het Kunduz gedrocht zal een geweldig precedent zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een stem op de SP maakt de VVD sterker doordat partijen die dichterbij VVD liggen kleiner zijn, dus grotere compromissen moeten sluiten om hun programma er door heen te krijgen.
Met Samsom?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg. De echte strijd moet nog beginnen.
En van mij mag de PvdA flink wat zetels binnenharken, al is het alleen maar om wijsneuzen hier met de bekken vol tanden te zien staan.
D66 is ook niet rechts.quote:
Geen courtesy call, dit is keiharde chantagequote:Op donderdag 26 april 2012 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn er toch al uit, gewoon een courtesy call.
Ja, dat vind jij. Leer dat nou eens. Probeer je eens te verplaatsen in andere figuren dan domme Tukkers met een vreemd accent. Samsom spreekt een hoop Nederlanders aan, daar kun je zeker van zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met Samsom?
Haha, die droeftoeter mag blij zijn als hij niet 10 zetels of meer verliest.
Nou, dat zal God leuk vinden zeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met die "christelijke" partijen.
Die heeft een hekel aan schijnheiligen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, dat zal God leuk vinden zeg.
Stromanquote:Op donderdag 26 april 2012 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
het Kunduz gedrocht zal een geweldig precedent zijn.
Ach het maakt ook niet uit, linksom of rechtsom Samsom komt er slecht af.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen courtesy call, dit is keiharde chantage.
Als Samsom niet meegaat, blijft hij de zielepoot die niet in het landsbelang kan denken maar alleen voor zijn stemmen op links gaat.
Dit blijft een omgekeerde flame van 'u draait, Wouter Bos'.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)/?utm_source=rss#038;utm_medium=rss&utm_campaign=ob-partij-het-kan-nog-veel-gekkerquote:Hilariteit alom, dinsdagavond bij Pauw & Witteman, toen Hero Brinkman zijn Onafhankelijke Burger Partij (OBP) presenteerde. Want ja, zo’n OB-Partij, daar gaat het vast en zeker lekken.
Wie er faalt hangt ook af van de inhoud van het pakket.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het maakt ook niet uit, linksom of rechtsom Samsom komt er slecht af.
Als hij het verwerpt is er niks aan het handje, en als hij het accepteert dan kan hij er weinig tot niks meer aan veranderen omdat hij aan de zijlijn zat. Hoe dan ook, de PvdA faalt.
Het is waarschijnlijk een glorieuze parel der VVD'isme.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie er faalt hangt ook af van de inhoud van het pakket.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:06 schreef GSbrder het volgende:
"ik ben niet uitgenodigd"
Vind je het gek, met je zure bakkes.
Yep. Samson heeft zichzelf in een spagaat gemanoeuvreerd.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach het maakt ook niet uit, linksom of rechtsom Samsom komt er slecht af.
Als hij het verwerpt is er niks aan het handje, en als hij het accepteert dan kan hij er weinig tot niks meer aan veranderen omdat hij aan de zijlijn zat. Hoe dan ook, de PvdA faalt.
Gladjakker Rutte, die drollen kan verkopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een glorieuze parel der VVD'isme.
Die zal in de kamer weer keihadr worden genegeerd door iedereen behalve de andere populist en Slobquote:Op donderdag 26 april 2012 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het speelt Wilders dan weer wel in de kaart. Ze zullen het straks vast wel merken.
Een wietpas, boerkaverbod en loonwet?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een glorieuze parel der VVD'isme.
En praat met meel in z'n mondquote:Op donderdag 26 april 2012 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Samson heeft zichzelf in een spagaat gemanoeuvreerd.
Heerlijk dit, SP, PvdA en PVV aan de zijlijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep. Samson heeft zichzelf in een spagaat gemanoeuvreerd.
Hopelijk worden ze weer groot.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:07 schreef JoaC het volgende:
[..]
Die zal in de kamer weer keihadr worden genegeerd door iedereen behalve de andere populist en Slob
"Eerlijk!" is het nieuwe "Henk en Ingrid"quote:Op donderdag 26 april 2012 16:08 schreef GSbrder het volgende:
Ook gejank en gekonkel weer. Ik moest er naar kijken, dat deed ik, maarrrrr [insert gezeik over minima].
Ga janken in een hoekje met je grote vriend Samsom.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
VVD'ers die denken dat ze arrogant mogen zijn na het gedrocht waar ze Nederland voor 2 jaar mee hebben opgezadeld , hilarisch.
Ik lach me kapot als hun partij bij de volgende verkiezingen minder dan 20 zetels haaltquote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
VVD'ers die denken dat ze arrogant mogen zijn na het gedrocht waar ze Nederland voor 2 jaar mee hebben opgezadeld , hilarisch.
Hoogst opmerkelijk inderdaad. Waar de VVD en het CDA zeven weken voor jan lul onderhandelen, daar knallen andere partijen binnen een paar dagen een akkoord eruit.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
Eigenlijk zijn VVD'ers standaard arrogant.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
Misschien stem ik wel D66quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als hun partij bij de volgende verkiezingen minder dan 20 zetels haalt
Zeg het ze Hero!quote:Uiteindelijk willen we een welvarende, open en vrije maatschappij, waarbij een kleine overheid ervoor zorgt dat de burger minder belastingen betaalt en meer loon ontvangt!
Samsom is niet mijn grote vriend, in tegenstelling tot je blinde VVD-adepten heb ik het vermogen ontwikkeld kritisch naar zaken te kunnen kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga janken in een hoekje met je grote vriend Samsom.
Ik niet, dat betekent grotere CDA en PVV.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als hun partij bij de volgende verkiezingen minder dan 20 zetels haalt
Precies.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Dit is vooral een verdienste van Pechtold en Slob.
Fuck de VVD. Lang leve D66.
Ja , blijkbaar kan het dus ook in 1 dag met normale mensen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoogst opmerkelijk inderdaad. Waar de VVD en het CDA zeven weken voor jan lul onderhandelen, daar knallen andere partijen binnen een paar dagen een akkoord eruit.
Kudo's voor Jan Kees.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Slob valt mij tegen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg een beetje het idee dat de VVD in deze een bijrolletje heeft gespeeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kudo's voor Jan Kees.
Ik ben geen CDA'er, maar dat is een echte baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |