Wil je mijn ballen harsen?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
of in hun geval 'flashbang'![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Smalend?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jongeuh doe ff niet zo smalend als iemand antwoord geeft op een vraag!
twitter:caricevhouten twitterde op donderdag 26-04-2012 om 12:19:27@ChantiMW heb van alle 162000 volgers maar 3 ooit geblockt. Lijkt me nogal weinig. reageer retweet
Vuile leugenaar!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
twitter:caricevhouten twitterde op donderdag 26-04-2012 om 12:19:27@ChantiMW heb van alle 162000 volgers maar 3 ooit geblockt. Lijkt me nogal weinig. reageer retweet
.
Verschrikkelijk figuur ook die Caricequote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:31 schreef wise het volgende:
[..]
of in hun geval 'flashbang'![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ludo verander die TT eens godverdomme, wat moeten ze wel niet denken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Wie liet zich nu pijpen tijdens een potje MW2?
Wie niet? Wel zonde want killstreak halen is dan lastig.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Wie liet zich nu pijpen tijdens een potje MW2?
ah de 1equote:
helemaal bij MW jaquote:Op donderdag 26 april 2012 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou boos worden als iemand me zou storen onder het gamen.Vooral als het lekker gaat.
Boehoehoehoequote:
Kan niet, dit is KLBquote:
Eensch! Mijn game-tijd is van MIJquote:Op donderdag 26 april 2012 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou boos worden als iemand me zou storen onder het gamen.Vooral als het lekker gaat.
Gezelligquote:Op donderdag 26 april 2012 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Door Chai komt zo de hele mw2 sc hier.
Ik heb haar teiten gezien.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk figuur ook die CariceFUCKING CARE KKWIJF
Tuurlijk, het is een gangbang toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij heeft al verwijderdquote:Op donderdag 26 april 2012 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mis iets denk ik, zo erg is het toch niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ludo verander die TT eens godverdomme, wat moeten ze wel niet denken.
Je kook-tijd toch ook?quote:
quote:
Ik kan inderdaad nu hier fucking hard gaan trollen met michhas maar ik weet dat deze lui net zo goed zijn in trollen als onze SC dus laat maar zitten.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En nummer 2. Nou Michhas zo nog en de boel is compleet.
Lolquote:Op donderdag 26 april 2012 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kook-tijd toch ook?
* Herinnert zich iets van een incident in de keuken
Ja ik heb het weer opnieuw gepostquote:
Ah, die zure sloot is er ook weer.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
.
Ja maar dat verhaal moet verteld wordenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
LolVerraad me nou niet
Maar.. Ja ook idd
HOIIIII FRIENTquote:Op donderdag 26 april 2012 13:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En nummer 2. Nou Michhas zo nog en de boel is compleet.
Ik moest hinniken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah, die zure sloot is er ook weer.
Nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad nu hier fucking hard gaan trollen met michhas maar ik weet dat deze lui net zo goed zijn in trollen als onze SC dus laat maar zitten. [ afbeelding ]
Laat me je dan maar berijden als een pony.quote:
Het was haar eigen schuld.. Beetje bemoeien met mijn kook-manierenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dat verhaal moet verteld worden
Wat ga jij vanavond eten?
Ik ben wild en ontembaar, maar nog niet met dito kapsel.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat me je dan maar berijden als een pony.
Bedoel je mij :Squote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
KK en trollen. Ja hij ziet eruit als een troll, meer niet
Oh snap.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Repsect voor paawrdenquote:
Zulks een mooie rode pooownyquote:Op donderdag 26 april 2012 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wild en ontembaar, maar nog niet met dito kapsel.
quote:
Ja idd.. niets irritantersquote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was haar eigen schuld.. Beetje bemoeien met mijn kook-manieren
Meer durf ik niet te zeggen
Nou, we hebben nog macaroni over van gister, dus dat eis ik op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Een echte maverick dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wild en ontembaar, maar nog niet met dito kapsel.
Jij leeft als een troll.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Red Alert 2.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
sws modern warfare!![]()
![]()
![]()
!!!!
De ekte spelen cs 1.6.
kom 1 tegen 1 dan, quickscopen allesquote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
sws modern warfare!![]()
![]()
![]()
!!!!
De ekte spelen cs 1.6.
cs ja?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kom 1 tegen 1 dan, quickscopen alles
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd.. niets irritanters
Gewoon je grenzen afbakenen, dit dat.
Macaroni![]()
Doe jij er dan ook een gebakken ei en geraspte kaas bij?
Territoriumdrift ditdat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dat doe ik iddEn roerbakgroentjes
omnomnom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Huh?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn kaas is zojuist ontploft in de oven
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd.. niets irritanters
Gewoon je grenzen afbakenen, dit dat.
Macaroni![]()
Doe jij er dan ook een gebakken ei en geraspte kaas bij?
Sowieso mensen die bij je gaan staan en zo. Weg uit mijn Lebensraum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Jonge kaas zeker? Ofniet? Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn kaas is zojuist ontploft in de oven
Niks mis mee met een meid samen koken toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso mensen die bij je gaan staan en zo. Weg uit mijn Lebensraum.
HAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij leeft als een troll.Op je zolderkamertje. Op je 26ste, bij je ouders.
Ga je schamen man, vieze draak.
Dat dus.. En dan ook nog commentaar leveren op hoe ik iets doe/klaar maak/whatever..Nee, gewoon optiefen danquote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:
Ik kan wel iets leukers bedenken, maar inderdaad, niks mis mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niks mis mee met een meid samen koken toch.
Plagen, kusjes geven, expres dingen op haar smeren, achter haar staan en roeren etc..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan wel iets leukers bedenken, maar inderdaad, niks mis mee.
Voer die oorlog maar lekker in de andere sc. Dank u vriendelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHyou funny
. Nee dude ik hoef mij nergens voor te schamen. Ga jij nou maar kijken of je nog ergens een spaarvarken kan leegtrekken.
Jammer genoeg weet de hele MW 2 SC waar jij je centjes vandaan haalt
Ja inderdaad, laat ze dan wat nuttigs doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus.. En dan ook nog commentaar leveren op hoe ik iets doe/klaar maak/whatever..Nee, gewoon optiefen dan
Als ze me komen helpen, prima.. Maar ook dan lopen ze me beter niet in de weg
CoD fittie in KLB SCquote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHyou funny
. Nee dude ik hoef mij nergens voor te schamen. Ga jij nou maar kijken of je nog ergens een spaarvarken kan leegtrekken.
Jammer genoeg weet de hele MW 2 SC waar jij je centjes vandaan haalt
Dat kan mijn moeder niet echt waarderen als ik dat zou doen, denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Plagen, kusjes geven, expres dingen op haar smeren, achter haar staan en roeren etc..
fuggggquote:
Jij hebt zeker nog geen vriendin?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Plagen, kusjes geven, expres dingen op haar smeren, achter haar staan en roeren etc..
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij kijkt te veel romantische comedy'squote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Stokbrood met kaas in de oven en het deed * Poef*quote:
fittiequote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CoD fittie in KLB SCga door jongens!
Nee hoor, mag van mij hier wel. Hier is het ook minder offtopic dan in een gametopic.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voer die oorlog maar lekker in de andere sc. Dank u vriendelijk.
Ik bedoel maar.. Of van die typjes die je constant gaan vragen van: "Wat moet ik nu doeeeeeeeeeeeeeeeennnn??!!"quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laat ze dan wat nuttigs doen.
Bij mij dus niet. Doe ik een stap achteruit en doen zij een stap vooruit om het te compenseren.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als ze dan te dichtbij komen, ga ik langzaam achteruit.
Meestal houden ze dan wat afstand.
Dodelijke blikken helpen ook wel.
Ik kan toch niet doorlopen bij de bus/kassa/winkelstraat dus bumperkleven is ook nog eens zinloos.
Alsof jij die inside grol snaptquote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CoD fittie in KLB SCga door jongens!
Jong belegen geloof ik, kan het niet meer nakijken, want ik heb het plastic folie al weg gegooid.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jonge kaas zeker? Ofniet? Dat kan niet anders.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voer die oorlog maar lekker in de andere sc. Dank u vriendelijk.
Lolwutquote:
Oei, nu issie vies?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stokbrood met kaas in de oven en het deed * Poef*
Mij ook, maar ik mag dat niet laten merken. Maar van binnen kolkt de pure razernij.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.. Of van die typjes die je constant gaan vragen van: "Wat moet ik nu doeeeeeeeeeeeeeeeennnn??!!"
KIJK GEWOON OM JE HEEN EN ALS JE T NIET WEET, WEGGGGGGGGGGG
Woest ende ziedend maakt het mij
Ga nou maar door met elkaar belachelijker maken dan je al bentquote:
Boeiend wat Tauch vindt. Of krijg je anders billenkoek van Tauch?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tauch vind dat niet volwassen, dus nee
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kan mijn moeder niet echt waarderen als ik dat zou doen, denk ik.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog geen vriendin?
Joh.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Je moet dat ook niet samen met je moeder koken.
Maar het was wel jonge kaas? Toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stokbrood met kaas in de oven en het deed * Poef*
Dat weet je maar nooitquote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend wat Tauch vindt. Of krijg je anders billenkoek van Tauch?
Sommige van mijn exen weten nu wel dat ze dat niet moeten doen.. Verder zeg ik er niks overquote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik mag dat niet laten merken. Maar van binnen kolkt de pure razernij.
Ja jongens, ga door.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga nou maar door met elkaar belachelijker maken dan je al bent
Dat is hatelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. Doe ik een stap achteruit en doen zij een stap vooruit om het te compenseren.Hoewel ze dat niet allemaal doen, dat is overdreven. Bij bumperkleven ga ik 20 km of zo langzamer rijden.
OH HIER! Het bewijs!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jong belegen geloof ik, kan het niet meer nakijken, want ik heb het plastic folie al weg gegooid.
Het ziet er gelukkig nog eetbaar uitquote:
Omdat je alle cliche's opnoemt uit elke romantische film, ik kan je vertellen zo gaat het in het echte leven nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Je moet dat ook niet samen met je moeder koken.
[..]
Nee, hoezo?
haat? actie reactie vriend.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ziet er gelukkig nog eetbaar uit
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga nou maar door met elkaar belachelijker maken dan je al bent
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar het was wel jonge kaas? Toch?
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jong belegen geloof ik, kan het niet meer nakijken, want ik heb het plastic folie al weg gegooid.
Ohquote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat je alle cliche's opnoemt uit elke romantische film, ik kan je vertellen zo gaat het in het echte leven niet
Je kende de ambulancebroeder voortaan bij naam?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige van mijn exen weten nu wel dat ze dat niet moeten doen.. Verder zeg ik er niks over![]()
In zo'n gesprek over wat ze in het weekend hebben gedaan.quote:
Het was gelukkig maar een kleine ontploffing.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar eigenlijk bedoelde ik de oven
Kan vast wel, maar moet je niet willen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat je alle cliche's opnoemt uit elke romantische film, ik kan je vertellen zo gaat het in het echte leven niet
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
Hè bah, zitten die nog in de plaatjes-fase.
tja autisten hè. Dat zijn vak beelddenkers.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
Hè bah, zitten die nog in de plaatjes-fase.
Zou wel een erg olijke reclame kunnen zijn voor één of ander product wat geen hond wil kopen. Smakelijke Apertina of zo.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna jaquote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kende de ambulancebroeder voortaan bij naam?
[..]
In zo'n gesprek over wat ze in het weekend hebben gedaan.
Zegt: "Hm ok haha, ja dat klinkt leuk."
Denkt: "GAST!! FLIKKER OP WEG WEG WEG!!!!!!"
BEERTJE!!quote:
Dat scheelt weer.. Anders moest je ook nog poetsenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was gelukkig maar een kleine ontploffing.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef tliciouz het volgende:
Chai wat heb je gedaan, nu komen we nooit meer van die losers af.
