Het is jammer dat de hoogtijdagen van het christendom voorbij zijn, anders konden we jou op de brandstapel flikkeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is jammer dat de Koude Oorlog voorbij is, anders konden we Samsom overlaten aan de CIA.
Het was toch ooit een middenpartij, met Bos en Kok en meer van die fiere regenten? Dan kan je nu wel met een walvisbeschermer komen, maar het is geen echte vader des vaderlands.quote:
Crewbash!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is jammer dat de hoogtijdagen van het christendom voorbij zijn, anders konden we jou op de brandstapel flikkeren.
Dat doen ze allemaal wel natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Of geen geld willen lenen van toekomstige generaties
Iedereen weet dat je zo de boel kapot bezuinigt. Extra moeten bezuinigen vanwege uitverdien-effecten.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Of geen geld willen lenen van toekomstige generaties
Waarom zijn het nu communisten dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef De_Guidance het volgende:
De PvdA was juist erg pro-VS tijdens de koude oorlog , ken je gescheidenis VS.
jep, net als vorige keer; geen medewerking verlenen aan die politieke speeltuin. En dat is dan de "intelligentsia" van Nederland.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:48 schreef EchtGaaf het volgende:
De keuze voor de stembus wordt zo wel erg makkelijk.
En ooit zwaaide ome Joop de scepter binnen de PvdA. Persoonlijk denk ik dat steeds meer mensen dat pragmatische economische denken dat kenmerkend was voor de jaren negentig goed zat beginnen te worden. Ik ook, maar ik ben realistisch genoeg om in te zien dat idealisme op de achterbank moet worden gezet zolang er nog geen werkend alternatief bestaat.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was toch ooit een middenpartij, met Bos en Kok en meer van die fiere regenten? Dan kan je nu wel met een walvisbeschermer komen, maar het is geen echte vader des vaderlands.
Eerder een kruising tussen de SP en GroenLinks met een VVD-naam.
Het land is toch ten dode opgeschreven.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jep, net als vorige keer; geen medewerking verlenen aan die politieke speeltuin. En dat is dan de "intelligentsia" van Nederland.
Kikkerlandje.
Als de PvdA net zo doortastend is als de SPD, mogen ze van mij morgen de regering in. Maar dat zijn ze niet hè?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nog meer onzin-beleid en een nog hogere rente betalen op de schulden inderdaad.
Waarom kunnen de Duitsers wel hervormen en betalen zij een veel lagere rente ?
Oa door SPD hervormingen.
Zijn ze dat ? Lolquote:Op donderdag 26 april 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zijn het nu communisten dan?
In Griekenland wordt momenteel de schijnwelvaart van excessief lenen kapot bezuinigd, in Nederland kan men bezuinigingen en investeringen combineren en toch tot 3% komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je zo de boel kapot bezuinigt. Extra moeten bezuinigen vanwege uitverdien-effecten._!
Waar ben je dan mee bezig?
Ja.quote:
Daar ga jij niet over. Dus irrelevantquote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als de PvdA net zo doortastend is als de SPD, mogen ze van mij morgen de regering in. Maar dat zijn ze niet hè?
Met maatregelen die Balkenende had moeten nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je zo de boel kapot bezuinigt. Extra moeten bezuinigen vanwege uitverdien-effecten._!
Waar ben je dan mee bezig?
Tsja, waarom ben jij en homo en neo-con? Er lopen nou eenmaal een hoop mafklappers rond op deze wereld.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zijn het nu communisten dan?
Waar is de Nederlandse versie van Hartz I - III?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over. Dus irrelevant
Over de ruggen van de laagst betaalden.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:53 schreef JoaC het volgende:
[..]
In Griekenland wordt momenteel de schijnwelvaart van excessief lenen kapot bezuinigd, in Nederland kan men bezuinigingen en investeringen combineren en toch tot 3% komen.
En Rutte zelf eerderquote:Op donderdag 26 april 2012 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met maatregelen die Balkenende had moeten nemen.
Prima verenigbaar, kortzichtige regioschrijver.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, waarom ben jij en homo en neo-con? Er lopen nou eenmaal een hoop mafklappers rond op deze wereld.
In de ogen van een masochist lukt dat ongetwijfeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima verenigbaar, kortzichtige regioschrijver.
Ik heb niet gezegd hoe ik het in wil vullen, maar je mag best woorden in de mond leggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Over de ruggen van de laagst betaalden.
U kan wat mij betreft ook
Aldus een linksmensch.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de ogen van een masochist lukt dat ongetwijfeld.
Ik zie het vanuit een land met 4,9% economische groei met lede ogen aan EG...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het land is toch ten dode opgeschreven.
Je weet toch wel waar ze de nullijn willen leggen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd hoe ik het in wil vullen, maar je mag best woorden in de mond leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |