abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119668805
Dat denk ik ok. En Dan is toch stiekem Serena aan het playen?
pi_119668991
Dat lijkt in beide gevallen toch zo te zijn ja. :)
Jack does it in real time...
pi_119715148
Iedereen word geplayed lijkt het momenteel, haha. Ik vind het ergens wel zielig voor Chuck :( Dat Lily hem niet gelooft. Mja, heeft hij zelf ook wel na gemaakt in de loop der jaren.

Had niet verwacht dan Dan Serena aan het playen was alleen. Ik had het wel moeten weten eigenlijk. Zo snel kan Dan niet over Blair heen zijn namelijk :P Had op het eind dan weer wel verwacht dat Blair binnen zou lopen bij Dan en Serena, maar dat gebeurde dan weer net niet ( gelukkig ).

Ivy vond ik eindelijk weer eens leuk, maar ze wordt wel geplayed lijkt het. William zal toch niet echt gevoelens voor haar hebben?
  woensdag 28 november 2012 @ 22:23:26 #179
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_119730973
Waar hebben jullie deze aflevering vandaan weten te toveren, ik kan hem namelijk niet downl. en online kan ik hem ook niet bekijken... vreemd...
pi_119733770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef Starlie het volgende:
Waar hebben jullie deze aflevering vandaan weten te toveren, ik kan hem namelijk niet downl. en online kan ik hem ook niet bekijken... vreemd...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 november 2012 @ 07:43:33 #181
125420 Starlie
pi_119737194
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!! :)
pi_119950802
Vorige aflevering was zowaar vermakelijk.

Ik gok ( hoop ) dat Dan dit expres doet. Waarom zou hij zijn vrienden expres pijn willen doen? Om respect te krijgen van Bart. Ik denk dat Dan Bart gaat gebruiken om Chuck te helpen ( geen idee of Chuck ervan af weet ). En als dat uitkomt maakt hij het natuurlijk goed met iedereen, en iedereen bied hun excuses aan.

Andere ( wat saaiere ) optie is dat zijn ''final chapter'' gaat over zichzelf en dat hij een fraud is. En dat het alsnog wel goed komt met iedereen met wat moeite.

Of..en hier heb ik maar heel even aan gedacht : Dan is Gossip Girl. En hij maakt dat bekend ofzo. Geen idee.

Sowieso vaag dat hij Serena een saaie donder vind die bovenop iedereen duikt die haar wat liefde geeft, maar tegelijkertijd houd van haar en verliefd is op haar. Wel groot gelijk had hij trouwens. Het was uit tussen hen en meteen belt ze Steven weer.

Blair in dat strip-pakje was zo enorm faal. Zo niet sexy.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:09:46 #183
125420 Starlie
pi_119953260
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vorige aflevering was zowaar vermakelijk.

Ik gok ( hoop ) dat Dan dit expres doet. Waarom zou hij zijn vrienden expres pijn willen doen? Om respect te krijgen van Bart. Ik denk dat Dan Bart gaat gebruiken om Chuck te helpen ( geen idee of Chuck ervan af weet ). En als dat uitkomt maakt hij het natuurlijk goed met iedereen, en iedereen bied hun excuses aan.

Andere ( wat saaiere ) optie is dat zijn ''final chapter'' gaat over zichzelf en dat hij een fraud is. En dat het alsnog wel goed komt met iedereen met wat moeite.

Of..en hier heb ik maar heel even aan gedacht : Dan is Gossip Girl. En hij maakt dat bekend ofzo. Geen idee.

Sowieso vaag dat hij Serena een saaie donder vind die bovenop iedereen duikt die haar wat liefde geeft, maar tegelijkertijd houd van haar en verliefd is op haar. Wel groot gelijk had hij trouwens. Het was uit tussen hen en meteen belt ze Steven weer.

Blair in dat strip-pakje was zo enorm faal. Zo niet sexy.
Daar zou je nog weleens gelijk in kunnen hebben van Dan vs Bart! Zelf dacht ik er nog aan dat hij in zijn laatste hoofdstuk zou schrijven dat hij ondanks alle "slechte" verhalen wel van hun allemaal is gaan houden en ze niet wil missen bla bla, maar dat zou te zoetsappig zijn denk ik al komt dan wel de goedzak Dan weer naar boven.

Maar is Dan echt verliefd op Serena? Dat vraag ik me toch wel af... Vind hem in combi met Georgina ook nog erg leuk.

Vind het toch wel jammer dat het straks afgelopen is, ik blijf het vermakelijk vinden ookal zijn sommige verhaallijnen tenenkrommend.

En Blair in dat pakje ja... beetje jammer! Nu vind ik sowieso dat ze de laatste 2 seizoenen haar "glans" verloren is.
pi_119955399
Ik denk dat de schrijvers ons wel willen laten geloven dat Dan echt van Serena houd omdat het eerste liefdes waren, etc. En ze zetten er nu haast achter omdat de serie bijna afgelopen is. Persoonlijk vind ik het niet echt logisch. Dan heeft delen van seizoen 4 en grote delen van seizoen 5 beweerd dat hij van Blair houd ( en dat zij de enige was, blabla ), maar op het moment dat dat uitraakt is hij meteen hotel de botel op Serena en zegt hij tegen haar dat hij altijd alleen van haar heeft gehouden. Ik was een Dan/Blair fan dus die opmerking kwam bij mij in het verkeerde keelgat. Zo snel veranderen gevoelens nou eenmaal niet, en Dan heeft nou eenmaal een periode van Blair gehouden, en dat gooit hij nu gewoon weg ;P

Blij dat de serie eindigt,maar als ik er zo over praat merk ik dat de serie het nog steeds voor elkaar krijgt dat ik er lang over kan praten. Dus ergens ga ik het wel missen.

Je zou best eens gelijk kunnen hebben hoor, dat Dan dat final chapter gewoon gebruikt om te zeggen dat hij toch van zijn vrienden houd enzo, maar dat zou idd zoetsappig zijn. En daarnaast zei hij tegen Rufus dat zijn ''plan'' aan het werken was. Denk niet dat hij ze zomaar gaat beledigen om het vervolgens meteen weer goed te maken. Schiet hij weinig mee op :P
pi_119958903
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik denk dat de schrijvers ons wel willen laten geloven dat Dan echt van Serena houd omdat het eerste liefdes waren, etc. En ze zetten er nu haast achter omdat de serie bijna afgelopen is. Persoonlijk vind ik het niet echt logisch. Dan heeft delen van seizoen 4 en grote delen van seizoen 5 beweerd dat hij van Blair houd ( en dat zij de enige was, blabla ), maar op het moment dat dat uitraakt is hij meteen hotel de botel op Serena en zegt hij tegen haar dat hij altijd alleen van haar heeft gehouden. Ik was een Dan/Blair fan dus die opmerking kwam bij mij in het verkeerde keelgat. Zo snel veranderen gevoelens nou eenmaal niet, en Dan heeft nou eenmaal een periode van Blair gehouden, en dat gooit hij nu gewoon weg ;P

Blij dat de serie eindigt,maar als ik er zo over praat merk ik dat de serie het nog steeds voor elkaar krijgt dat ik er lang over kan praten. Dus ergens ga ik het wel missen.

Je zou best eens gelijk kunnen hebben hoor, dat Dan dat final chapter gewoon gebruikt om te zeggen dat hij toch van zijn vrienden houd enzo, maar dat zou idd zoetsappig zijn. En daarnaast zei hij tegen Rufus dat zijn ''plan'' aan het werken was. Denk niet dat hij ze zomaar gaat beledigen om het vervolgens meteen weer goed te maken. Schiet hij weinig mee op :P
Ach hoe vaak hebben Nate en Serena niet enorm veel van iemand gehouden. Dat is gewoon GG, zodra het ene liefdeslijntje eindigt komt er weer een nieuwe love of your life voorbij!
pi_119962648
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:40 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ach hoe vaak hebben Nate en Serena niet enorm veel van iemand gehouden. Dat is gewoon GG, zodra het ene liefdeslijntje eindigt komt er weer een nieuwe love of your life voorbij!
True :P
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:02:26 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120182963
Jeetje, heftig einde.

Hoeveel afleveringen hebben we nog te gaan?
KuikenGuppy
pi_120183011
Nog 1.

En wat een comedy dat einde, schandelijk acteerwerk... _O-
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:17:26 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120185282
Was wel leuk gedaan met die achtergrondmuziek :P.

Dus volgende week is de laatste aflevering?

Dan zal het wel zoiets gaan:
- Bart is dood
- Bart krijgt de begrafenis van een held, niemand komt ooit achter zijn illegale oliehandel praktijken
- Lily komt weer terug naar NY en is weer blij
- Chuck en Blair kunnen nu samen zijn, dus hij doet haar een aanzoek
- Serena leest Dan's 'final chapter' en keert terug naar NY om eeuwig bij hem te zijn
- Ivy wordt gedumpt door William en ze verliest al haar geld
- Juliette komt terug en blijkt Gossip Girl te zijn
KuikenGuppy
pi_120185537
Wel dubbele aflevering dacht ik ergens gelezen te hebben een keer.

Tsja, zo'n 'vaag' character als Juliette uiteindelijk als Gossip Girl neerzetten zou ik een beetje zwak vinden, maar het zou ook weer te vaag zijn als het een van de 'lead-characters' zou zijn. Al had ik het wel grappig gevonden ergens als Dan het bleek te zijn... :)
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:26:21 #191
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_120185585
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef DeeBee het volgende:
Nog 1.

Idd en dan die muziek erbij :X _O- _O-
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:50:14 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120186435
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:24 schreef DeeBee het volgende:
Wel dubbele aflevering dacht ik ergens gelezen te hebben een keer.

Tsja, zo'n 'vaag' character als Juliette uiteindelijk als Gossip Girl neerzetten zou ik een beetje zwak vinden, maar het zou ook weer te vaag zijn als het een van de 'lead-characters' zou zijn. Al had ik het wel grappig gevonden ergens als Dan het bleek te zijn... :)
Ik dacht heel even dat ze dat vandaag zouden gaan onthullen :D
Dan als Gossip Girl.

Of misschien was Bart het wel :P :') .
KuikenGuppy
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:11:11 #193
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120196492
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:03 schreef DeeBee het volgende:
Nog 1.

Heeeeeeel ongeloofwaardig, dat einde. :') Hij viel toch echt niet met zo'n snelheid naar voren dat ie:
1. Over de reling (die zeker hoger dan heuphoogte was) heen had kunnen vallen,
2. dan ook nog over het gesteente erachter had gerold,
3. en dan in die val nog die reling zo goed had kunnen vasthouden! :')

Ik dacht echt, hoe kan hij van de 1 op de andere scene, ineens zo aan die reling hangen!
pi_120198830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 17:11 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Heeeeeeel ongeloofwaardig, dat einde. :') Hij viel toch echt niet met zo'n snelheid naar voren dat ie:
1. Over de reling (die zeker hoger dan heuphoogte was) heen had kunnen vallen,
2. dan ook nog over het gesteente erachter had gerold,
3. en dan in die val nog die reling zo goed had kunnen vasthouden! :')

Ik dacht echt, hoe kan hij van de 1 op de andere scene, ineens zo aan die reling hangen!
Vond ik ook wat raar. Acteerwerk was verder niet heel verschrikkelijk. De muziek erachter wel. Blij dat we nog maar 1 aflevering hoeven te kijken.
Gok trouwens niet dat Juliette Gossip Girl is. Haar ''return'' is al weken bekend. Dat laten ze echt niet lekken als zij echt GG blijkt te zijn. Ik las bij Ausiello dat het iemand is waarvan hij vond dat het echt logisch was. Ben benieuwd.

SPOILER
  dinsdag 11 december 2012 @ 19:24:41 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120201183
Ik hoop op een einde á là 6 feet under O+
(A girl can dream! ;))
KuikenGuppy
  woensdag 12 december 2012 @ 09:15:31 #196
125420 Starlie
pi_120219370
Dat einde inderdaad... Net of ik naar een Spiderman film zat te kijken. Acteerwerk viel mij ook wel mee, al kan ik Chuck zijn stem gewoon niet aanhoren! De acteur die Bart speelt(de) is trouwens wel briljant, ik ging hem gewoon haten zo gemeen dat hij was!

Ben benieuwd volgende week, ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de episode 2 uur duurt, dat hoop ik maar anders gaat er echt teveel gebeuren in die 40 minuten...
  woensdag 12 december 2012 @ 09:52:23 #197
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_120220292
Ed Westwick is Brits, vandaar dat zijn stem raar klinkt, dat heeft hij normaal niet.

KuikenGuppy
pi_120223357
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:15 schreef Starlie het volgende:
Dat einde inderdaad... Net of ik naar een Spiderman film zat te kijken. Acteerwerk viel mij ook wel mee, al kan ik Chuck zijn stem gewoon niet aanhoren! De acteur die Bart speelt(de) is trouwens wel briljant, ik ging hem gewoon haten zo gemeen dat hij was!

Ben benieuwd volgende week, ik meen ook ergens gelezen te hebben dat de episode 2 uur duurt, dat hoop ik maar anders gaat er echt teveel gebeuren in die 40 minuten...
Volgens mij duurt hij op z'n hoogst 50 minuten. Het is geen dubbele aflevering. Het is wel een GG avond op de CW..net als ze bij One Tree Hill hebben gedaan. Eerste uur een throwback naar de eerdere seizoenen en hoe ze nu zijn aangekomen bij de finale met interviews, etc. En dan de series finale. Dus in totaal wel 2 uur, maar het eerste uur is geen reguliere aflevering.
pi_120235274
Yess, een dubbele aflevering.
Vond het eerste deel wel redelijk OK, eindelijk gebeurt er wat.

Weet alleen niet hoe ze alles samen gaan afronden in die laatste 50min, is dit niet de aller- allerlaatste aflevering ooit? Dan zal er toch een boel tegenvallen. Misschien gaat er iemand dood ofzo.. wacht... viel er niet iemand van het balkon op het laatst... :Y :)
  woensdag 12 december 2012 @ 17:28:51 #200
125420 Starlie
pi_120235837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef Burdie het volgende:
Ed Westwick is Brits, vandaar dat zijn stem raar klinkt, dat heeft hij normaal niet.

Oke is al beter maar die wanstaltige ring van hem leidt me dan ook af... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')