EHHH??!!quote:
Het is meer de vraag wie er het dichtste bij komt, dat varieert nogal.quote:
Oepsquote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jongen wat doe je [ afbeelding ]
Toen vond ik t wel erg, maar nu kan ik er wel om lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan vol in de aanval. Leuk momentje wel.Guilty pleasure en zo.
In je muillllquote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Glazen muiltjes :$
[..]
Ik heb haar eerst meerdere malen netjes gezegd weg te gaan uit de keuken of iig niet zeggen hoe ik iets moest doen.. Toen ze dat niet deed na 8587347363983 keer werd ik kwaad ja..
Ik blijf ook meestal wel rustig eerst, mits het niet te lang doorgaat
Fase 1: ontkenning. Precies volgens het boekje.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
wise heeft sowieso gelijkgestemden gevonden.
al lvl 85?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Michhas het volgende:
hmm lekker elke dag fappen jongens daarna heerlijk gamen en zweten soms even wat puisten uitdrukken en daarna ee cursus japans nemne zodat we ook met onze japnase gamevrienden kunnen praten in hun moedrtaal haha wat een leventje
nu zit ik lekker op zolder redbul te dirnken en de hele dag world of warcraft te doen het is zo leuk je kan een dwerg zijn en een elf en een reus haha met knuppels andere mensne doodmaken
Voelen bedoel ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je muillll
En ja wie niet horen wil, die moet maar luisteren
bij twijfel gewoon kopen. Anders spijtquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 25 eu.. ik twijfel om die te kopuh
Ruzies zijn naderhand sowieso wel grappig, dingen die je soms in een moment van passie zegt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toen vond ik t wel erg, maar nu kan ik er wel om lachen![]()
Geen idee of zij dat kan btw, als ze er aan terug denkt
Gewoon kopen, voor lul loop je toch alquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 25 eu.. ik twijfel om die te kopuh
welke srvr sit je hihiquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Michhas het volgende:
hmm lekker elke dag fappen jongens daarna heerlijk gamen en zweten soms even wat puisten uitdrukken en daarna ee cursus japans nemne zodat we ook met onze japnase gamevrienden kunnen praten in hun moedrtaal haha wat een leventje
nu zit ik lekker op zolder redbul te dirnken en de hele dag world of warcraft te doen het is zo leuk je kan een dwerg zijn en een elf en een reus haha met knuppels andere mensne doodmaken
Hagelstenen van -2 gradenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je muillll
En ja wie niet horen wil, die moet maar luisteren
deze manquote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Michhas het volgende:
Ik herken niemand. R&P of zo?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef wise het volgende:
http://www.priyantha.nl/?page_id=19
Fok Meeting 09 Januari 2010
welke users zijn dit
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef wise het volgende:
[..]
bij twijfel gewoon kopen. Anders spijt
Da's waar, maar dit ging niet zozeer om iets wat ik zeiquote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ruzies zijn naderhand sowieso wel grappig, dingen die je soms in een moment van passie zegt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hagelstenen van -2 graden
En dat dus, oostindisch dove chicks ;k
Wat je deed dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's waar, maar dit ging niet zozeer om iets wat ik zei
1337 haha veel btr tochquote:
Ik denk dat jij degene met dat baardje bent.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef wise het volgende:
http://www.priyantha.nl/?page_id=19
Fok Meeting 09 Januari 2010
welke users zijn dit
Wacht even, welke?quote:
Zie dmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |