abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120496707
In Januari komt Carrie Diaries, dat is van Josh volgens mij.
pi_120503721
Haha prachtige aflevering niet :P

Ik wilde een leuk gifje hier plaatsen maar weet niet hoe het moet. Anyway Dannyboy, you'se a bigger homo than I thought.

Het leukste aan de afl was eigenlijk Dorota die een drankje wou ;)

ben nu stiekem seizoen 1 aan het kijken, niet te veregelijken!
pi_120514907
Boh. Tot bijna het einde van de ep was ik ervan overtuigd dat er nog een 11e ep zou komen :') .
pi_120521163
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ben wel blij dat het is afgelopen hoor!

Maar wat ik me afvraag, zouden ze Dan altijd al in hun hoofd hebben gehad als GG?

Zijn er geen scènes waarin Jenny en Dan zich samen ergeren op GG (zonder dat iemand anders erbij is)?
Ik denk het niet, want het verhaal spreekt zichzelf tegen. Zo logisch vind ik t allemaal ook weer niet, maar het is te doen zoals ze het hebben gebracht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek,
Hm, gemist, gemist en gemist. xD Ff terugkijken hoor. :D
Hotapnyc
pi_120521397
Ah, nu heb ik t gezien, nadat ik op pauze drukte voor de details. :d
Hotapnyc
pi_120546317
Is er nog ergens the one hour special met interviews van de cast en de makers te zien? Weet iemand dit?
  donderdag 20 december 2012 @ 23:30:06 #233
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_120578075
Leuk, nog 30 minuten extra materiaal :) Toch wel jammer dat het afgelopen is, al was het ook wel al erg lang uitgemolken allemaal.

Maar goed dat ik de laatste paar weken hier niet had gekeken, dachten enkelen van jullie al aan Dan als Gossip Girl maar voor mij kwam het echt helemaal uit de lucht vallen (en was daarom wel leuk). Ik had het echt niet aan zien komen. Liefst zou ik nu alle seizoenen terug gaan kijken, of je het dan inderdaad met de kennis van nu kunt ontdekken.

Vond wel dat er wel heel veel gebeurde in deze laatste aflevering. Daar hadden ze van mij nog wel iets langer over mogen doen. En die 5 jaar later, ach. Een soort van bevestiging, ik vind het altijd wel grappig, hoe cliché ook.

Welke serie staat er bij jullie nu op de planning? Bij mij Homeland, weer eens wat anders!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_120589180
Ik weet het nog niet.. Ik heb in een paar maanden tijd 4 seizoenen gekeken dus heb een heel gat in mijn tijdsplanning nu haha
pi_120589391
Ik keek/kijk altijd heel veel andere dingen naast GG, dus aan series geen gebrek hier. En de kwaliteit daarvan is vaak nog hoger ook :P
pi_120589740
Welke dan :p
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:49:34 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120589841
Pretty Little Liars :9
KuikenGuppy
pi_120589872
Die kijk ik al maar begint ook pas on januari :p
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:15:40 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120590611
Ook leuk:
- The Lying Game
- Bunheads
- Once Upon A Time
- True Blood

En ik kijk alle oude Gilmore Girls afleveringen terug. Maar het wordt tijd voor een leuke nieuwe serie.
KuikenGuppy
pi_120593902
Ik ga Carrie Diaries wel proberen. Promo ziet er leuk uit.
pi_120594856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Burdie het volgende:
Ook leuk:
- The Lying Game
- Bunheads
- Once Upon A Time
- True Blood

En ik kijk alle oude Gilmore Girls afleveringen terug. Maar het wordt tijd voor een leuke nieuwe serie.
Gilmore Girls O+

@electronique : Ander series die ik kijk zijn oa Grey's Anatomy, Private Practice, The Good Wife, en nog wat anderen. Bunheads is inderdaad ook erg leuk!
pi_120604811
Uiteindelijk toch wel alles gezien. Tja, het is goed dat het afgelopen is, laat ik het daar maar op houden :')
pi_140356922
Zooo, zojuist de laatste aflevering gezien.
In net geen 2 maanden tijd seizoen 1 t/m 6 gekeken. Fantastische serie O+
Ik weet nu alleen niet meer wat ik met mijn leven aan moet :P
Welke serie zal ik nu gaan kijken?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 25 mei 2014 @ 20:32:34 #244
206322 Seam
Pillz-E
pi_140357035
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:30 schreef MissJ het volgende:
Zooo, zojuist de laatste aflevering gezien.
In nog geen 2 maanden tijd seizoen 1 t/m 6 gekeken. Fantastische serie O+
Ik weet nu alleen niet meer wat ik met mijn leven aanmoet :P
Welke serie zal ik nu gaan kijken?
Je kan Pretty Little Liars gaan kijken, is wat minder drama en wat meer mysterie, maar wel met dezelfde focus op kledingstijl en mooie mensen.
Carrie Diaries is ook wel vergelijkbaar.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140357111
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:32 schreef Seam het volgende:

[..]

Je kan Pretty Little Liars gaan kijken, is wat minder drama en wat meer mysterie, maar wel met dezelfde focus op kledingstijl en mooie mensen.
Carrie Diaries is ook wel vergelijkbaar.
Ok dan, dank voor de tip, ik ga het even checken.
Speelt het toevallig ook in New York af, want dan is het voor mij helemaal top!
New York O+ gelukkig ga ik er over een paar maanden weer heen
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  zondag 25 mei 2014 @ 20:35:02 #246
206322 Seam
Pillz-E
pi_140357177
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:33 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ok dan, dank voor de tip, ik ga het even checken.
Speelt het toevallig ook in New York af, want dan is het voor mij helemaal top!
New York O+ gelukkig ga ik er over een paar maanden weer heen
Carrie Diaries heeft een enorme focus op NYC ja, dus dat is dan echt een aanrader voor je.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140357631
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2014 20:35 schreef Seam het volgende:

[..]

Carrie Diaries heeft een enorme focus op NYC ja, dus dat is dan echt een aanrader voor je.
grrr, zie net dat Netflix (de NL versie) die nog niet heeft -O-
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 13:18:49 #248
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_140382878
Carrie Diaries is tof ja, heerlijk jarig '80 sfeertje O+ Helaas wel gecanceld, dus ik denk dat je in een weekje door alle afleveringen heen bent :P Verder inderdaad PLL, en misschien ook wel Desperate Housewives als dat je dat nog nooit hebt gezien? Of Bunheads, vooral als je Gilmore Girls ook leuk vindt? :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_145036305
Ik kijk Gossip Girl op Netflix en ben momenteel bij seizoen 3, aflevering 13. En ik kick dit topic omdat ik gewoon ergens kwijt moet dat ik Serena een hele irritante slet vind. Ik erger mij zelden aan een karakter in een film of serie zo erg als dat ik mij aan Serena erger.

Zo, dat is eruit. :6
pi_145036674
quote:
19s.gif Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
En ik kick dit topic omdat ik gewoon ergens kwijt moet dat ik Serena een hele irritante slet vind
Ze is lekkah, dan mag het :Y Al zou ik dan liever het hoofd van Blair op Serena's lichaam zien O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')