Ik moest vooral janken om Chuck zijn stemgeluid... wat een nep zeg... Vreselijk!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:04 schreef Burdie het volgende:
Jeetje.
't Is maar goed dat dit het laatste seizoen is.
Huilen met de pet op, deze aflevering..
Een 7, dus richting heeeeeel slecht haha.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:40 schreef tjoptjop het volgende:
op een schaal van 1 tot 10 waarbij 1 slecht, en 10 héél slecht is. Hoe scoort dit seizoen? Ik heb nog geen aflevering gezien en twijfel of ik er aan ga beginnen.
Die werkte toch samen met Charlie/Lola? Ik dacht me te kunnen herinneren dat zij met haar aan het bellen was over dat Rufus erin trapte oid.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:31 schreef Burdie het volgende:
Er valt ook niks meer over te zeggen he?
De karakters slingeren alle kanten op nu... het enige waar ik nog benieuwd naar ben is met wie Ivy samenwerkt.
Aah ok!quote:Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nah, Charlie/Lola had aangegeven dat ze wou dat Ivy het geld kreeg maar dat ze er niks meer mee te maken wou hebben. Dat ze wel wou dat Lily moest boeten of iets in die trant. Maar degene met wie Ivy nu belt is compleet iemand anders. Lola in ieder geval niet. Werd zelfs nog vernoemd dat dat personage een nieuwe serie had bij NBC ( net als de actrice zelf ), dus die komt niet terug.
Nou fijn, ze hebben op facebook gespoilerd wie het isquote:Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nah, Charlie/Lola had aangegeven dat ze wou dat Ivy het geld kreeg maar dat ze er niks meer mee te maken wou hebben. Dat ze wel wou dat Lily moest boeten of iets in die trant. Maar degene met wie Ivy nu belt is compleet iemand anders. Lola in ieder geval niet. Werd zelfs nog vernoemd dat dat personage een nieuwe serie had bij NBC ( net als de actrice zelf ), dus die komt niet terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 06:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou fijn, ze hebben op facebook gespoilerd wie het isOp de wiki van Gossip Girl staat de hele aflevering al zo'n beetje uitgestippeld, inclusief foto's. Kwam er per toeval op en werd meteen zonder waarschuwing gespoileredSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op donderdag 15 november 2012 06:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou fijn, ze hebben op facebook gespoilerd wie het isIk had inderdaad gelezen dat die terugkwam, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had inderdaad gelezen dat die terugkwam, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Markeerstift het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |