Graag gedaan. Daarmee bedoel ik dat je de beweging begint bij je heupen. Nu begin je gelijktijdig (at best) met knieën en heupen. Denk bijvoorbeeld aan hoe je gaat zitten op de stoel / bank / pot. Ass naar achter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback en tips! Wat bedoel je precies met probeer te breken bij je heupen?
Met het deadliften kan mijn bovenrug de kleine bolling wel aan, en een kleine boling maakt zoals je al zei en ik op filmpjes heb gezien niet uit.
Pantermuisquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:27 schreef obsama het volgende:
Lui als panzermaus laten mij huilen, nu dik 4 maanden bezig. Totaal niet vergelijkbare gains als ik het met panzer zou vergelijken(over 8 maanden dus exponentieel doortrekken)![]()
Nja, gelukkig heb ik een knap koppie
Dat dacht ik dus ook, had het op sokken squatten hier ook al genoemd.quote:
Oké ik snap em! Ga ik volgende keer proberen. Thanksquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Graag gedaan. Daarmee bedoel ik dat je de beweging begint bij je heupen. Nu begin je gelijktijdig (at best) met knieën en heupen. Denk bijvoorbeeld aan hoe je gaat zitten op de stoel / bank / pot. Ass naar achter.
Ik heb hier ook naar geïnteresseerd idd..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef 16meter het volgende:
Wie heeft al het supplement 'Intimidate' geprobeerd? Las er goeie dingen over op de site van B&F.
Ik ben echt totale n00b met supplementen maar stel dat het doet wat er beloofd wordt en je testosteron dramatisch verhoogt waarom is dat dan niet slecht en wanneer je testosteron neemt in de zin van AAS is het wel slecht?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef 16meter het volgende:
Wie heeft al het supplement 'Intimidate' geprobeerd? Las er goeie dingen over op de site van B&F.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je je eigen testosteron productie platlegt. Onderdrukken is nooit goed, daarnaast een hoop bijwerkingen zoals aromatisatie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:33 schreef Yamcha het volgende:
Hoezo zou testosteron 'in de zin van AAS' slecht voor je zijn?
De B&F site moet je niet lezen, alleen gericht bestellen als je precies weet wat je wilt: veel tekst op de B&F site is poep.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef 16meter het volgende:
Doe waar je je goed bij voelt, maar mijn advies als je nog niet aan krachttraining doet en dit wel van plan bent: 3x per week full body om mee te beginnen. Denk aan oefeningen als: squat, lunges, bench press, flys, deadlift, Bent Over Rows (BOR), shouder dumbbell press, skull crushers en bicep barbell curl.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:57 schreef smitjew het volgende:
Hallo jongens ik heb een serieuse vraag ik ben nu iets aan de zware kant niet echt dik maar kan wel wat van af en heb eigelijk een goede bouw om te gaan body builden , wat is beter veel afvallen of meer spieren zo dat de verhouding beter klopt ?
Goed bezig & goed resultaat. Je bent nog vrij jong?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik had voorheen een chronisch slaap probleem. Had nachten waarbij ik na 3 uur slapen de rest v.d. nacht naar het plafond lag te staren.
Ik wielrende eerst, maar voelde toch dat ik op e.o.a. manier m'n energie niet kwijt kon.
Ging erbij fitnessen, en na een maand of 2 en het eerste resultaat compleet hoooked.
Begon op 68kg nu 95kg, en m'n doel is 105kg ripped (186cm). Hoop dat dat ergens volgend jaar rond het eind v.d. zomer gaat lukken kwa gewicht. Tot nog toe zo'n 10kg per jaar gemiddeld, dus het zou moeten kunnen.
Maar wat me gemotiveerd houdt is telkens m'n korte termijn doel ).
Die is nu trouwens de 120kg bench press 8x
En het feit dat ik slaap als een os nu (meestal)
En eerlijk is eerlijk de shocked faces, head turns, en complimenten zijn ook wel aardig![]()
Racefiets heb ik inmiddels in de wilgen gehangen overigens. Ik kon het niet meer aan eten.
Zal over een maandje anders ook eens een foto plaatsen. Nu nog een pondje te veel vind ik zelf
Ik ben ook erg blij met het nieuwe werken en combineer het ook wel eens met 'het nieuwe sporten". Bij mij op het bedrijventerrein zit ook een gym wellnesscenter. Het was eerst dieptriest: geen barbells (en dus geen squat, lunge, BP, DL etc. mogelijkheid) en dumbbells tot 15kgquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat kut zeg.
Ik ben me maar wat bewust van m'n fijne werkgever.
Ik werk bij een Universiteit, en kan altijd en elke tussen de middag een goeie 5 kwartier weg om te trainen in het universitair sportcentrum.
Ik wordt al zenuwachtig als iemand een vergadering gepland heeft die rond 12:00 eindigt lol.
Van 12:00 tot 13:15 ben ik in principe gewoon pleite.![]()
Daarna kan deze meneer weer de hele middag verder op z'n shot endorfine.![]()
Maar euhm krijg je nog gecompenseerd van je werkgever voor die onverwachte uren? Ik bedoel je moet een erg belangrijke afspraak afzeggen zo![]()
Ben wel onder de indruk van je chest.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
Ik verbaas me er echt over hoe snel ik mijn abs weer kwijt ben, weekje weer brood met pindakaas om wat meer fut te hebben en meteen weer terug naar bulking abs en verborgen obliques.Maar iets houd me gewoon tegen om in Excel bezig te gaan met zo'n klerespreadsheet, kan me er niet toe zetten.
![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe zwembroek, 20 euro bij de Bijenkorf. Korter dan een gewone zwembroek, langer dan die 2eros Icon shorts.
Panda-stackquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Warsaw het volgende:
Panzermaus heeft wel een kuurtje gepakt toch?
Ook al gezwicht onder het reeds gepubliceerde onderzoek?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
2 kg dumbell seated triceps kickback ftw
Volgens mij eet die gast alles wat op zijn pad komt, maar dat werpt ook zijn vruchten af, wat een gains zeg, ongelofelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef KeimpeHart het volgende:
Panzermaus, wat eet je op een doorsnee dag? Je maakt enorme vorderingen hierin, nice work.
Eet je wel genoeg?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:27 schreef obsama het volgende:
Lui als panzermaus laten mij huilen, nu dik 4 maanden bezig. Totaal niet vergelijkbare gains als ik het met panzer zou vergelijken(over 8 maanden dus exponentieel doortrekken)![]()
Nja, gelukkig heb ik een knap koppie
Mwha zijn er wel 'n paar die test verhogen, echter is de verhoging nogal bolus en zodoende niet de moeite. Enige wat ik kan aanraden is vitamine D, zeker voor de gem. fokkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:34 schreef Scarface88 het volgende:
Er is geen enkel supplement dat je testosteron verhoogd. Wel kan het een positief effect op je libido hebben. Als nakuur kan een supplement als Tribulus in combinatie met je PCT wel een gunstig effect hebben.
[..]
Omdat je je eigen testosteron productie platlegt. Onderdrukken is nooit goed, daarnaast een hoop bijwerkingen zoals aromatisatie.
Er van uitgaande dat je een gezonde man bent met normale testosteronlevels gaat zo'n supplement helemaal niks voor je doen. Misschien dat het een klein beetje piekt maar zoveel andere dagelijkse dingen hebben daar ook indirect invloed op, voeding, hoeveelheid slaap, stress, dagelijkse activiteiten, seks/masturbatie enzovoort. Dat verschil is dus verwaarloosbaar want je zou in de meest ideale omstandigheden moeten leven.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Mwha zijn er wel 'n paar die test verhogen, echter is de verhoging nogal bolus en zodoende niet de moeite. Enige wat ik kan aanraden is vitamine D, zeker voor de gem. fokker
Aromatisatie ansich is geen bijwerking.
Zijn best wel 'n handvol natuurlijk aromatase remmers, receptor modulators, shbg remmers en denk zelfs dat dopamine remmers effect zullen hebben bij 'n normale man. En misschien bestaan er zelfs natuurlijke producten die binden aan de LHR, FSHR waar ik niet bekend mee ben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je een gezonde man bent met normale testosteronlevels gaat zo'n supplement helemaal niks voor je doen. Misschien dat het een klein beetje piekt maar zoveel andere dagelijkse dingen hebben daar ook indirect invloed op, voeding, hoeveelheid slaap, stress, dagelijkse activiteiten, seks/masturbatie enzovoort. Dat verschil is dus verwaarloosbaar want je zou in de meest ideale omstandigheden moeten leven.
Aromatisatie mag jij geen bijwerking vinden ansich, maar ik vind het toch wel de grootste nadeel van oncycle gaan. Lekker bloated er bij lopen
Aromatisatie is slechts het proces waarbij aromatase zijn substraat (testosteron) omzet in het product (oestrogeen). Dan wel androstenedione als substraat overigens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:00 schreef Scarface88 het volgende: Hoe zou jij het dan willen omschrijven? Het is hoe je het wend of keert een bijwerking.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Volgens mij eet die gast alles wat op zijn pad komt, maar dat werpt ook zijn vruchten af, wat een gains zeg, ongelofelijk.
Thnx Weissman, zal even zoeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:12 schreef Weissman het volgende:
Panzer, heeft ooit in deze reeks gepost wat ie op een dag eet. Je zal ff moeten zoeken.
Ik weet het bro. Ben geen beginner ik train al jaren en heb een hoop cycles gedaan dus die uitleg is niet nodigquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:05 schreef Diabox het volgende:
[..]
Zijn best wel 'n handvol natuurlijk aromatase remmers, receptor modulators, shbg remmers en denk zelfs dat dopamine remmers effect zullen hebben bij 'n normale man. En misschien bestaan er zelfs natuurlijke producten die binden aan de LHR, FSHR waar ik niet bekend mee ben.
En bloat oncycle zit hem voornamelijk in je dieet (en juiste keuze van steroiden, deca aromatiseert ook niet, maar bloaten doet het wel als aldosterone agonist).
[..]
Aromatisatie is slechts het proces waarbij aromatase zijn substraat (testosteron) omzet in het product (oestrogeen). Dan wel androstenedione als substraat overigens.
+1quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:46 schreef Diabox het volgende:
[..]
Mwha zijn er wel 'n paar die test verhogen, echter is de verhoging nogal bolus en zodoende niet de moeite. Enige wat ik kan aanraden is vitamine D, zeker voor de gem. fokker
Aromatisatie ansich is geen bijwerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |