abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119183063
En dat Rufus Ivy niet doorheeft...zucht. Hij had tenminste nog een beetje hersenen daar..
pi_119185940
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef Burdie het volgende:
Er valt ook niks meer over te zeggen he? :P
De karakters slingeren alle kanten op nu... het enige waar ik nog benieuwd naar ben is met wie Ivy samenwerkt.
Die werkte toch samen met Charlie/Lola? Ik dacht me te kunnen herinneren dat zij met haar aan het bellen was over dat Rufus erin trapte oid.
pi_119189136
Nah, Charlie/Lola had aangegeven dat ze wou dat Ivy het geld kreeg maar dat ze er niks meer mee te maken wou hebben. Dat ze wel wou dat Lily moest boeten of iets in die trant. Maar degene met wie Ivy nu belt is compleet iemand anders. Lola in ieder geval niet. Werd zelfs nog vernoemd dat dat personage een nieuwe serie had bij NBC ( net als de actrice zelf ), dus die komt niet terug.
pi_119204376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nah, Charlie/Lola had aangegeven dat ze wou dat Ivy het geld kreeg maar dat ze er niks meer mee te maken wou hebben. Dat ze wel wou dat Lily moest boeten of iets in die trant. Maar degene met wie Ivy nu belt is compleet iemand anders. Lola in ieder geval niet. Werd zelfs nog vernoemd dat dat personage een nieuwe serie had bij NBC ( net als de actrice zelf ), dus die komt niet terug.
Aah ok!
  donderdag 15 november 2012 @ 06:23:30 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_119227942
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nou fijn, ze hebben op facebook gespoilerd wie het is -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_119228572
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 06:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de wiki van Gossip Girl staat de hele aflevering al zo'n beetje uitgestippeld, inclusief foto's. Kwam er per toeval op en werd meteen zonder waarschuwing gespoilered :')

SPOILER
Fuck the EBU
pi_119233152
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 06:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

SPOILER
Ik had inderdaad gelezen dat die terugkwam, maar
SPOILER
pi_119238099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had inderdaad gelezen dat die terugkwam, maar
SPOILER
SPOILER
pi_119238756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_119238987
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_119427173
Nog maar 4 afleveringen te gaan gelukkig. Lekker voorspelbaar. Ik was altijd wel fan van Dan/Blair maar moet eerlijk toegeven dat ik ergens wel blij ben dat ze nu Dan en Serena weer bij elkaar laten eindigen ( lijkt het op in ieder geval ). En natuurlijk heeft Ivy nu die gegevens die Chuck wil hebben. Zie alleen niet goed wat zij er aan heeft.
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:53:54 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_119666040
Wtf, Ivy en Serena's vader :o?!
KuikenGuppy
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:58:54 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_119666150
Lol, dat maakt Ivy de nieuwe stiefmoeder van Serena, en omdat zij stiefmoeder is van Sage, is Ivy nu de stiefgrootmoeder van de nieuwe vriendin van haar ex :') .
KuikenGuppy
pi_119666633
Only in Gossip Girl
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:03:31 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_119667593
Ik denk trouwens dat Ivy ook geplayed wordt door Lola en William.
KuikenGuppy
pi_119668805
Dat denk ik ok. En Dan is toch stiekem Serena aan het playen?
pi_119668991
Dat lijkt in beide gevallen toch zo te zijn ja. :)
Jack does it in real time...
pi_119715148
Iedereen word geplayed lijkt het momenteel, haha. Ik vind het ergens wel zielig voor Chuck :( Dat Lily hem niet gelooft. Mja, heeft hij zelf ook wel na gemaakt in de loop der jaren.

Had niet verwacht dan Dan Serena aan het playen was alleen. Ik had het wel moeten weten eigenlijk. Zo snel kan Dan niet over Blair heen zijn namelijk :P Had op het eind dan weer wel verwacht dat Blair binnen zou lopen bij Dan en Serena, maar dat gebeurde dan weer net niet ( gelukkig ).

Ivy vond ik eindelijk weer eens leuk, maar ze wordt wel geplayed lijkt het. William zal toch niet echt gevoelens voor haar hebben?
  woensdag 28 november 2012 @ 22:23:26 #179
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_119730973
Waar hebben jullie deze aflevering vandaan weten te toveren, ik kan hem namelijk niet downl. en online kan ik hem ook niet bekijken... vreemd...
pi_119733770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef Starlie het volgende:
Waar hebben jullie deze aflevering vandaan weten te toveren, ik kan hem namelijk niet downl. en online kan ik hem ook niet bekijken... vreemd...
SPOILER
  donderdag 29 november 2012 @ 07:43:33 #181
125420 Starlie
pi_119737194
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Dank je!! :)
pi_119950802
Vorige aflevering was zowaar vermakelijk.

Ik gok ( hoop ) dat Dan dit expres doet. Waarom zou hij zijn vrienden expres pijn willen doen? Om respect te krijgen van Bart. Ik denk dat Dan Bart gaat gebruiken om Chuck te helpen ( geen idee of Chuck ervan af weet ). En als dat uitkomt maakt hij het natuurlijk goed met iedereen, en iedereen bied hun excuses aan.

Andere ( wat saaiere ) optie is dat zijn ''final chapter'' gaat over zichzelf en dat hij een fraud is. En dat het alsnog wel goed komt met iedereen met wat moeite.

Of..en hier heb ik maar heel even aan gedacht : Dan is Gossip Girl. En hij maakt dat bekend ofzo. Geen idee.

Sowieso vaag dat hij Serena een saaie donder vind die bovenop iedereen duikt die haar wat liefde geeft, maar tegelijkertijd houd van haar en verliefd is op haar. Wel groot gelijk had hij trouwens. Het was uit tussen hen en meteen belt ze Steven weer.

Blair in dat strip-pakje was zo enorm faal. Zo niet sexy.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:09:46 #183
125420 Starlie
pi_119953260
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vorige aflevering was zowaar vermakelijk.

Ik gok ( hoop ) dat Dan dit expres doet. Waarom zou hij zijn vrienden expres pijn willen doen? Om respect te krijgen van Bart. Ik denk dat Dan Bart gaat gebruiken om Chuck te helpen ( geen idee of Chuck ervan af weet ). En als dat uitkomt maakt hij het natuurlijk goed met iedereen, en iedereen bied hun excuses aan.

Andere ( wat saaiere ) optie is dat zijn ''final chapter'' gaat over zichzelf en dat hij een fraud is. En dat het alsnog wel goed komt met iedereen met wat moeite.

Of..en hier heb ik maar heel even aan gedacht : Dan is Gossip Girl. En hij maakt dat bekend ofzo. Geen idee.

Sowieso vaag dat hij Serena een saaie donder vind die bovenop iedereen duikt die haar wat liefde geeft, maar tegelijkertijd houd van haar en verliefd is op haar. Wel groot gelijk had hij trouwens. Het was uit tussen hen en meteen belt ze Steven weer.

Blair in dat strip-pakje was zo enorm faal. Zo niet sexy.
Daar zou je nog weleens gelijk in kunnen hebben van Dan vs Bart! Zelf dacht ik er nog aan dat hij in zijn laatste hoofdstuk zou schrijven dat hij ondanks alle "slechte" verhalen wel van hun allemaal is gaan houden en ze niet wil missen bla bla, maar dat zou te zoetsappig zijn denk ik al komt dan wel de goedzak Dan weer naar boven.

Maar is Dan echt verliefd op Serena? Dat vraag ik me toch wel af... Vind hem in combi met Georgina ook nog erg leuk.

Vind het toch wel jammer dat het straks afgelopen is, ik blijf het vermakelijk vinden ookal zijn sommige verhaallijnen tenenkrommend.

En Blair in dat pakje ja... beetje jammer! Nu vind ik sowieso dat ze de laatste 2 seizoenen haar "glans" verloren is.
pi_119955399
Ik denk dat de schrijvers ons wel willen laten geloven dat Dan echt van Serena houd omdat het eerste liefdes waren, etc. En ze zetten er nu haast achter omdat de serie bijna afgelopen is. Persoonlijk vind ik het niet echt logisch. Dan heeft delen van seizoen 4 en grote delen van seizoen 5 beweerd dat hij van Blair houd ( en dat zij de enige was, blabla ), maar op het moment dat dat uitraakt is hij meteen hotel de botel op Serena en zegt hij tegen haar dat hij altijd alleen van haar heeft gehouden. Ik was een Dan/Blair fan dus die opmerking kwam bij mij in het verkeerde keelgat. Zo snel veranderen gevoelens nou eenmaal niet, en Dan heeft nou eenmaal een periode van Blair gehouden, en dat gooit hij nu gewoon weg ;P

Blij dat de serie eindigt,maar als ik er zo over praat merk ik dat de serie het nog steeds voor elkaar krijgt dat ik er lang over kan praten. Dus ergens ga ik het wel missen.

Je zou best eens gelijk kunnen hebben hoor, dat Dan dat final chapter gewoon gebruikt om te zeggen dat hij toch van zijn vrienden houd enzo, maar dat zou idd zoetsappig zijn. En daarnaast zei hij tegen Rufus dat zijn ''plan'' aan het werken was. Denk niet dat hij ze zomaar gaat beledigen om het vervolgens meteen weer goed te maken. Schiet hij weinig mee op :P
pi_119958903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik denk dat de schrijvers ons wel willen laten geloven dat Dan echt van Serena houd omdat het eerste liefdes waren, etc. En ze zetten er nu haast achter omdat de serie bijna afgelopen is. Persoonlijk vind ik het niet echt logisch. Dan heeft delen van seizoen 4 en grote delen van seizoen 5 beweerd dat hij van Blair houd ( en dat zij de enige was, blabla ), maar op het moment dat dat uitraakt is hij meteen hotel de botel op Serena en zegt hij tegen haar dat hij altijd alleen van haar heeft gehouden. Ik was een Dan/Blair fan dus die opmerking kwam bij mij in het verkeerde keelgat. Zo snel veranderen gevoelens nou eenmaal niet, en Dan heeft nou eenmaal een periode van Blair gehouden, en dat gooit hij nu gewoon weg ;P

Blij dat de serie eindigt,maar als ik er zo over praat merk ik dat de serie het nog steeds voor elkaar krijgt dat ik er lang over kan praten. Dus ergens ga ik het wel missen.

Je zou best eens gelijk kunnen hebben hoor, dat Dan dat final chapter gewoon gebruikt om te zeggen dat hij toch van zijn vrienden houd enzo, maar dat zou idd zoetsappig zijn. En daarnaast zei hij tegen Rufus dat zijn ''plan'' aan het werken was. Denk niet dat hij ze zomaar gaat beledigen om het vervolgens meteen weer goed te maken. Schiet hij weinig mee op :P
Ach hoe vaak hebben Nate en Serena niet enorm veel van iemand gehouden. Dat is gewoon GG, zodra het ene liefdeslijntje eindigt komt er weer een nieuwe love of your life voorbij!
pi_119962648
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ach hoe vaak hebben Nate en Serena niet enorm veel van iemand gehouden. Dat is gewoon GG, zodra het ene liefdeslijntje eindigt komt er weer een nieuwe love of your life voorbij!
True :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:02:26 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120182963
Jeetje, heftig einde.

Hoeveel afleveringen hebben we nog te gaan?
KuikenGuppy
pi_120183011
Nog 1.

En wat een comedy dat einde, schandelijk acteerwerk... _O-
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:17:26 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120185282
Was wel leuk gedaan met die achtergrondmuziek :P.

Dus volgende week is de laatste aflevering?

Dan zal het wel zoiets gaan:
- Bart is dood
- Bart krijgt de begrafenis van een held, niemand komt ooit achter zijn illegale oliehandel praktijken
- Lily komt weer terug naar NY en is weer blij
- Chuck en Blair kunnen nu samen zijn, dus hij doet haar een aanzoek
- Serena leest Dan's 'final chapter' en keert terug naar NY om eeuwig bij hem te zijn
- Ivy wordt gedumpt door William en ze verliest al haar geld
- Juliette komt terug en blijkt Gossip Girl te zijn
KuikenGuppy
pi_120185537
Wel dubbele aflevering dacht ik ergens gelezen te hebben een keer.

Tsja, zo'n 'vaag' character als Juliette uiteindelijk als Gossip Girl neerzetten zou ik een beetje zwak vinden, maar het zou ook weer te vaag zijn als het een van de 'lead-characters' zou zijn. Al had ik het wel grappig gevonden ergens als Dan het bleek te zijn... :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:26:21 #191
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_120185585
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef DeeBee het volgende:
Nog 1.

Idd en dan die muziek erbij :X _O- _O-
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:50:14 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120186435
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:24 schreef DeeBee het volgende:
Wel dubbele aflevering dacht ik ergens gelezen te hebben een keer.

Tsja, zo'n 'vaag' character als Juliette uiteindelijk als Gossip Girl neerzetten zou ik een beetje zwak vinden, maar het zou ook weer te vaag zijn als het een van de 'lead-characters' zou zijn. Al had ik het wel grappig gevonden ergens als Dan het bleek te zijn... :)
Ik dacht heel even dat ze dat vandaag zouden gaan onthullen :D
Dan als Gossip Girl.

Of misschien was Bart het wel :P :') .
KuikenGuppy
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:11:11 #193
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120196492
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef DeeBee het volgende:
Nog 1.

Heeeeeeel ongeloofwaardig, dat einde. :') Hij viel toch echt niet met zo'n snelheid naar voren dat ie:
1. Over de reling (die zeker hoger dan heuphoogte was) heen had kunnen vallen,
2. dan ook nog over het gesteente erachter had gerold,
3. en dan in die val nog die reling zo goed had kunnen vasthouden! :')

Ik dacht echt, hoe kan hij van de 1 op de andere scene, ineens zo aan die reling hangen!
pi_120198830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:11 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Heeeeeeel ongeloofwaardig, dat einde. :') Hij viel toch echt niet met zo'n snelheid naar voren dat ie:
1. Over de reling (die zeker hoger dan heuphoogte was) heen had kunnen vallen,
2. dan ook nog over het gesteente erachter had gerold,
3. en dan in die val nog die reling zo goed had kunnen vasthouden! :')

Ik dacht echt, hoe kan hij van de 1 op de andere scene, ineens zo aan die reling hangen!
Vond ik ook wat raar. Acteerwerk was verder niet heel verschrikkelijk. De muziek erachter wel. Blij dat we nog maar 1 aflevering hoeven te kijken.
Gok trouwens niet dat Juliette Gossip Girl is. Haar ''return'' is al weken bekend. Dat laten ze echt niet lekken als zij echt GG blijkt te zijn. Ik las bij Ausiello dat het iemand is waarvan hij vond dat het echt logisch was. Ben benieuwd.

SPOILER
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:24:41 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120201183
Ik hoop op een einde á là 6 feet under O+
(A girl can dream! ;))
KuikenGuppy
  woensdag 12 december 2012 @ 09:15:31 #196
125420 Starlie
pi_120219370
Dat einde inderdaad... Net of ik naar een Spiderman film zat te kijken. Acteerwerk viel mij ook wel mee, al kan ik Chuck zijn stem gewoon niet aanhoren! De acteur die Bart speelt(de) is trouwens wel briljant, ik ging hem gewoon haten zo gemeen dat hij was!

Ben benieuwd volgende week, ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de episode 2 uur duurt, dat hoop ik maar anders gaat er echt teveel gebeuren in die 40 minuten...
  woensdag 12 december 2012 @ 09:52:23 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120220292
Ed Westwick is Brits, vandaar dat zijn stem raar klinkt, dat heeft hij normaal niet.

KuikenGuppy
pi_120223357
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:15 schreef Starlie het volgende:
Dat einde inderdaad... Net of ik naar een Spiderman film zat te kijken. Acteerwerk viel mij ook wel mee, al kan ik Chuck zijn stem gewoon niet aanhoren! De acteur die Bart speelt(de) is trouwens wel briljant, ik ging hem gewoon haten zo gemeen dat hij was!

Ben benieuwd volgende week, ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de episode 2 uur duurt, dat hoop ik maar anders gaat er echt teveel gebeuren in die 40 minuten...
Volgens mij duurt hij op z'n hoogst 50 minuten. Het is geen dubbele aflevering. Het is wel een GG avond op de CW..net als ze bij One Tree Hill hebben gedaan. Eerste uur een throwback naar de eerdere seizoenen en hoe ze nu zijn aangekomen bij de finale met interviews, etc. En dan de series finale. Dus in totaal wel 2 uur, maar het eerste uur is geen reguliere aflevering.
pi_120235274
Yess, een dubbele aflevering.
Vond het eerste deel wel redelijk OK, eindelijk gebeurt er wat.

Weet alleen niet hoe ze alles samen gaan afronden in die laatste 50min, is dit niet de aller- allerlaatste aflevering ooit? Dan zal er toch een boel tegenvallen. Misschien gaat er iemand dood ofzo.. wacht... viel er niet iemand van het balkon op het laatst... :Y :)
  woensdag 12 december 2012 @ 17:28:51 #200
125420 Starlie
pi_120235837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef Burdie het volgende:
Ed Westwick is Brits, vandaar dat zijn stem raar klinkt, dat heeft hij normaal niet.

Oke is al beter maar die wanstaltige ring van hem leidt me dan ook af... ;)
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:42:01 #202
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_120358106
Ik had het niet gedacht, maar ik ben wel erg benieuwd naar de laatste aflevering :P Series finales hebben toch altijd iets bijzonders en ik heb het idee dat er in deze echt veel gaat / moet gebeuren.

Het einde van de laatste aflevering was alleen wel echt tenenkrommend slecht. Die muziek was het ergste, maar hoe Chuck en Blair bij iedere camera-standpunt wisseling weer anders stonden te kijken naar Bart die daar hing was ook wel echt storend.
pi_120358409
Ik kijk uit naar het einde...maar tegelijkertijd ben ik ook wel benieuwd. Maar eigenlijk vooral naar de identiteit van Gossip Girl. En toch wie met wie gaat eindigen. Chuck en Blair is obvious en ik denk ook Serena/Dan maar verder? Bate misschien toch met Sage? Zou ik prima vinden.
pi_120369211
Ik hoop al sinds aflevering 1 van seizoen 1, dat gewoon Kirsten Bel in de series finale onthuld zal worden als Gossip Girl. Vooral ook, omdat t anders ongeloofwaardig is/een anti-climax als het één van de bekende rollen blijkt te zijn.

En wie is Juliette dan? Die naam klinkt bekend (een vriendinnetje van Nate?), maar herinner mij niet wie dat is.
Hotapnyc
pi_120369300
Juliette zat in seizoen 4. Ze had toen een vendetta tegen Serena omdat ze dacht dat Serena er voor gezorgd had dat haar broer in de gevangenis was gekomen. Bleek achteraf Lily te zijn die een document had vervalst. En toen verdween Juliette.

Ik hoop ook dat Kristen Bell gewoon GG blijkt te zijn, maar ik denk dat ze daar niet voor gaan. Misschien toch Dan ofzo. Geen idee. Er is eigenlijk niemand ( behalve Kristen Bell zelf ) waarvan het echt logisch zal zijn.
pi_120371351
Ohja, zij, die ken ik nog. Al weet ik niet meer hoe ze eruit ziet. :D

Obv van de verhaallijnen is in feite iedereen al afgeschreven als mogelijke GG idd. Dan zou echt een tegenvaller zijn.
Maar mss die Aziatische modeverslaggeefster. :')
Hotapnyc
pi_120380275
Ik denk:
Dan/jenny/rufus (al zou dat wel slecht zijn)
vanessa (is zij eigenlijk ooit genoemd in gossip girl?)
Juliet (omdat zij blijkbaar terug komt in de laatste aflevering)
Kristin bell (zij komt ook voor in de laatste aflevering, met vermomming? maar dat kan ook gewoon een grap zijn)
Misschien eric?
of die aziatische modeverslaggeefster inderdaad. maar dat denk ik niet
pi_120381042
Vanessa was inderdaad wel eens genoemd in GG. Iedereen eigenlijk van de hoofdpersonages. Diegene kan zichzelf natuurlijk hebben ingedekt door niet alleen gossip over zijn of haar vrienden te posten, maar ze zijn zo vaak bij elkaar geweest als er wat uit kwam op GG dat het beetje onmogelijk wordt dat het een van hen is. Dan zou Dan nog de logische optie zijn. Misschien Jenny...maar die is lang weg dus dat zou ook vaag zijn.

Juliet zou een optie zijn ja. Maar dan zouden ze het nieuws niet lekken dat ze terugkwam in de finale gok ik. Want dan kan iedereen het wel raden. Maar toch denk ik dat het de meest logische optie zou zijn. Eric heel misschien maar ik gok van niet. En Kristen Bell zou waarschijnlijk compleet iemand anders spelen ofzo. Iets apart in ieder geval.
pi_120449429
Nou het was Dan en ze leefde nog lang en gelukkig. :D
pi_120449581
Georgina and Jack Bass were a couple!
[Because they're disgusting people and they deserve each other.]

Lily and William were back together!

Rufus and Lisa Loeb were a couple!
[Because they both like hipster glasses and they deserve each other.]

Jenny and Eric were back for the wedding, but we learned no additional details about their lives.
[Because we don't care.]

Bron http://www.hitfix.com/the(...)#Xcqvg0XbUJ8qAEWc.99
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:52:40 #211
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120450806
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:45 schreef Pvoesss het volgende:
Georgina and Jack Bass were a couple!

Lily and William were back together!

Rufus and Lisa Loeb were a couple!
[Because they both like hipster glasses and they deserve each other.]

Jenny and Eric were back for the wedding, but we learned no additional details about their lives.
[Because we don't care.]

Bron http://www.hitfix.com/the(...)#Xcqvg0XbUJ8qAEWc.99
:')
KuikenGuppy
pi_120451756
'Gelukkig' hebben ze het zo geschreven dat het Dan was, als het een van die 'support'-characters als Juliette of zo was geweest had ik het helemaal lame gevonden, want die herinnerde niemand zich meer... :')

Wel goed aantal cameo's deze aflevering en deze aflevering ging nog wel, maar na seizoen 3 ging het toch aardig bergafwaarts met deze serie... :P

Dat 'five years later' stukje had echter ook wel weggelaten mogen worden, wat een onzin... :')

[ Bericht 15% gewijzigd door DeeBee op 18-12-2012 10:38:12 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:18:05 #213
318361 Bienelientjee
pi_120463854
Gelukkig is het nu bekend! Mocht ook wel na zoveel seizoenen.

Dat 'five years later' was inderdaad een beetje overdreven. (Lelijke trouwjurk trouwens van Serena...eugh, goud!)

En dat kind van Chuck en Blair! _O- Kind leek volgens mij al 5 jaar oud, hebben ze snel gedaan dan! (Knap gevonden, hij leek wel een beetje op Chuck!)

En dan die laatste minuut. Who I am now, thats a secret I'll never tell. En dan zo'n gastje zien wandelen die heel erg op Dan lijkt. :D

Naja.... :) We zijn erdoor!
pi_120463944
Ben wel blij dat het is afgelopen hoor!

Maar wat ik me afvraag, zouden ze Dan altijd al in hun hoofd hebben gehad als GG?

Zijn er geen scènes waarin Jenny en Dan zich samen ergeren op GG (zonder dat iemand anders erbij is)?
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:21:50 #215
318361 Bienelientjee
pi_120464017
Vond het verder trouwens maar een saaie aflevering......Afrondend gepraat, meer niet....
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:03:05 #216
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120468009
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek, het paarse vlinderdasje van Henri, Dorota die nog altijd hetzelfde was... Veel aandacht voor detail. Had wat mij betreft nog wel iets minder afgeraffeld in beeld hoeven komen ;)
KuikenGuppy
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:04:19 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120468058
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:18 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan die laatste minuut. Who I am now, thats a secret I'll never tell. En dan zo'n gastje zien wandelen die heel erg op Dan lijkt. :D
Dat vond ik wel een sneu stukje ja :')
KuikenGuppy
pi_120479809
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek, het paarse vlinderdasje van Henri, Dorota die nog altijd hetzelfde was... Veel aandacht voor detail. Had wat mij betreft nog wel iets minder afgeraffeld in beeld hoeven komen ;)
Wat was er dan ook al weer met dat paarse vlinderdasje?
Be optimistic, all the people you hate are going to eventually die :)
pi_120479936
Ik las op tumblr dat het dezelfde was als die Chuck droeg toen hij en Blair 'het' voor het eerst in de limo deden. Ikzelf heb de aflevering nog niet gezien dus zou het niet weten!
pi_120480959
Aflevering was best wel heel prima! En dat kwam voornamelijk door het verhaal rondom Dan, en dat iedereen erachter kwam dat hij GG was. Hij was degene die ik al vermoedde gezien hij geheimzinnig deed over zijn final chapter maar ik moet zeggen dat hij de goede keuze is geweest. Ze hebben het ook goed uitgelegd.

De reacties van allerlei mensen vond ik echt geweldig. Dorota aan de drank, en allerlei korte cameo's met oude karakters. Vanessa had ik niet verwacht. Die vriendin van Jenny had ik absoluut niet verwacht. Juliette dan weer wel, maar ook dat was leuk. Maar Rachel Bilson samen met Kristen Bell? ( aka Summer Roberts met Veronica Mars ) Dat was echt geweldig, haha! die knipoog ook van Kristen, haha. Ik vond het ook leuk dat de karakters ook hun eigen verdachten bekend maakten toen ze wisten dat het Dan was. En ik ben blij dat ze hem njet hebben laten vallen ofzo. Jenny wist dus ook gewoon dat Dan GG was. Klonk ook oprecht logisch toen hij het uitlegde aan Rufus. En ook dat hij de site stopte na ongeluk van Blair en Chuck..dat Chuck dat als positief zag naar Dan toe.

Chuck/Blair, en Dan/Serena waren voorspelbaar. Maar ergens toch leuk dat ook laatstgenoemden gingen trouwen.

5 jaar later stukje vond ik prima. Maar die allerlaatste scene had niet gehoeven. Bij desperate housewives hadden ze ook zoiets, dat je een nieuwe housewives zag met een nieuw geheim. Ik vond het geweldig in die serie, maar hier had het niet gehoeven.

Enige vraagstuk..wij hoorden altijd Kristen Bell's stem. Moeten we nu dus denken dat die stem meer als lezer stem was bedoeld? dus dat ze de gg posts las en dat wij die hoorden met haar stem?

toffe finale dus wel. Ergens ga ik het wel een heel erg klein beetje missen. Blair vooral en Dorota :P
pi_120481531
Een ding schoot me nog te binnen over Dan als GG...

in seizoen 4 zoekt hij Serena samen met Blair. Hij mailt dan GG en krijgt een antwoord van zichzelf dus...terwijl hij geen telefoon ofzo in zn handen had..
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:56:58 #222
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120482447
Ik ga het ook zeker missen, vooral Chuck O+ en natuurlijk de laatste trends in mode, haar, makeup en home decoration. En het meekijken in een wereld die niet de mijne is.
KuikenGuppy
pi_120482724
Zou ergens wel tof zijn als er een echte Gossip Girl site was. Klinkt raar misschien maar ergens lijkt het me wel leuk :P
  dinsdag 18 december 2012 @ 22:00:38 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120482810
Perez? :P
KuikenGuppy
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:56:49 #225
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_120489965
Eindelijk afgelopen! Ik vond wel tof dat ze iedereen weer even teruggehaald hebben. En die details zijn ook leuk gedaan. Ik vind wel een van de leukste series finales. Maar ik ben blij dat ze er een einde aan hebben gebreid.
Gelukkig hebben we Hart of Dixie O+ nog van josh schwartz. Benieuwt of hij weer zo'n high school posh serie gaat doen.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_120496707
In Januari komt Carrie Diaries, dat is van Josh volgens mij.
pi_120503721
Haha prachtige aflevering niet :P

Ik wilde een leuk gifje hier plaatsen maar weet niet hoe het moet. Anyway Dannyboy, you'se a bigger homo than I thought.

Het leukste aan de afl was eigenlijk Dorota die een drankje wou ;)

ben nu stiekem seizoen 1 aan het kijken, niet te veregelijken!
pi_120514907
Boh. Tot bijna het einde van de ep was ik ervan overtuigd dat er nog een 11e ep zou komen :') .
pi_120521163
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef Markeerstift het volgende:
Ben wel blij dat het is afgelopen hoor!

Maar wat ik me afvraag, zouden ze Dan altijd al in hun hoofd hebben gehad als GG?

Zijn er geen scènes waarin Jenny en Dan zich samen ergeren op GG (zonder dat iemand anders erbij is)?
Ik denk het niet, want het verhaal spreekt zichzelf tegen. Zo logisch vind ik t allemaal ook weer niet, maar het is te doen zoals ze het hebben gebracht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:03 schreef Burdie het volgende:
Ik vond dat het five years later stukje juist hele leuke dingen bevatte. Jenny die voor Waldorf is gaan werken. Ivy die een bestseller heeft geschreven en Lola die met Hillary Duff samen speelt in de toneelvoorstelling over dat boek,
Hm, gemist, gemist en gemist. xD Ff terugkijken hoor. :D
Hotapnyc
pi_120521397
Ah, nu heb ik t gezien, nadat ik op pauze drukte voor de details. :d
Hotapnyc
pi_120546317
Is er nog ergens the one hour special met interviews van de cast en de makers te zien? Weet iemand dit?
  donderdag 20 december 2012 @ 23:30:06 #233
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_120578075
Leuk, nog 30 minuten extra materiaal :) Toch wel jammer dat het afgelopen is, al was het ook wel al erg lang uitgemolken allemaal.

Maar goed dat ik de laatste paar weken hier niet had gekeken, dachten enkelen van jullie al aan Dan als Gossip Girl maar voor mij kwam het echt helemaal uit de lucht vallen (en was daarom wel leuk). Ik had het echt niet aan zien komen. Liefst zou ik nu alle seizoenen terug gaan kijken, of je het dan inderdaad met de kennis van nu kunt ontdekken.

Vond wel dat er wel heel veel gebeurde in deze laatste aflevering. Daar hadden ze van mij nog wel iets langer over mogen doen. En die 5 jaar later, ach. Een soort van bevestiging, ik vind het altijd wel grappig, hoe cliché ook.

Welke serie staat er bij jullie nu op de planning? Bij mij Homeland, weer eens wat anders!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_120589180
Ik weet het nog niet.. Ik heb in een paar maanden tijd 4 seizoenen gekeken dus heb een heel gat in mijn tijdsplanning nu haha
pi_120589391
Ik keek/kijk altijd heel veel andere dingen naast GG, dus aan series geen gebrek hier. En de kwaliteit daarvan is vaak nog hoger ook :P
pi_120589740
Welke dan :p
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:49:34 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120589841
Pretty Little Liars :9
KuikenGuppy
pi_120589872
Die kijk ik al maar begint ook pas on januari :p
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:15:40 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120590611
Ook leuk:
- The Lying Game
- Bunheads
- Once Upon A Time
- True Blood

En ik kijk alle oude Gilmore Girls afleveringen terug. Maar het wordt tijd voor een leuke nieuwe serie.
KuikenGuppy
pi_120593902
Ik ga Carrie Diaries wel proberen. Promo ziet er leuk uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')