Assepoester.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef Dqod het volgende:
Dat scheelt weer.. Anders moest je ook nog poetsen
In ruzies probeer ik het altijd te sussen, ze krijgen kansen om het gewoon te laten rusten. Als ze niet ophouden tien keer zo hard terug zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijna ja![]()
Nee, zo erg was het ook nog NET niet
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef tliciouz het volgende:
Meer plaatjes, mattie.quote:
Woest word er nu in enkele zolderkamers gezocht naar een plaatje voor de reactie.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef tliciouz het volgende:
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Id_do_her het volgende:
In zo'n gesprek over wat ze in het weekend hebben gedaan.
Zegt: "Hm ok haha, ja dat klinkt leuk."
Denkt: "GAST!! FLIKKER OP WEG WEG WEG!!!!!!"
Gewoon naar die meet gaan, dan blijven ze als gunst hier wel weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
tja autisten hè. Dat zijn vak beelddenkers.
En dan is het makkelijker om jezelf in plaatjes uit te drukken.
Ik vind alle mensen vreemd.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaarmaar wel bij totaal vreemde mensen.
Lekker inderdaad, ik heb mij gisteren al RSI aangemodt door het steeds centraal moeten zetten van die dingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:52 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Woest word er nu in enkele zolderkamers gezocht naar een plaatje voor de reactie.
Gianniquote:
Glazen muiltjes :$quote:
Ik heb haar eerst meerdere malen netjes gezegd weg te gaan uit de keuken of iig niet zeggen hoe ik iets moest doen.. Toen ze dat niet deed na 8587347363983 keer werd ik kwaad ja..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In ruzies probeer ik het altijd te sussen, ze krijgen kansen om het gewoon te laten rusten. Als ze niet ophouden tien keer zo hard terug zijn.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef wise het volgende:
piew piew, lekker schieten en gamen:DDDDDDDD
chips en bieren erbij xDDDDDD
[ afbeelding ]
lekker geld uitgeven aan nutteloze dingen die je na een jaar niet meer gebruikt
xDDD:DDDDD
[ afbeelding ]
niet meer opruimen en contacten maken:DDDDD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
;D:DDDDD
FUGGG:DDDDD
Niemand is normaal nee.quote:
uhm, volgens mij iets met kip en courgettequote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gianni![]()
Wat ga je vanavond eten?
Niks mis mee, beetje gamen :Squote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef wise het volgende:
piew piew, lekker schieten en gamen:DDDDDDDD
chips en bieren erbij xDDDDDD
[ afbeelding ]
lekker geld uitgeven aan nutteloze dingen die je na een jaar niet meer gebruikt
xDDD:DDDDD
[ afbeelding ]
niet meer opruimen en contacten maken:DDDDD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
;D:DDDDD
FUGGG:DDDDD
En dan vol in de aanval. Leuk momentje wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb haar eerst meerdere malen netjes gezegd weg te gaan uit de keuken of iig niet zeggen hoe ik iets moest doen.. Toen ze dat niet deed na 8587347363983 keer werd ik kwaad ja..
Ik blijf ook meestal wel rustig eerst, mits het niet te lang doorgaat
EHHH??!!quote:
Het is meer de vraag wie er het dichtste bij komt, dat varieert nogal.quote:
Oepsquote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jongen wat doe je [ afbeelding ]
Toen vond ik t wel erg, maar nu kan ik er wel om lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan vol in de aanval. Leuk momentje wel.Guilty pleasure en zo.
In je muillllquote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Glazen muiltjes :$
[..]
Ik heb haar eerst meerdere malen netjes gezegd weg te gaan uit de keuken of iig niet zeggen hoe ik iets moest doen.. Toen ze dat niet deed na 8587347363983 keer werd ik kwaad ja..
Ik blijf ook meestal wel rustig eerst, mits het niet te lang doorgaat
Fase 1: ontkenning. Precies volgens het boekje.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
wise heeft sowieso gelijkgestemden gevonden.
al lvl 85?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Michhas het volgende:
hmm lekker elke dag fappen jongens daarna heerlijk gamen en zweten soms even wat puisten uitdrukken en daarna ee cursus japans nemne zodat we ook met onze japnase gamevrienden kunnen praten in hun moedrtaal haha wat een leventje
nu zit ik lekker op zolder redbul te dirnken en de hele dag world of warcraft te doen het is zo leuk je kan een dwerg zijn en een elf en een reus haha met knuppels andere mensne doodmaken
Voelen bedoel ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je muillll
En ja wie niet horen wil, die moet maar luisteren
bij twijfel gewoon kopen. Anders spijtquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 25 eu.. ik twijfel om die te kopuh
Ruzies zijn naderhand sowieso wel grappig, dingen die je soms in een moment van passie zegt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen vond ik t wel erg, maar nu kan ik er wel om lachen![]()
Geen idee of zij dat kan btw, als ze er aan terug denkt
Gewoon kopen, voor lul loop je toch alquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 25 eu.. ik twijfel om die te kopuh
welke srvr sit je hihiquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Michhas het volgende:
hmm lekker elke dag fappen jongens daarna heerlijk gamen en zweten soms even wat puisten uitdrukken en daarna ee cursus japans nemne zodat we ook met onze japnase gamevrienden kunnen praten in hun moedrtaal haha wat een leventje
nu zit ik lekker op zolder redbul te dirnken en de hele dag world of warcraft te doen het is zo leuk je kan een dwerg zijn en een elf en een reus haha met knuppels andere mensne doodmaken
Hagelstenen van -2 gradenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je muillll
En ja wie niet horen wil, die moet maar luisteren
deze manquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Michhas het volgende:
Ik herken niemand. R&P of zo?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef wise het volgende:
http://www.priyantha.nl/?page_id=19
Fok Meeting 09 Januari 2010
welke users zijn dit
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef wise het volgende:
[..]
bij twijfel gewoon kopen. Anders spijt
Da's waar, maar dit ging niet zozeer om iets wat ik zeiquote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ruzies zijn naderhand sowieso wel grappig, dingen die je soms in een moment van passie zegt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hagelstenen van -2 graden
En dat dus, oostindisch dove chicks ;k
Wat je deed dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's waar, maar dit ging niet zozeer om iets wat ik zei
1337 haha veel btr tochquote:
Ik denk dat jij degene met dat baardje bent.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef wise het volgende:
http://www.priyantha.nl/?page_id=19
Fok Meeting 09 Januari 2010
welke users zijn dit
Wacht even, welke?quote:
Zie dmquote:
Allequote:
Ik koop het juist bij twijfel niet, nooit spijtquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef wise het volgende:
[..]
bij twijfel gewoon kopen. Anders spijt
Ohhhhhh w8.. Die van A en mij?quote:
jij moet niet denkenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij degene met dat baardje bent.
Geen probleem, je bent welkom. Er is geen kliekjesvorming of zo hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik vind het zo gezellig hier, ik denk dat ik blijf.
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef Michhas het volgende:
WEJOW WEJOW SHIT IS AAN MADDAFAKKAquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Chai het volgende:
Haha die link van wise, dat is de stairway toch?
Neuh, niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhhhh w8.. Die van A en mij?![]()
Anyway, IDH krijgt een compleet verkeerd beeld van me nu geloof ik
Yupquote:Op donderdag 26 april 2012 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhhhh w8.. Die van A en mij?![]()
Anyway, IDH krijgt een compleet verkeerd beeld van me nu geloof ik
geen idee, ik kom niet in amsterdam :Squote:
Utrecht.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee, ik kom niet in amsterdam :S
Utrecht tochquote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee, ik kom niet in amsterdam :S
Ja ik zat ook al zo van, wtf is dit dan?quote:
Gelukkigquote:
Zat ze laatst nog weer te kijken.. Best wel ernstigquote:
Mwhahahaha open orgie, iedereen mag meedoen zolang je maar reeds 3 kruisjes hebt verzameld op je SOA-spaarkaartquote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen probleem, je bent welkom. Er is geen kliekjesvorming of zo hier.
garpjequote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al zo van, wtf is dit dan?
Keukenmes lenen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al zo van, wtf is dit dan?
Continu als ik fok open..quote:
Even een snikkel erin shoppen, ghehe.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
http://www.priyantha.nl/w(...)ri-2010/IMGP8189.jpg!
Dat dus.. If you can't beat 'emquote:
Pssst zie PI, ik weet toch wie het zegt.quote:
rot is dat he.quote:
hi ha hoquote:
Lievquote:
Lievquote:Op donderdag 26 april 2012 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen probleem, je bent welkom. Er is geen kliekjesvorming of zo hier.
quote:
quote:
quote:
Ik las schoppenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even een snikkel erin shoppen, ghehe.
okayquote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pssst zie PI, ik weet toch wie het zegt.
Franse vleesschotel van Iglo en een ciabatta.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rot is dat he.
wat eet jij vanavond?
Zo'n mooie messenset van de Plus spaaractie ;kquote:
Geen bluf of leugen toch? want dat zou wel flauw zijn... we rekenen er nu wel op.quote:
ohwquote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Franse vleesschotel van Iglo en een ciabatta.![]()
Moet naar school vanavond.
Ja anders moet ik echt even gaan fladderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen bluf of leugen toch? want dat zou wel flauw zijn... we rekenen er nu wel op.
good, goodquote:
Mag dat niet dan? :$ Ohhhh shi-quote:
Gatver, nou hoor ik die reclamestem: "Plus geeft meer, veel meer. HET WEEKEND BEGINT BIJ PLUS AL OP VRIJJJJJJDAGGG !!!"quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo'n mooie messenset van de Plus spaaractie ;k
fladderen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja anders moet ik echt even gaan fladderen.
Ja weet ik niet, die gast uit Woensel-West zei dat.quote:
DENK AAN ALWAYS SNEL!!!!!1!!11!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gatver, nou hoor ik die reclamestem: "Plus geeft meer, veel meer. HET WEEKEND BEGINT BIJ PLUS AL OP VRIJJJJJJDAGGG !!!"
Nee, hoepelbewegingen maken zonder broek aan, dan fladdert er ook het één en ander.quote:
Dat is helicopterenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hoepelbewegingen maken zonder broek aan, dan fladdert er ook het één en ander.
Niet haten op mijn fladderende zwanenmenschquote:
Oh.. Ja maar ik woon daar ver uit de buurtquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, die gast uit Woensel-West zei dat.
Helicopteren, aaaawwwww yeahquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hoepelbewegingen maken zonder broek aan, dan fladdert er ook het één en ander.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gatver, nou hoor ik die reclamestem: "Plus geeft meer, veel meer. HET WEEKEND BEGINT BIJ PLUS AL OP VRIJJJJJJDAGGG !!!"
Bij de een net wat meer dan bij de ander.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helemaal niks, het is internetquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
the fuck gebeurt hier nu weer allemaal.
Sorry, maar radio op het werk..quote:
Ik ben een man van mijn woord, met een hele grote penis. Je kan op mij rekenen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen bluf of leugen toch? want dat zou wel flauw zijn... we rekenen er nu wel op.
Saairadio.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, maar radio op het werk..
Gelukkig geen sky-graf-radio
Mooi. Dan heb je iig al een paar overeenkomsten met de mannen hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben een man van mijn woord, met een hele grote penis. Je kan op mij rekenen.
Daarom hebben ze er een kekke docu over gemaakt, een paar jaar terug. Zodat mensen die er ver vanaf wonen het ook kunnen zien.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet haten op mijn fladderende zwanenmensch
[..]
Oh.. Ja maar ik woon daar ver uit de buurt
Goedemiddagquote:
En dan nu:quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Saairadio.
HONDerd punt 4.
Ef em.
hier is nu wilson pickett op de radioquote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, maar radio op het werk..
Gelukkig geen sky-graf-radio
Volgens mij heb ik er wel eens een plaatje van gezien :$quote:Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom hebben ze er een kekke docu over gemaakt, een paar jaar terug. Zodat mensen die er ver vanaf wonen het ook kunnen zien.
Wie is hier de topicslet dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooi. Dan heb je iig al een paar overeenkomsten met de mannen hier.
Was ik al bang voor, maar ik kan een mooie alliteratie gewoon niet laten liggen. Het was de laatste keer, okay?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze grappen kan ik niet echt waarderen. Maar vooruit maar weer.
Dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er wel eens een plaatje van gezien :$
Wel verdommequote:
Haten? wie zegt dat ik haat... al is zwanenmensch wel een hatelijk woordquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet haten op mijn fladderende zwanenmensch
[..]
Oh.. Ja maar ik woon daar ver uit de buurt
Van die penis wist ik. Maar ik heb helemaal vertrouwen in jequote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben een man van mijn woord, met een hele grote penis. Je kan op mij rekenen.
Ik kan je niet verbieden om grappen erover te maken. Maar als dit de laatste keer is, dank ik je hartelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was ik al bang voor, maar ik kan een mooie alliteratie gewoon niet laten liggen. Het was de laatste keer, okay?
Weerzwaan dan? :$quote:Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haten? wie zegt dat ik haat... al is zwanenmensch wel een hatelijk woord
[..]
Van die penis wist ik. Maar ik heb helemaal vertrouwen in je
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
the fuck gebeurt hier nu weer allemaal.
https://www.facebook.com/jbulleidquote:Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan je niet verbieden om grappen erover te maken. Maar als dit de laatste keer is, dank ik je hartelijk.
Stukken beterquote:
Enorm.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:11 schreef fyah het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/jbulleid
Ik vind haar op jou lijken, niet?
Gelukkigquote:
Ik :$quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:11 schreef fyah het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/jbulleid
Ik vind haar op jou lijken, niet?
Ik.quote:
Dit is fok, hier zijn geen alpha males.quote:
quote:
quote:
Die vacature is nog niet ingevuld. Aanmeldingsformulieren liggen bij de deur, maar een waarschuwing: de toelatingseisen hebben grotere mannen dan jou tot tranen gebracht.quote:
Zij wint swsquote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Duidelijke taal, deze strijd is nog niet gestreden begrijp ik.
K zal m eens een lesje lerenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Duidelijke taal, deze strijd is nog niet gestreden begrijp ik.
Bohhh, de eerquote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is fok, hier zijn geen alpha males.
De enige die die titel verdient is Dqod en dat is niet eens een man.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me gevleidquote:
Dan is ie wegquote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Chai het volgende:
Waarom maken jullie een topic met zo'n mooie TT zo snel vol.![]()
Ik heb ook een hele lage pijngrens, I bruise like a peach...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die vacature is nog niet ingevuld. Aanmeldingsformulieren liggen bij de deur, maar een waarschuwing: de toelatingseisen hebben grotere mannen dan jou tot tranen gebracht.
omdat jij met die mooie TT een hoop uitschot hebt binnengelaten!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Chai het volgende:
Waarom maken jullie een topic met zo'n mooie TT zo snel vol.![]()
Ik heb gisteren mijzelf in slaap gehuild met mijn iPhone in de hand... het SC topic was al dicht toen ik vanochtend wakker werd en er nog geen bericht was dat de ijsbonbons gelocaliseerd waren.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid
Oh ja, gisteren nog niet naar ijsbonbons gekeken tho, maar ga ik straks WEL doen
Beetje oproer op zijn tijd is gewoon nodig.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat jij met die mooie TT een hoop uitschot hebt binnengelaten!
Nawwwww niet huilen tweenootjesquote:Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijzelf in slaap gehuild met mijn iPhone in de hand... het SC topic was al dicht toen ik vanochtend wakker werd en er nog geen bericht was dat de ijsbonbons gelocaliseerd waren.
Jij wilt gewoon 'vreemde' piemels.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje oproer op zijn tijd is gewoon nodig.
En is lekker spannend.
dat is sportschoolfanatenquote:
Ik leg mijn gevoelens volledig in jouw handquote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nawwwww niet huilen tweenootjes
Het komt goed![]()
Je bent een oproerkraaier.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Chai het volgende:
Beetje oproer op zijn tijd is gewoon nodig.
En is lekker spannend.
Ik hoop dat ik op de juiste manier met deze grote verantwoordelijkheid om kan gaanquote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik leg mijn gevoelens volledig in jouw hand
zullen wij maar een sc starten voor mooie mensen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
alsof allochtonen sportief zijn
kickboxen enzo hequote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
alsof allochtonen sportief zijn
We zullen zien... ikheb all vertrouwen!!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op de juiste manier met deze grote verantwoordelijkheid om kan gaan
En nu ff kapper bellen en koffie halen, brb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |