Aldus een linksmensch.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de ogen van een masochist lukt dat ongetwijfeld.
Ik zie het vanuit een land met 4,9% economische groei met lede ogen aan EG...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het land is toch ten dode opgeschreven.
Je weet toch wel waar ze de nullijn willen leggen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd hoe ik het in wil vullen, maar je mag best woorden in de mond leggen.
VVD is nog minder schadelijk dan de SP met hun nationalismequote:Op donderdag 26 april 2012 15:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar goed, de VVD gaat het straks weer glansrijk winnen met het markt-extremisme.
Het zit u ook niet mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar goed, de VVD gaat het straks weer glansrijk winnen met het markt-extremisme.
Aldus de neo-con, die zijn persoonlijke vrijheden in de uitverkoop zet.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aldus een linksmensch.
De ultieme slaafse masochisten, op het schavot ermee.
Mag ik weten welk land?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie het vanuit een land met 4,9% economische groei met lede ogen aan EG...
Alsof je onder een communistisch regime van Maosom en Roemao goed af bent.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de neo-con, die zijn persoonlijke vrijheden in de uitverkoop zet.
De enige plek waar ze een nullijn kunnen neerzetten?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar ze de nullijn willen leggen?
Ik stem dan ook geen van beide.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof je onder een communistisch regime van Maosom en Roemao goed af bent.
Ik hoop het maar ik geloof het niet.....quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef JoaC het volgende:
[..]
De enige plek waar ze een nullijn kunnen neerzetten?
Als je tegelijkertijd een inkomensafhankelijke zorg invoert etc, streept dat weer tegen elkaar weg.
Zeik dan ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stem dan ook geen van beide.
Colombia.quote:
Ja, hij tolt aardig in de rondte met die 3%quote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hihi "Samsom heeft zichzelf buiten spel gezet, dus eigen schuld".
Mooi.
Een stem op de SP maakt de VVD sterker doordat partijen die dichterbij VVD liggen kleiner zijn, dus grotere compromissen moeten sluiten om hun programma er door heen te krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik geloof het niet.....
Ze zijn er toch al uit, gewoon een courtesy call.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:00 schreef GSbrder het volgende:
Nu gaan ze toch naar Samsom.
Krijg je een harde njet, dan gaat dat Calimerootje van Guido niet op.
Juich niet te vroeg. De echte strijd moet nog beginnen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hihi "Samsom heeft zichzelf buiten spel gezet, dus eigen schuld".
Mooi.
CU en GroenLinks blijkbaar ookquote:Op donderdag 26 april 2012 15:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
waar rechts Nederland weer de vingers bij af kan likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |