abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:42:01 #202
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_120358106
Ik had het niet gedacht, maar ik ben wel erg benieuwd naar de laatste aflevering :P Series finales hebben toch altijd iets bijzonders en ik heb het idee dat er in deze echt veel gaat / moet gebeuren.

Het einde van de laatste aflevering was alleen wel echt tenenkrommend slecht. Die muziek was het ergste, maar hoe Chuck en Blair bij iedere camera-standpunt wisseling weer anders stonden te kijken naar Bart die daar hing was ook wel echt storend.
pi_120358409
Ik kijk uit naar het einde...maar tegelijkertijd ben ik ook wel benieuwd. Maar eigenlijk vooral naar de identiteit van Gossip Girl. En toch wie met wie gaat eindigen. Chuck en Blair is obvious en ik denk ook Serena/Dan maar verder? Bate misschien toch met Sage? Zou ik prima vinden.
pi_120369211
Ik hoop al sinds aflevering 1 van seizoen 1, dat gewoon Kirsten Bel in de series finale onthuld zal worden als Gossip Girl. Vooral ook, omdat t anders ongeloofwaardig is/een anti-climax als het één van de bekende rollen blijkt te zijn.

En wie is Juliette dan? Die naam klinkt bekend (een vriendinnetje van Nate?), maar herinner mij niet wie dat is.
Hotapnyc
pi_120369300
Juliette zat in seizoen 4. Ze had toen een vendetta tegen Serena omdat ze dacht dat Serena er voor gezorgd had dat haar broer in de gevangenis was gekomen. Bleek achteraf Lily te zijn die een document had vervalst. En toen verdween Juliette.

Ik hoop ook dat Kristen Bell gewoon GG blijkt te zijn, maar ik denk dat ze daar niet voor gaan. Misschien toch Dan ofzo. Geen idee. Er is eigenlijk niemand ( behalve Kristen Bell zelf ) waarvan het echt logisch zal zijn.
pi_120371351
Ohja, zij, die ken ik nog. Al weet ik niet meer hoe ze eruit ziet. :D

Obv van de verhaallijnen is in feite iedereen al afgeschreven als mogelijke GG idd. Dan zou echt een tegenvaller zijn.
Maar mss die Aziatische modeverslaggeefster. :')
Hotapnyc
pi_120380275
Ik denk:
Dan/jenny/rufus (al zou dat wel slecht zijn)
vanessa (is zij eigenlijk ooit genoemd in gossip girl?)
Juliet (omdat zij blijkbaar terug komt in de laatste aflevering)
Kristin bell (zij komt ook voor in de laatste aflevering, met vermomming? maar dat kan ook gewoon een grap zijn)
Misschien eric?
of die aziatische modeverslaggeefster inderdaad. maar dat denk ik niet
pi_120381042
Vanessa was inderdaad wel eens genoemd in GG. Iedereen eigenlijk van de hoofdpersonages. Diegene kan zichzelf natuurlijk hebben ingedekt door niet alleen gossip over zijn of haar vrienden te posten, maar ze zijn zo vaak bij elkaar geweest als er wat uit kwam op GG dat het beetje onmogelijk wordt dat het een van hen is. Dan zou Dan nog de logische optie zijn. Misschien Jenny...maar die is lang weg dus dat zou ook vaag zijn.

Juliet zou een optie zijn ja. Maar dan zouden ze het nieuws niet lekken dat ze terugkwam in de finale gok ik. Want dan kan iedereen het wel raden. Maar toch denk ik dat het de meest logische optie zou zijn. Eric heel misschien maar ik gok van niet. En Kristen Bell zou waarschijnlijk compleet iemand anders spelen ofzo. Iets apart in ieder geval.
pi_120449429
Nou het was Dan en ze leefde nog lang en gelukkig. :D
pi_120449581
Georgina and Jack Bass were a couple!
[Because they're disgusting people and they deserve each other.]

Lily and William were back together!

Rufus and Lisa Loeb were a couple!
[Because they both like hipster glasses and they deserve each other.]

Jenny and Eric were back for the wedding, but we learned no additional details about their lives.
[Because we don't care.]

Bron http://www.hitfix.com/the(...)#Xcqvg0XbUJ8qAEWc.99
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:52:40 #211
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120450806
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:45 schreef Pvoesss het volgende:
Georgina and Jack Bass were a couple!

Lily and William were back together!

Rufus and Lisa Loeb were a couple!
[Because they both like hipster glasses and they deserve each other.]

Jenny and Eric were back for the wedding, but we learned no additional details about their lives.
[Because we don't care.]

Bron http://www.hitfix.com/the(...)#Xcqvg0XbUJ8qAEWc.99
:')
KuikenGuppy
pi_120451756
'Gelukkig' hebben ze het zo geschreven dat het Dan was, als het een van die 'support'-characters als Juliette of zo was geweest had ik het helemaal lame gevonden, want die herinnerde niemand zich meer... :')

Wel goed aantal cameo's deze aflevering en deze aflevering ging nog wel, maar na seizoen 3 ging het toch aardig bergafwaarts met deze serie... :P

Dat 'five years later' stukje had echter ook wel weggelaten mogen worden, wat een onzin... :')

[ Bericht 15% gewijzigd door DeeBee op 18-12-2012 10:38:12 ]
Jack does it in real time...
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:18:05 #213
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120463854
Gelukkig is het nu bekend! Mocht ook wel na zoveel seizoenen.

Dat 'five years later' was inderdaad een beetje overdreven. (Lelijke trouwjurk trouwens van Serena...eugh, goud!)

En dat kind van Chuck en Blair! _O- Kind leek volgens mij al 5 jaar oud, hebben ze snel gedaan dan! (Knap gevonden, hij leek wel een beetje op Chuck!)

En dan die laatste minuut. Who I am now, thats a secret I'll never tell. En dan zo'n gastje zien wandelen die heel erg op Dan lijkt. :D

Naja.... :) We zijn erdoor!
pi_120463944
Ben wel blij dat het is afgelopen hoor!

Maar wat ik me afvraag, zouden ze Dan altijd al in hun hoofd hebben gehad als GG?

Zijn er geen scènes waarin Jenny en Dan zich samen ergeren op GG (zonder dat iemand anders erbij is)?
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:21:50 #215
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120464017
Vond het verder trouwens maar een saaie aflevering......Afrondend gepraat, meer niet....
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:03:05 #216
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120468009
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek, het paarse vlinderdasje van Henri, Dorota die nog altijd hetzelfde was... Veel aandacht voor detail. Had wat mij betreft nog wel iets minder afgeraffeld in beeld hoeven komen ;)
KuikenGuppy
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:04:19 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120468058
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:18 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan die laatste minuut. Who I am now, thats a secret I'll never tell. En dan zo'n gastje zien wandelen die heel erg op Dan lijkt. :D
Dat vond ik wel een sneu stukje ja :')
KuikenGuppy
pi_120479809
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek, het paarse vlinderdasje van Henri, Dorota die nog altijd hetzelfde was... Veel aandacht voor detail. Had wat mij betreft nog wel iets minder afgeraffeld in beeld hoeven komen ;)
Wat was er dan ook al weer met dat paarse vlinderdasje?
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
pi_120479936
Ik las op tumblr dat het dezelfde was als die Chuck droeg toen hij en Blair 'het' voor het eerst in de limo deden. Ikzelf heb de aflevering nog niet gezien dus zou het niet weten!
pi_120480959
Aflevering was best wel heel prima! En dat kwam voornamelijk door het verhaal rondom Dan, en dat iedereen erachter kwam dat hij GG was. Hij was degene die ik al vermoedde gezien hij geheimzinnig deed over zijn final chapter maar ik moet zeggen dat hij de goede keuze is geweest. Ze hebben het ook goed uitgelegd.

De reacties van allerlei mensen vond ik echt geweldig. Dorota aan de drank, en allerlei korte cameo's met oude karakters. Vanessa had ik niet verwacht. Die vriendin van Jenny had ik absoluut niet verwacht. Juliette dan weer wel, maar ook dat was leuk. Maar Rachel Bilson samen met Kristen Bell? ( aka Summer Roberts met Veronica Mars ) Dat was echt geweldig, haha! die knipoog ook van Kristen, haha. Ik vond het ook leuk dat de karakters ook hun eigen verdachten bekend maakten toen ze wisten dat het Dan was. En ik ben blij dat ze hem njet hebben laten vallen ofzo. Jenny wist dus ook gewoon dat Dan GG was. Klonk ook oprecht logisch toen hij het uitlegde aan Rufus. En ook dat hij de site stopte na ongeluk van Blair en Chuck..dat Chuck dat als positief zag naar Dan toe.

Chuck/Blair, en Dan/Serena waren voorspelbaar. Maar ergens toch leuk dat ook laatstgenoemden gingen trouwen.

5 jaar later stukje vond ik prima. Maar die allerlaatste scene had niet gehoeven. Bij desperate housewives hadden ze ook zoiets, dat je een nieuwe housewives zag met een nieuw geheim. Ik vond het geweldig in die serie, maar hier had het niet gehoeven.

Enige vraagstuk..wij hoorden altijd Kristen Bell's stem. Moeten we nu dus denken dat die stem meer als lezer stem was bedoeld? dus dat ze de gg posts las en dat wij die hoorden met haar stem?

toffe finale dus wel. Ergens ga ik het wel een heel erg klein beetje missen. Blair vooral en Dorota :P
pi_120481531
Een ding schoot me nog te binnen over Dan als GG...

in seizoen 4 zoekt hij Serena samen met Blair. Hij mailt dan GG en krijgt een antwoord van zichzelf dus...terwijl hij geen telefoon ofzo in zn handen had..
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:56:58 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120482447
Ik ga het ook zeker missen, vooral Chuck O+ en natuurlijk de laatste trends in mode, haar, makeup en home decoration. En het meekijken in een wereld die niet de mijne is.
KuikenGuppy
pi_120482724
Zou ergens wel tof zijn als er een echte Gossip Girl site was. Klinkt raar misschien maar ergens lijkt het me wel leuk :P
  dinsdag 18 december 2012 @ 22:00:38 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120482810
Perez? :P
KuikenGuppy
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:56:49 #225
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_120489965
Eindelijk afgelopen! Ik vond wel tof dat ze iedereen weer even teruggehaald hebben. En die details zijn ook leuk gedaan. Ik vind wel een van de leukste series finales. Maar ik ben blij dat ze er een einde aan hebben gebreid.
Gelukkig hebben we Hart of Dixie O+ nog van josh schwartz. Benieuwt of hij weer zo'n high school posh serie gaat doen.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_120496707
In Januari komt Carrie Diaries, dat is van Josh volgens mij.
pi_120503721
Haha prachtige aflevering niet :P

Ik wilde een leuk gifje hier plaatsen maar weet niet hoe het moet. Anyway Dannyboy, you'se a bigger homo than I thought.

Het leukste aan de afl was eigenlijk Dorota die een drankje wou ;)

ben nu stiekem seizoen 1 aan het kijken, niet te veregelijken!
pi_120514907
Boh. Tot bijna het einde van de ep was ik ervan overtuigd dat er nog een 11e ep zou komen :') .
pi_120521163
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ben wel blij dat het is afgelopen hoor!

Maar wat ik me afvraag, zouden ze Dan altijd al in hun hoofd hebben gehad als GG?

Zijn er geen scènes waarin Jenny en Dan zich samen ergeren op GG (zonder dat iemand anders erbij is)?
Ik denk het niet, want het verhaal spreekt zichzelf tegen. Zo logisch vind ik t allemaal ook weer niet, maar het is te doen zoals ze het hebben gebracht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek,
Hm, gemist, gemist en gemist. xD Ff terugkijken hoor. :D
Hotapnyc
pi_120521397
Ah, nu heb ik t gezien, nadat ik op pauze drukte voor de details. :d
Hotapnyc
pi_120546317
Is er nog ergens the one hour special met interviews van de cast en de makers te zien? Weet iemand dit?
  donderdag 20 december 2012 @ 23:30:06 #233
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_120578075
Leuk, nog 30 minuten extra materiaal :) Toch wel jammer dat het afgelopen is, al was het ook wel al erg lang uitgemolken allemaal.

Maar goed dat ik de laatste paar weken hier niet had gekeken, dachten enkelen van jullie al aan Dan als Gossip Girl maar voor mij kwam het echt helemaal uit de lucht vallen (en was daarom wel leuk). Ik had het echt niet aan zien komen. Liefst zou ik nu alle seizoenen terug gaan kijken, of je het dan inderdaad met de kennis van nu kunt ontdekken.

Vond wel dat er wel heel veel gebeurde in deze laatste aflevering. Daar hadden ze van mij nog wel iets langer over mogen doen. En die 5 jaar later, ach. Een soort van bevestiging, ik vind het altijd wel grappig, hoe cliché ook.

Welke serie staat er bij jullie nu op de planning? Bij mij Homeland, weer eens wat anders!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_120589180
Ik weet het nog niet.. Ik heb in een paar maanden tijd 4 seizoenen gekeken dus heb een heel gat in mijn tijdsplanning nu haha
pi_120589391
Ik keek/kijk altijd heel veel andere dingen naast GG, dus aan series geen gebrek hier. En de kwaliteit daarvan is vaak nog hoger ook :P
pi_120589740
Welke dan :p
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:49:34 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120589841
Pretty Little Liars :9
KuikenGuppy
pi_120589872
Die kijk ik al maar begint ook pas on januari :p
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:15:40 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120590611
Ook leuk:
- The Lying Game
- Bunheads
- Once Upon A Time
- True Blood

En ik kijk alle oude Gilmore Girls afleveringen terug. Maar het wordt tijd voor een leuke nieuwe serie.
KuikenGuppy
pi_120593902
Ik ga Carrie Diaries wel proberen. Promo ziet er leuk uit.
pi_120594856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Burdie het volgende:
Ook leuk:
- The Lying Game
- Bunheads
- Once Upon A Time
- True Blood

En ik kijk alle oude Gilmore Girls afleveringen terug. Maar het wordt tijd voor een leuke nieuwe serie.
Gilmore Girls O+

@electronique : Ander series die ik kijk zijn oa Grey's Anatomy, Private Practice, The Good Wife, en nog wat anderen. Bunheads is inderdaad ook erg leuk!
pi_120604811
Uiteindelijk toch wel alles gezien. Tja, het is goed dat het afgelopen is, laat ik het daar maar op houden :')
pi_140356922
Zooo, zojuist de laatste aflevering gezien.
In net geen 2 maanden tijd seizoen 1 t/m 6 gekeken. Fantastische serie O+
Ik weet nu alleen niet meer wat ik met mijn leven aan moet :P
Welke serie zal ik nu gaan kijken?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 25 mei 2014 @ 20:32:34 #244
206322 Seam
Pillz-E
pi_140357035
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:30 schreef MissJ het volgende:
Zooo, zojuist de laatste aflevering gezien.
In nog geen 2 maanden tijd seizoen 1 t/m 6 gekeken. Fantastische serie O+
Ik weet nu alleen niet meer wat ik met mijn leven aanmoet :P
Welke serie zal ik nu gaan kijken?
Je kan Pretty Little Liars gaan kijken, is wat minder drama en wat meer mysterie, maar wel met dezelfde focus op kledingstijl en mooie mensen.
Carrie Diaries is ook wel vergelijkbaar.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140357111
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:32 schreef Seam het volgende:

[..]

Je kan Pretty Little Liars gaan kijken, is wat minder drama en wat meer mysterie, maar wel met dezelfde focus op kledingstijl en mooie mensen.
Carrie Diaries is ook wel vergelijkbaar.
Ok dan, dank voor de tip, ik ga het even checken.
Speelt het toevallig ook in New York af, want dan is het voor mij helemaal top!
New York O+ gelukkig ga ik er over een paar maanden weer heen
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  zondag 25 mei 2014 @ 20:35:02 #246
206322 Seam
Pillz-E
pi_140357177
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:33 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ok dan, dank voor de tip, ik ga het even checken.
Speelt het toevallig ook in New York af, want dan is het voor mij helemaal top!
New York O+ gelukkig ga ik er over een paar maanden weer heen
Carrie Diaries heeft een enorme focus op NYC ja, dus dat is dan echt een aanrader voor je.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140357631
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:35 schreef Seam het volgende:

[..]

Carrie Diaries heeft een enorme focus op NYC ja, dus dat is dan echt een aanrader voor je.
grrr, zie net dat Netflix (de NL versie) die nog niet heeft -O-
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 13:18:49 #248
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_140382878
Carrie Diaries is tof ja, heerlijk jarig '80 sfeertje O+ Helaas wel gecanceld, dus ik denk dat je in een weekje door alle afleveringen heen bent :P Verder inderdaad PLL, en misschien ook wel Desperate Housewives als dat je dat nog nooit hebt gezien? Of Bunheads, vooral als je Gilmore Girls ook leuk vindt? :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_145036305
Ik kijk Gossip Girl op Netflix en ben momenteel bij seizoen 3, aflevering 13. En ik kick dit topic omdat ik gewoon ergens kwijt moet dat ik Serena een hele irritante slet vind. Ik erger mij zelden aan een karakter in een film of serie zo erg als dat ik mij aan Serena erger.

Zo, dat is eruit. :6
pi_145036674
quote:
19s.gif Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
En ik kick dit topic omdat ik gewoon ergens kwijt moet dat ik Serena een hele irritante slet vind
Ze is lekkah, dan mag het :Y Al zou ik dan liever het hoofd van Blair op Serena's lichaam zien O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')