Die werkte toch samen met Charlie/Lola? Ik dacht me te kunnen herinneren dat zij met haar aan het bellen was over dat Rufus erin trapte oid.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef Burdie het volgende:
Er valt ook niks meer over te zeggen he?
De karakters slingeren alle kanten op nu... het enige waar ik nog benieuwd naar ben is met wie Ivy samenwerkt.
Aah ok!quote:Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nah, Charlie/Lola had aangegeven dat ze wou dat Ivy het geld kreeg maar dat ze er niks meer mee te maken wou hebben. Dat ze wel wou dat Lily moest boeten of iets in die trant. Maar degene met wie Ivy nu belt is compleet iemand anders. Lola in ieder geval niet. Werd zelfs nog vernoemd dat dat personage een nieuwe serie had bij NBC ( net als de actrice zelf ), dus die komt niet terug.
Nou fijn, ze hebben op facebook gespoilerd wie het isquote:Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nah, Charlie/Lola had aangegeven dat ze wou dat Ivy het geld kreeg maar dat ze er niks meer mee te maken wou hebben. Dat ze wel wou dat Lily moest boeten of iets in die trant. Maar degene met wie Ivy nu belt is compleet iemand anders. Lola in ieder geval niet. Werd zelfs nog vernoemd dat dat personage een nieuwe serie had bij NBC ( net als de actrice zelf ), dus die komt niet terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 06:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou fijn, ze hebben op facebook gespoilerd wie het isOp de wiki van Gossip Girl staat de hele aflevering al zo'n beetje uitgestippeld, inclusief foto's. Kwam er per toeval op en werd meteen zonder waarschuwing gespoileredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op donderdag 15 november 2012 06:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou fijn, ze hebben op facebook gespoilerd wie het isIk had inderdaad gelezen dat die terugkwam, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had inderdaad gelezen dat die terugkwam, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Markeerstift het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef Starlie het volgende:
Waar hebben jullie deze aflevering vandaan weten te toveren, ik kan hem namelijk niet downl. en online kan ik hem ook niet bekijken... vreemd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Dank je!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zou je nog weleens gelijk in kunnen hebben van Dan vs Bart! Zelf dacht ik er nog aan dat hij in zijn laatste hoofdstuk zou schrijven dat hij ondanks alle "slechte" verhalen wel van hun allemaal is gaan houden en ze niet wil missen bla bla, maar dat zou te zoetsappig zijn denk ik al komt dan wel de goedzak Dan weer naar boven.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vorige aflevering was zowaar vermakelijk.
Ik gok ( hoop ) dat Dan dit expres doet. Waarom zou hij zijn vrienden expres pijn willen doen? Om respect te krijgen van Bart. Ik denk dat Dan Bart gaat gebruiken om Chuck te helpen ( geen idee of Chuck ervan af weet ). En als dat uitkomt maakt hij het natuurlijk goed met iedereen, en iedereen bied hun excuses aan.
Andere ( wat saaiere ) optie is dat zijn ''final chapter'' gaat over zichzelf en dat hij een fraud is. En dat het alsnog wel goed komt met iedereen met wat moeite.
Of..en hier heb ik maar heel even aan gedacht : Dan is Gossip Girl. En hij maakt dat bekend ofzo. Geen idee.
Sowieso vaag dat hij Serena een saaie donder vind die bovenop iedereen duikt die haar wat liefde geeft, maar tegelijkertijd houd van haar en verliefd is op haar. Wel groot gelijk had hij trouwens. Het was uit tussen hen en meteen belt ze Steven weer.
Blair in dat strip-pakje was zo enorm faal. Zo niet sexy.
Ach hoe vaak hebben Nate en Serena niet enorm veel van iemand gehouden. Dat is gewoon GG, zodra het ene liefdeslijntje eindigt komt er weer een nieuwe love of your life voorbij!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik denk dat de schrijvers ons wel willen laten geloven dat Dan echt van Serena houd omdat het eerste liefdes waren, etc. En ze zetten er nu haast achter omdat de serie bijna afgelopen is. Persoonlijk vind ik het niet echt logisch. Dan heeft delen van seizoen 4 en grote delen van seizoen 5 beweerd dat hij van Blair houd ( en dat zij de enige was, blabla ), maar op het moment dat dat uitraakt is hij meteen hotel de botel op Serena en zegt hij tegen haar dat hij altijd alleen van haar heeft gehouden. Ik was een Dan/Blair fan dus die opmerking kwam bij mij in het verkeerde keelgat. Zo snel veranderen gevoelens nou eenmaal niet, en Dan heeft nou eenmaal een periode van Blair gehouden, en dat gooit hij nu gewoon weg ;P
Blij dat de serie eindigt,maar als ik er zo over praat merk ik dat de serie het nog steeds voor elkaar krijgt dat ik er lang over kan praten. Dus ergens ga ik het wel missen.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben hoor, dat Dan dat final chapter gewoon gebruikt om te zeggen dat hij toch van zijn vrienden houd enzo, maar dat zou idd zoetsappig zijn. En daarnaast zei hij tegen Rufus dat zijn ''plan'' aan het werken was. Denk niet dat hij ze zomaar gaat beledigen om het vervolgens meteen weer goed te maken. Schiet hij weinig mee op
Truequote:Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ach hoe vaak hebben Nate en Serena niet enorm veel van iemand gehouden. Dat is gewoon GG, zodra het ene liefdeslijntje eindigt komt er weer een nieuwe love of your life voorbij!
Idd en dan die muziek erbijquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef DeeBee het volgende:
Nog 1.
En wat een comedy dat einde, schandelijk acteerwerk...
Ik dacht heel even dat ze dat vandaag zouden gaan onthullenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:24 schreef DeeBee het volgende:
Wel dubbele aflevering dacht ik ergens gelezen te hebben een keer.
Tsja, zo'n 'vaag' character als Juliette uiteindelijk als Gossip Girl neerzetten zou ik een beetje zwak vinden, maar het zou ook weer te vaag zijn als het een van de 'lead-characters' zou zijn. Al had ik het wel grappig gevonden ergens als Dan het bleek te zijn...
Heeeeeeel ongeloofwaardig, dat einde.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef DeeBee het volgende:
Nog 1.
En wat een comedy dat einde, schandelijk acteerwerk...
Vond ik ook wat raar. Acteerwerk was verder niet heel verschrikkelijk. De muziek erachter wel. Blij dat we nog maar 1 aflevering hoeven te kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Heeeeeeel ongeloofwaardig, dat einde.Hij viel toch echt niet met zo'n snelheid naar voren dat ie:
1. Over de reling (die zeker hoger dan heuphoogte was) heen had kunnen vallen,
2. dan ook nog over het gesteente erachter had gerold,
3. en dan in die val nog die reling zo goed had kunnen vasthouden!
Ik dacht echt, hoe kan hij van de 1 op de andere scene, ineens zo aan die reling hangen!
Volgens mij duurt hij op z'n hoogst 50 minuten. Het is geen dubbele aflevering. Het is wel een GG avond op de CW..net als ze bij One Tree Hill hebben gedaan. Eerste uur een throwback naar de eerdere seizoenen en hoe ze nu zijn aangekomen bij de finale met interviews, etc. En dan de series finale. Dus in totaal wel 2 uur, maar het eerste uur is geen reguliere aflevering.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:15 schreef Starlie het volgende:
Dat einde inderdaad... Net of ik naar een Spiderman film zat te kijken. Acteerwerk viel mij ook wel mee, al kan ik Chuck zijn stem gewoon niet aanhoren! De acteur die Bart speelt(de) is trouwens wel briljant, ik ging hem gewoon haten zo gemeen dat hij was!
Ben benieuwd volgende week, ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de episode 2 uur duurt, dat hoop ik maar anders gaat er echt teveel gebeuren in die 40 minuten...
Oke is al beter maar die wanstaltige ring van hem leidt me dan ook af...quote:Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef Burdie het volgende:
Ed Westwick is Brits, vandaar dat zijn stem raar klinkt, dat heeft hij normaal niet.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:45 schreef Pvoesss het volgende:
Georgina and Jack Bass were a couple!
[Because they're disgusting people and they deserve each other.]
Lily and William were back together!
[Because they're disgusting people and they deserve each other.]
Rufus and Lisa Loeb were a couple!
[Because they both like hipster glasses and they deserve each other.]
Jenny and Eric were back for the wedding, but we learned no additional details about their lives.
[Because we don't care.]
Bron http://www.hitfix.com/the(...)#Xcqvg0XbUJ8qAEWc.99
Dat vond ik wel een sneu stukje jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:18 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan die laatste minuut. Who I am now, thats a secret I'll never tell. En dan zo'n gastje zien wandelen die heel erg op Dan lijkt.![]()
Wat was er dan ook al weer met dat paarse vlinderdasje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek, het paarse vlinderdasje van Henri, Dorota die nog altijd hetzelfde was... Veel aandacht voor detail. Had wat mij betreft nog wel iets minder afgeraffeld in beeld hoeven komen
Ik denk het niet, want het verhaal spreekt zichzelf tegen. Zo logisch vind ik t allemaal ook weer niet, maar het is te doen zoals ze het hebben gebracht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ben wel blij dat het is afgelopen hoor!
Maar wat ik me afvraag, zouden ze Dan altijd al in hun hoofd hebben gehad als GG?
Zijn er geen scènes waarin Jenny en Dan zich samen ergeren op GG (zonder dat iemand anders erbij is)?
Hm, gemist, gemist en gemist. xD Ff terugkijken hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |