Zij wint swsquote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Duidelijke taal, deze strijd is nog niet gestreden begrijp ik.
K zal m eens een lesje lerenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Duidelijke taal, deze strijd is nog niet gestreden begrijp ik.
Bohhh, de eerquote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is fok, hier zijn geen alpha males.
De enige die die titel verdient is Dqod en dat is niet eens een man.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voel me gevleidquote:
Dan is ie wegquote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Chai het volgende:
Waarom maken jullie een topic met zo'n mooie TT zo snel vol.![]()
Ik heb ook een hele lage pijngrens, I bruise like a peach...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die vacature is nog niet ingevuld. Aanmeldingsformulieren liggen bij de deur, maar een waarschuwing: de toelatingseisen hebben grotere mannen dan jou tot tranen gebracht.
omdat jij met die mooie TT een hoop uitschot hebt binnengelaten!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Chai het volgende:
Waarom maken jullie een topic met zo'n mooie TT zo snel vol.![]()
Ik heb gisteren mijzelf in slaap gehuild met mijn iPhone in de hand... het SC topic was al dicht toen ik vanochtend wakker werd en er nog geen bericht was dat de ijsbonbons gelocaliseerd waren.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid
Oh ja, gisteren nog niet naar ijsbonbons gekeken tho, maar ga ik straks WEL doen
Beetje oproer op zijn tijd is gewoon nodig.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat jij met die mooie TT een hoop uitschot hebt binnengelaten!
Nawwwww niet huilen tweenootjesquote:Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijzelf in slaap gehuild met mijn iPhone in de hand... het SC topic was al dicht toen ik vanochtend wakker werd en er nog geen bericht was dat de ijsbonbons gelocaliseerd waren.
Jij wilt gewoon 'vreemde' piemels.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje oproer op zijn tijd is gewoon nodig.
En is lekker spannend.
dat is sportschoolfanatenquote:
Ik leg mijn gevoelens volledig in jouw handquote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nawwwww niet huilen tweenootjes
Het komt goed![]()
Je bent een oproerkraaier.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Chai het volgende:
Beetje oproer op zijn tijd is gewoon nodig.
En is lekker spannend.
Ik hoop dat ik op de juiste manier met deze grote verantwoordelijkheid om kan gaanquote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik leg mijn gevoelens volledig in jouw hand
zullen wij maar een sc starten voor mooie mensen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
alsof allochtonen sportief zijn
kickboxen enzo hequote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
alsof allochtonen sportief zijn
We zullen zien... ikheb all vertrouwen!!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op de juiste manier met deze grote verantwoordelijkheid om kan gaan
En nu ff kapper bellen en koffie halen, brb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |