quote:
Ik las schoppenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even een snikkel erin shoppen, ghehe.
okayquote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pssst zie PI, ik weet toch wie het zegt.
Franse vleesschotel van Iglo en een ciabatta.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rot is dat he.
wat eet jij vanavond?
Zo'n mooie messenset van de Plus spaaractie ;kquote:
Geen bluf of leugen toch? want dat zou wel flauw zijn... we rekenen er nu wel op.quote:
ohwquote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Franse vleesschotel van Iglo en een ciabatta.![]()
Moet naar school vanavond.
Ja anders moet ik echt even gaan fladderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen bluf of leugen toch? want dat zou wel flauw zijn... we rekenen er nu wel op.
good, goodquote:
Mag dat niet dan? :$ Ohhhh shi-quote:
Gatver, nou hoor ik die reclamestem: "Plus geeft meer, veel meer. HET WEEKEND BEGINT BIJ PLUS AL OP VRIJJJJJJDAGGG !!!"quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo'n mooie messenset van de Plus spaaractie ;k
fladderen?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja anders moet ik echt even gaan fladderen.
Ja weet ik niet, die gast uit Woensel-West zei dat.quote:
DENK AAN ALWAYS SNEL!!!!!1!!11!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gatver, nou hoor ik die reclamestem: "Plus geeft meer, veel meer. HET WEEKEND BEGINT BIJ PLUS AL OP VRIJJJJJJDAGGG !!!"
Nee, hoepelbewegingen maken zonder broek aan, dan fladdert er ook het één en ander.quote:
Dat is helicopterenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hoepelbewegingen maken zonder broek aan, dan fladdert er ook het één en ander.
Niet haten op mijn fladderende zwanenmenschquote:
Oh.. Ja maar ik woon daar ver uit de buurtquote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, die gast uit Woensel-West zei dat.
Helicopteren, aaaawwwww yeahquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, hoepelbewegingen maken zonder broek aan, dan fladdert er ook het één en ander.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gatver, nou hoor ik die reclamestem: "Plus geeft meer, veel meer. HET WEEKEND BEGINT BIJ PLUS AL OP VRIJJJJJJDAGGG !!!"
Bij de een net wat meer dan bij de ander.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helemaal niks, het is internetquote:Op donderdag 26 april 2012 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
the fuck gebeurt hier nu weer allemaal.
Sorry, maar radio op het werk..quote:
Ik ben een man van mijn woord, met een hele grote penis. Je kan op mij rekenen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen bluf of leugen toch? want dat zou wel flauw zijn... we rekenen er nu wel op.
Saairadio.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, maar radio op het werk..
Gelukkig geen sky-graf-radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |