Ik denk het niet, want het verhaal spreekt zichzelf tegen. Zo logisch vind ik t allemaal ook weer niet, maar het is te doen zoals ze het hebben gebracht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ben wel blij dat het is afgelopen hoor!
Maar wat ik me afvraag, zouden ze Dan altijd al in hun hoofd hebben gehad als GG?
Zijn er geen scènes waarin Jenny en Dan zich samen ergeren op GG (zonder dat iemand anders erbij is)?
Hm, gemist, gemist en gemist. xD Ff terugkijken hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek,
Gilmore Girlsquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Burdie het volgende:
Ook leuk:
- The Lying Game
- Bunheads
- Once Upon A Time
- True Blood
En ik kijk alle oude Gilmore Girls afleveringen terug. Maar het wordt tijd voor een leuke nieuwe serie.
Je kan Pretty Little Liars gaan kijken, is wat minder drama en wat meer mysterie, maar wel met dezelfde focus op kledingstijl en mooie mensen.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:30 schreef MissJ het volgende:
Zooo, zojuist de laatste aflevering gezien.
In nog geen 2 maanden tijd seizoen 1 t/m 6 gekeken. Fantastische serie
Ik weet nu alleen niet meer wat ik met mijn leven aanmoet![]()
Welke serie zal ik nu gaan kijken?
Ok dan, dank voor de tip, ik ga het even checken.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Je kan Pretty Little Liars gaan kijken, is wat minder drama en wat meer mysterie, maar wel met dezelfde focus op kledingstijl en mooie mensen.
Carrie Diaries is ook wel vergelijkbaar.
Carrie Diaries heeft een enorme focus op NYC ja, dus dat is dan echt een aanrader voor je.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok dan, dank voor de tip, ik ga het even checken.
Speelt het toevallig ook in New York af, want dan is het voor mij helemaal top!
New Yorkgelukkig ga ik er over een paar maanden weer heen
grrr, zie net dat Netflix (de NL versie) die nog niet heeftquote:Op zondag 25 mei 2014 20:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Carrie Diaries heeft een enorme focus op NYC ja, dus dat is dan echt een aanrader voor je.
Ze is lekkah, dan mag hetquote:Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
En ik kick dit topic omdat ik gewoon ergens kwijt moet dat ik Serena een hele irritante slet vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |