Hopelijk worden ze weer groot.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:07 schreef JoaC het volgende:
[..]
Die zal in de kamer weer keihadr worden genegeerd door iedereen behalve de andere populist en Slob
"Eerlijk!" is het nieuwe "Henk en Ingrid"quote:Op donderdag 26 april 2012 16:08 schreef GSbrder het volgende:
Ook gejank en gekonkel weer. Ik moest er naar kijken, dat deed ik, maarrrrr [insert gezeik over minima].
Ga janken in een hoekje met je grote vriend Samsom.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
VVD'ers die denken dat ze arrogant mogen zijn na het gedrocht waar ze Nederland voor 2 jaar mee hebben opgezadeld , hilarisch.
Ik lach me kapot als hun partij bij de volgende verkiezingen minder dan 20 zetels haaltquote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
VVD'ers die denken dat ze arrogant mogen zijn na het gedrocht waar ze Nederland voor 2 jaar mee hebben opgezadeld , hilarisch.
Hoogst opmerkelijk inderdaad. Waar de VVD en het CDA zeven weken voor jan lul onderhandelen, daar knallen andere partijen binnen een paar dagen een akkoord eruit.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
Eigenlijk zijn VVD'ers standaard arrogant.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
Misschien stem ik wel D66quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als hun partij bij de volgende verkiezingen minder dan 20 zetels haalt
Zeg het ze Hero!quote:Uiteindelijk willen we een welvarende, open en vrije maatschappij, waarbij een kleine overheid ervoor zorgt dat de burger minder belastingen betaalt en meer loon ontvangt!
Samsom is niet mijn grote vriend, in tegenstelling tot je blinde VVD-adepten heb ik het vermogen ontwikkeld kritisch naar zaken te kunnen kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga janken in een hoekje met je grote vriend Samsom.
Ik niet, dat betekent grotere CDA en PVV.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als hun partij bij de volgende verkiezingen minder dan 20 zetels haalt
Precies.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Dit is vooral een verdienste van Pechtold en Slob.
Fuck de VVD. Lang leve D66.
Ja , blijkbaar kan het dus ook in 1 dag met normale mensen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoogst opmerkelijk inderdaad. Waar de VVD en het CDA zeven weken voor jan lul onderhandelen, daar knallen andere partijen binnen een paar dagen een akkoord eruit.
Kudo's voor Jan Kees.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Slob valt mij tegen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg een beetje het idee dat de VVD in deze een bijrolletje heeft gespeeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kudo's voor Jan Kees.
Ik ben geen CDA'er, maar dat is een echte baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |