Dat dus.. En dan ook nog commentaar leveren op hoe ik iets doe/klaar maak/whatever..Nee, gewoon optiefen danquote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso mensen die bij je gaan staan en zo. Weg uit mijn Lebensraum.
quote:
Ik kan wel iets leukers bedenken, maar inderdaad, niks mis mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niks mis mee met een meid samen koken toch.
Plagen, kusjes geven, expres dingen op haar smeren, achter haar staan en roeren etc..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan wel iets leukers bedenken, maar inderdaad, niks mis mee.
Voer die oorlog maar lekker in de andere sc. Dank u vriendelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHyou funny
. Nee dude ik hoef mij nergens voor te schamen. Ga jij nou maar kijken of je nog ergens een spaarvarken kan leegtrekken.
Jammer genoeg weet de hele MW 2 SC waar jij je centjes vandaan haalt
Ja inderdaad, laat ze dan wat nuttigs doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus.. En dan ook nog commentaar leveren op hoe ik iets doe/klaar maak/whatever..Nee, gewoon optiefen dan
Als ze me komen helpen, prima.. Maar ook dan lopen ze me beter niet in de weg
CoD fittie in KLB SCquote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHyou funny
. Nee dude ik hoef mij nergens voor te schamen. Ga jij nou maar kijken of je nog ergens een spaarvarken kan leegtrekken.
Jammer genoeg weet de hele MW 2 SC waar jij je centjes vandaan haalt
Dat kan mijn moeder niet echt waarderen als ik dat zou doen, denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Plagen, kusjes geven, expres dingen op haar smeren, achter haar staan en roeren etc..
fuggggquote:
Jij hebt zeker nog geen vriendin?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Plagen, kusjes geven, expres dingen op haar smeren, achter haar staan en roeren etc..
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso mensen die bij je gaan staan en zo. Weg uit mijn Lebensraum.
Jij kijkt te veel romantische comedy'squote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Stokbrood met kaas in de oven en het deed * Poef*quote:
fittiequote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CoD fittie in KLB SCga door jongens!
Nee hoor, mag van mij hier wel. Hier is het ook minder offtopic dan in een gametopic.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voer die oorlog maar lekker in de andere sc. Dank u vriendelijk.
Ik bedoel maar.. Of van die typjes die je constant gaan vragen van: "Wat moet ik nu doeeeeeeeeeeeeeeeennnn??!!"quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laat ze dan wat nuttigs doen.
Bij mij dus niet. Doe ik een stap achteruit en doen zij een stap vooruit om het te compenseren.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als ze dan te dichtbij komen, ga ik langzaam achteruit.
Meestal houden ze dan wat afstand.
Dodelijke blikken helpen ook wel.
Ik kan toch niet doorlopen bij de bus/kassa/winkelstraat dus bumperkleven is ook nog eens zinloos.
Alsof jij die inside grol snaptquote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
CoD fittie in KLB SCga door jongens!
Jong belegen geloof ik, kan het niet meer nakijken, want ik heb het plastic folie al weg gegooid.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jonge kaas zeker? Ofniet? Dat kan niet anders.
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voer die oorlog maar lekker in de andere sc. Dank u vriendelijk.
Lolwutquote:
Oei, nu issie vies?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stokbrood met kaas in de oven en het deed * Poef*
Mij ook, maar ik mag dat niet laten merken. Maar van binnen kolkt de pure razernij.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.. Of van die typjes die je constant gaan vragen van: "Wat moet ik nu doeeeeeeeeeeeeeeeennnn??!!"
KIJK GEWOON OM JE HEEN EN ALS JE T NIET WEET, WEGGGGGGGGGGG
Woest ende ziedend maakt het mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |