Ik ben wild en ontembaar, maar nog niet met dito kapsel.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laat me je dan maar berijden als een pony.
Bedoel je mij :Squote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
KK en trollen. Ja hij ziet eruit als een troll, meer niet
Oh snap.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Repsect voor paawrdenquote:
Zulks een mooie rode pooownyquote:Op donderdag 26 april 2012 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wild en ontembaar, maar nog niet met dito kapsel.
quote:
Ja idd.. niets irritantersquote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was haar eigen schuld.. Beetje bemoeien met mijn kook-manieren
Meer durf ik niet te zeggen
Nou, we hebben nog macaroni over van gister, dus dat eis ik op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Een echte maverick dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben wild en ontembaar, maar nog niet met dito kapsel.
Jij leeft als een troll.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Red Alert 2.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
sws modern warfare!![]()
![]()
![]()
!!!!
De ekte spelen cs 1.6.
kom 1 tegen 1 dan, quickscopen allesquote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
sws modern warfare!![]()
![]()
![]()
!!!!
De ekte spelen cs 1.6.
cs ja?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kom 1 tegen 1 dan, quickscopen alles
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd.. niets irritanters
Gewoon je grenzen afbakenen, dit dat.
Macaroni![]()
Doe jij er dan ook een gebakken ei en geraspte kaas bij?
Territoriumdrift ditdat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dat doe ik iddEn roerbakgroentjes
omnomnom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Huh?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn kaas is zojuist ontploft in de oven
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd.. niets irritanters
Gewoon je grenzen afbakenen, dit dat.
Macaroni![]()
Doe jij er dan ook een gebakken ei en geraspte kaas bij?
Sowieso mensen die bij je gaan staan en zo. Weg uit mijn Lebensraum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Jonge kaas zeker? Ofniet? Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn kaas is zojuist ontploft in de oven
Niks mis mee met een meid samen koken toch.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso mensen die bij je gaan staan en zo. Weg uit mijn Lebensraum.
HAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij leeft als een troll.Op je zolderkamertje. Op je 26ste, bij je ouders.
Ga je schamen man, vieze draak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |