Ga nou maar door met elkaar belachelijker maken dan je al bentquote:
Boeiend wat Tauch vindt. Of krijg je anders billenkoek van Tauch?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tauch vind dat niet volwassen, dus nee
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat kan mijn moeder niet echt waarderen als ik dat zou doen, denk ik.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog geen vriendin?
Joh.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Je moet dat ook niet samen met je moeder koken.
Maar het was wel jonge kaas? Toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stokbrood met kaas in de oven en het deed * Poef*
Dat weet je maar nooitquote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend wat Tauch vindt. Of krijg je anders billenkoek van Tauch?
Sommige van mijn exen weten nu wel dat ze dat niet moeten doen.. Verder zeg ik er niks overquote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik mag dat niet laten merken. Maar van binnen kolkt de pure razernij.
Ja jongens, ga door.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga nou maar door met elkaar belachelijker maken dan je al bent
Dat is hatelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. Doe ik een stap achteruit en doen zij een stap vooruit om het te compenseren.Hoewel ze dat niet allemaal doen, dat is overdreven. Bij bumperkleven ga ik 20 km of zo langzamer rijden.
OH HIER! Het bewijs!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jong belegen geloof ik, kan het niet meer nakijken, want ik heb het plastic folie al weg gegooid.
Het ziet er gelukkig nog eetbaar uitquote:
Omdat je alle cliche's opnoemt uit elke romantische film, ik kan je vertellen zo gaat het in het echte leven nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Je moet dat ook niet samen met je moeder koken.
[..]
Nee, hoezo?
haat? actie reactie vriend.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ziet er gelukkig nog eetbaar uit
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga nou maar door met elkaar belachelijker maken dan je al bent
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar het was wel jonge kaas? Toch?
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jong belegen geloof ik, kan het niet meer nakijken, want ik heb het plastic folie al weg gegooid.
Ohquote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat je alle cliche's opnoemt uit elke romantische film, ik kan je vertellen zo gaat het in het echte leven niet
Je kende de ambulancebroeder voortaan bij naam?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sommige van mijn exen weten nu wel dat ze dat niet moeten doen.. Verder zeg ik er niks over![]()
In zo'n gesprek over wat ze in het weekend hebben gedaan.quote:
Het was gelukkig maar een kleine ontploffing.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Maar eigenlijk bedoelde ik de oven
Kan vast wel, maar moet je niet willen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat je alle cliche's opnoemt uit elke romantische film, ik kan je vertellen zo gaat het in het echte leven niet
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
Hè bah, zitten die nog in de plaatjes-fase.
tja autisten hè. Dat zijn vak beelddenkers.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
Hè bah, zitten die nog in de plaatjes-fase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |