeten bij de Run2Day omdat ik m'n schoenen verdacht van een blessure, ze waren nog goed en niet te klein.quote:
En je bent ook in het bezit van prima sokken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
*hand schudt...
[..]
Pas nog nagemeten bij de Run2Day omdat ik m'n schoenen verdacht van een blessure, ze waren nog goed en niet te klein.
De blessure bleek overbelasting en verkeerde loophouding, en die is nu over.
Ik heb woensdag 20km gewandeld in het bos, geen blaar niks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Speciale goed aansluitende wandel-hardloop-outdoorsokken. Deze sokken zijn tot nu toe het beste wat me is overkomen. Houd het nu tot 6km blaarvrij uit, dat was eerder al rond de 4,5/5![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:54 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik heb woensdag 20km gewandeld in het bos, geen blaar niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |