Ik zou eerst even 5 min inlopen en vervolgens kort nog 500 meter rustig hardlopen. Daarna vlammenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:59 schreef Viking84 het volgende:
D'oh, dat weet ik ook wel.
Maar nu wil ik graag even weten hoe ik hem góed doe, zodat ik de volgende keer niet weer faal.

SPOILER: De New Balance MR 860 RSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringjantje wat een verschil met mijn oude schoenen
Bedankt iedereen voor de hulp!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017

quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef robdriessen het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Vers terug van Runningpoint Vlaardingen. MET een nieuw paar schoenen. Had m'n oude paar meegenomen en die bleken extra stug te zijn, berekend op mijn oude gewicht. Vervolgens met elke denkbare combinatie gelopen van oude schoenen en 4 nieuwe kandidaten. En de winnaar is......Zien er ook goed uit! Hoe is de service daar trouwens? Ik ben er ooit eens binnen geweest voor een... armbandgeval om m'n telefoon in te steken maar die hadden ze niet. Omdat het een iets kleinere winkel is voel ik me altijd zo verplicht iets te kopen.SPOILER: De New Balance MR 860 RSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringjantje wat een verschil met mijn oude schoenen
Bedankt iedereen voor de hulp!
Ik heb trouwens nog last van spierpijn in m'n onderbenen sinds dinsdag. Verdwalen in een bos met veel heuvels in de kou was denk ik de grootste oorzaak. Natuurlijk eigenwijs woensdag toch wezen squashen... ik ben bang dat als ik vandaag niet ga lopen ik echt achter raak op schema en die 20 km volgende maand kan vergeten. Zucht.

Ze zijn verhuisd naar de overkant van de straat en hebben nu een flink grotere zaak. Service was prima, oude schoen werd onderzocht en direct herkend, er werd tijd voor me uitgetrokken, ik mocht met vier verschillende schoenen naar buiten om een stukje te gaan rennen, er werd me geen schoen aangesmeerd maar ze lieten me alleen het verschil zelf ondervinden. De keuze voor een nieuw paar lag helemaal bij mezelf. Ook meteen gratis klantenkaart meegekregen, geeft 20% korting op schoenen en 10% korting op de rest. Telefoonarmbanden hebben ze nu trouwens ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef Niara het volgende:
Zien er ook goed uit! Hoe is de service daar trouwens? Ik ben er ooit eens binnen geweest voor een... armbandgeval om m'n telefoon in te steken maar die hadden ze niet. Omdat het een iets kleinere winkel is voel ik me altijd zo verplicht iets te kopen.

Klinkt goed. En woohoo! voor telefoonarmbandjes. Zal als ik weer in Vlaardingen ben eens binnengaan en kijken voor een hardloopshirt. De shirts waar ik nu in loop zijn net iets te kort naar mijn zin.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ze zijn verhuisd naar de overkant van de straat en hebben nu een flink grotere zaak. Service was prima, oude schoen werd onderzocht en direct herkend, er werd tijd voor me uitgetrokken, ik mocht met vier verschillende schoenen naar buiten om een stukje te gaan rennen, er werd me geen schoen aangesmeerd maar ze lieten me alleen het verschil zelf ondervinden. De keuze voor een nieuw paar lag helemaal bij mezelf. Ook meteen gratis klantenkaart meegekregen, geeft 20% korting op schoenen en 10% korting op de rest. Telefoonarmbanden hebben ze nu trouwens ook

quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef robdriessen het volgende:
Zo, daar zijn we weer. Vers terug van Runningpoint Vlaardingen. MET een nieuw paar schoenen. Had m'n oude paar meegenomen en die bleken extra stug te zijn, berekend op mijn oude gewicht. Vervolgens met elke denkbare combinatie gelopen van oude schoenen en 4 nieuwe kandidaten. En de winnaar is......Vlaardingen heeft nou eenmaal de beste winkelsSPOILER: De New Balance MR 860 RSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringjantje wat een verschil met mijn oude schoenen
Bedankt iedereen voor de hulp! Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖

Toch in totaal weer een intervaltraining van 30 minuten gehad!
 Toch in totaal weer een intervaltraining van 30 minuten gehad!

Loop je met een schema? Of gewoon zomaar?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef Fuszy het volgende:
Eerste keer een rondje lopen nadat ik ziek ben geweest deze week. Ging zeer lekker en ik heb ook nog nooit zo ver gelopen.
[ afbeelding ]

netjes hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:57 schreef BlackFrancis het volgende:
Vanmorgen 10km gelopen! Mn eerste in 8 jaar! (heb jaren niet gesport)
Ik dacht vanmorgen de gebruikelijke 5k te lopen, misschien 6 en al het heel lekker zou gaan wilde ik de 7 wel proberen. Maar het ging ech zo lekker! Conditioneel had ik zelfs na de 10 nog heel veel over, had eigenlijk geen centje pijn.
Maar 10km is een mooie mijlpaal, en ik moet ook niks forceren. 52,45min is nog aardig vlot ook. Heb heel vlak 11 km/u gelopen.

http://www.runinfo.nl/shinsplints.htmquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef Niara het volgende:
Mooie schoenen DarkElf! En wat voor oefeningen doe je SEMTEX?

Nah...je moet gewoon in je tweede adem komen. Ene keer gaat dat geweldig makkelijk en andere keer absoluut niet. Bij mij kan dat soms 6 km duren voor ik er echt lekker in zit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef LasTeR het volgende:
Oké, kan iemand mij dit uitleggen? Net 6 km gedaan, in totaal 33 minuten over gedaan.
De eerste 5 minuten afwisselend stevig wandelen en rustig lopen, daarna een redelijk tempo aanhouden. De eerste 1,5 km vallen mij zo zwaar, de rest wat daarna komt houd ik gemakkelijk vol.
Mist hier een goede/betere warming-up? Hebben anderen hier ook last van?

Ik loop wanneer ik zin hebquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef Saninl het volgende:
[..]
Loop je met een schema? Of gewoon zomaar?
 . Eigenlijk moet er wel enige vorm van vastigheid in komen.
. Eigenlijk moet er wel enige vorm van vastigheid in komen.

Niet meteen te snel willen rennen toch? Gewoon rustig beginnen en je vindt zo je ideale ritme. Als ik daar eenmaal inzit, kan ik uren doorgaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Bij mij kan dat soms 6 km duren voor ik er echt lekker in zit.

Ik heb nog steeds geen gouden formule gevonden. Ik weet alleen wel dat hoe meer conditie je krijgt hoe beter 't gaat iig omdat je niet meer tegen die muur van eerste vermoeidheid op loopt. En idd, te hard van start werk niet. Te langzaam ook niet trouwens, dan krijg je zo'n sjok rondje waar je weinig aan hebt in mijn ogen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Niet meteen te snel willen rennen toch? Gewoon rustig beginnen en je vindt zo je ideale ritme. Als ik daar eenmaal inzit, kan ik uren doorgaan.

Ja, dat. Dat je begint te lopen en dat je denkt: "o ja. da's waar ook. Dit is leuk!!"quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen gouden formule gevonden. Ik weet alleen wel dat hoe meer conditie je krijgt hoe beter 't gaat iig omdat je niet meer tegen die muur van eerste vermoeidheid op loopt.
 Dat is echt te gek. Lekker gaan rennen en weten dat je het een uur later nog steeds kunt.
 Dat is echt te gek. Lekker gaan rennen en weten dat je het een uur later nog steeds kunt.

Een van de geneugten van zonder muziek lopen... Geen oortjes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
En voor m'n oortjes een beetje goed blijven zitten

. Bij mn duurloopjes ben ik minder gefocust op snelheid maar ook daar wil ik wel progressie zien natuurlijk.
. Bij mn duurloopjes ben ik minder gefocust op snelheid maar ook daar wil ik wel progressie zien natuurlijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |