Nou ja, het nieuwe akkoord zal dan ook wel voor driekwart bestaan uit paragrafen uit dat Catshuisakkoord.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Wel frappant dat ze eerst 7 weken nodig hebben in het Catshuis, maar D66, GroenLinks en CU het binnen een dagje flikken.
Dit dus. Dit had niemand verwacht denk ik. Top dat het zo snel lukt, en dan komen ze ook nog dicht bij de 3% norm als ik dat mag geloven.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:08 schreef De_Guidance het volgende:
Wel netjes dat ze al een akkoord hebben.
Wilders.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef Friek_ het volgende:
Wel frappant dat ze eerst 7 weken nodig hebben in het Catshuis, maar D66, GroenLinks en CU het binnen een dagje flikken.
Die Blok moeten jullie echt heel snel lozen. Weet dat je het daar niet mee eens bent, want VVD'ers zijn niet bepaald types die kritiek op hun eigen partij kunnen verdragen, maar Blok is irritant mannetje. Kan wel om hem lachen, maar dat zegt natuurlijk niks. Kan ook om Wilders lachen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken de inhoud van het akkoord niet.
Dat Blok ook met Sap kon samenwerken is best mooi.
Ik hoop slecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:16 schreef De_Guidance het volgende:
Ben benieuwd hoe het uitpakt voor studenten en huurders.
Ik had dit precies verwacht dat het Kunduz gedrocht in beeld zou komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, het nieuwe akkoord zal dan ook wel voor driekwart bestaan uit paragrafen uit dat Catshuisakkoord.
Huurprijzen vrijgeven!quote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoop slecht.
Verwende apekoppen!
Jullie/je?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Blok moeten jullie echt heel snel lozen. Weet dat je het daar niet mee eens bent, want VVD'ers zijn niet bepaald types die kritiek op hun eigen partij kunnen verdragen, maar Blok is irritant mannetje. Kan wel om hem lachen, maar dat zegt natuurlijk niks. Kan ook om Wilders lachen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop echt dat de anti EU partijen de verkiezingen gaan winnen.
quote:
Huurtoeslag mag wel flink worden ingeperkt en op termijn verdwijnen om eventueel plaats te maken voor een algemene steunmaatregel voor mensen aan de onderkant van beide woningmarkten.quote:
Dat dus.Ze hoefden alleen nog een paar puntjes op de i te zetten.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, het nieuwe akkoord zal dan ook wel voor driekwart bestaan uit paragrafen uit dat Catshuisakkoord.
Kom op EG, even een broek aantrekken en door de regen lopen. Een frisse neus zal je goed doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop echt dat de anti EU partijen de verkiezingen gaan winnen.
Dan zijn de haven- en luchthavenarbeiders in ieder geval solidair met EchtGaaf.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef JoaC het volgende:
Als de grenzen dicht gaan hebben Rotterdam en Schiphol geen achterland meer, dus dat nationalisme is landverraad.
vind je dat gek, wat een zootje zeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef 99.999 het volgende:
Echtgaaf, je bent wel heel erg verzuurd geraakt.
Gewoon in elke stad een wijk voor mensen die het niet kunnen betalen, voor de rest de huren volledig vrijgeven.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Huurtoeslag mag wel flink worden ingeperkt en op termijn verdwijnen om eventueel plaats te maken voor een algemene steunmaatregel voor mensen aan de onderkant van beide woningmarkten.
Ik heb altijd het idee dat Sap op voorhand al weet dat ze de kaas van haar brood gaat laten eten bij onderhandelingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik hoop echt dat GL tot nul decimeert.
Als het maar wel vrije uitloopkaas is en biologisch brood.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Sap op voorhand al weet dat ze de kaas van haar brood gaat laten eten bij onderhandelingen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het maar wel vrije uitloopkaas is en biologisch brood.
Aan de andere kant zit je in de politiek om je idealen te laten doorwerken in het beleid, niet uitsluitend om zoveel mogelijk zetels te halen; juist nu kan GroenLinks zijn idealen laten doorwegen in het beleid, omdat CDA en VVD mogelijk flexibeler worden onder de grote druk.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Sap op voorhand al weet dat ze de kaas van haar brood gaat laten eten bij onderhandelingen.
Werkt om Parijs ook zo goed, wil je zeggen?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon in elke stad een wijk voor mensen die het niet kunnen betalen, voor de rest de huren volledig vrijgeven.
ik heb nog nooit zo'n onbekwame muts in de politiek gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
Heeft Sap nog wel nieren geproefd ?
Nouja, die zijn vergeten er een groot hek omheen te zetten.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werkt om Parijs ook zo goed, wil je zeggen?
Oh, absoluut. De macht van de kamer is de afgelopen anderhalf jaar (en langer zelfs) niet zo groot geweest. Ik geloof alleen niet dat mevrouw Sap de juiste persoon is om die idealen te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit je in de politiek om je idealen te laten doorwerken in het beleid, niet uitsluitend om zoveel mogelijk zetels te halen; juist nu kan GroenLinks zijn idealen laten doorwegen in het beleid, omdat CDA en VVD mogelijk flexibeler worden onder de grote druk.
Jullie zouden haar dankbaar moeten zijn anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:30 schreef GSbrder het volgende:
Nu moet Sap weer iedereen erbij houden als een kloeke eend
Nouja, misschien vond ze het wel lekker. Ik weet niet of je welleens de groepsverkrachtingen bij eenden hebt gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:30 schreef GSbrder het volgende:
Nu moet Sap weer iedereen erbij houden als een kloeke eend
Dat valt toch reuze mee?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:24 schreef 99.999 het volgende:
Echtgaaf, je bent wel heel erg verzuurd geraakt.
Dat gejij en gejullie, ben ik Mark Rutte soms?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jullie zouden haar dankbaar moeten zijn anders.
Ja, een pot nat.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat gejij en gejullie, ben ik Mark Rutte soms?
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef JoaC het volgende:
Als de grenzen dicht gaan hebben Rotterdam en Schiphol geen achterland meer, dus dat nationalisme is landverraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |