Dat doe je niet met trainen, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef Weissman het volgende:
Same here met schouder uit de kom. Half jaar niks doen.
Eerste keer was het een ongeluk, tweede keer tijdens het boksen. Allebei ver voordat ik begon met serieuze KT.quote:
En fappen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een kopje of een bord van de tafel pakken....
Waarschijnlijk hang je in je schouders i.p.v. dat je je schouders omlaag geforceerd aan je traps laat hangen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En fappen?
Heb zelf altijd last van mn schouder als ik die pecdeck of hoe noem je dat doe. Ik doe dan vast iets verkeerd of ben gewoon niet gemaakt voor die machine. Met dumbbell flyes heb ik juist nergens last van.
Geintje zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:40 schreef ZetaOS het volgende:
Is dit wat voor Squatten?
Heb die discussie hier, denk dat ie iets te hoog is.
Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Voor low bar squats klopt dit ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:42 schreef RaymondK het volgende:
Zonder schoenen squatten. En anders een zool zo plat mogelijk...
zoals zetos zei, gewoon niet meer doen. Er zijn 1000 en 1 manieren om je schouders te trainen. Dit is een beruchte oefening mbt polsklachten. Skippen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:34 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Ik krijg last van mijn polsen bij Standing Dumbbell Upright Rows meer mensen met dit probleem? Het voelt ook als een onnatuurlijke beweging voor mij, maar misschien is mijn vorm helemaal verkeerd?
Eens. Neem i.p.v. dumbbells een EZ-stang.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
zoals zetos zei, gewoon niet meer doen. Er zijn 1000 en 1 manieren om je schouders te trainen. Dit is een beruchte oefening mbt polsklachten. Skippen!
Wtf.... Dat ik daar zelf niet aangedacht hebquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens. Neem i.p.v. dumbbells een EZ-stang.
Lage, platte schoenen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:40 schreef ZetaOS het volgende:
Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen man, wolvenshirtje erbij en korte camo broekquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:40 schreef ZetaOS het volgende:
Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Zo goeiedag zeg flinke massa! Goed bezigquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
Ik verbaas me er echt over hoe snel ik mijn abs weer kwijt ben, weekje weer brood met pindakaas om wat meer fut te hebben en meteen weer terug naar bulking abs en verborgen obliques.Maar iets houd me gewoon tegen om in Excel bezig te gaan met zo'n klerespreadsheet, kan me er niet toe zetten.
![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe zwembroek, 20 euro bij de Bijenkorf. Korter dan een gewone zwembroek, langer dan die 2eros Icon shorts.
Pffff skinnyfat. do u even lift?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
Ik verbaas me er echt over hoe snel ik mijn abs weer kwijt ben, weekje weer brood met pindakaas om wat meer fut te hebben en meteen weer terug naar bulking abs en verborgen obliques.Maar iets houd me gewoon tegen om in Excel bezig te gaan met zo'n klerespreadsheet, kan me er niet toe zetten.
![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe zwembroek, 20 euro bij de Bijenkorf. Korter dan een gewone zwembroek, langer dan die 2eros Icon shorts.
Diep respect voor deze manquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij jezelf nog 1 keer ecto noemt kom ik naar dat dorp van je en krijg je stompen. Meso if i ever seen one.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als jij jezelf nog 1 keer ecto noemt kom ik naar dat dorp van je en krijg je stompen. Meso if i ever seen one.
Lol, ik zie eruit als die linker, maar dan met grotere benen en trisquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waarom? De startpositie van zijn heupen staat precies goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:42 schreef 16meter het volgende:
ietsjes verder door je knieen bij deadlift en borst verder omhoog.
Chuck Taylor!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:40 schreef ZetaOS het volgende:
Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Squat, redelijk, maar let op je knieën. Zij bewegen of als eerste, of tegelijkertijd met je kont. Dit is niet zoals het hoort. Probeer echt te breken bij de heupen als eerste. Focus erop.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:13 schreef Warsaw het volgende:
Net mijn squat en deaflift gefilmt, zie hieronder. Ga ik niet te diep met squaten? Wat zou Rippetoe ervan vinden (mijn houding is op zijn filmpjes gebaseerd)?
Volgens mij is mijn deadlift wel in orde, maar alle commentaar en tips zijn welkom.
Vind Stronglifts nog steeds relaxed, maar ben nog wel veel bezig met mijn houding ipv dat ik echt lekker aan het trainen ben.
Shit man, zieke gains in 11 maanden tijd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor je feedback en tips! Wat bedoel je precies met probeer te breken bij je heupen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Squat, redelijk, maar let op je knieën. Zij bewegen of als eerste, of tegelijkertijd met je kont. Dit is niet zoals het hoort. Probeer echt te breken bij de heupen als eerste. Focus erop.
Misschien ook iets minder diep gaan. Ben zelf geen fan van atg squats, heb mijn bedenkingen of het voor veel mensen is weggelegd. Je ziet dat op 't onderste deel van de beweging je onderrug iets geeft.
Deadlift, prima. Vooral de tweede deadlift was erg mooi, ook qua heupen. Misschien proberen de setup van je eerste deadlift meer te laten lijken op de rest vd set, maar ziet er goed uit. Zet je ook goed spanning op je rug? Het bovenste gedeelte van je rug buigt soms een (heel) klein beetje. Dit is in principe niet erg, maar je moet er wel de spieren in je bovenrug voor hebben. Heb je die?
Sexyquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Graag gedaan. Daarmee bedoel ik dat je de beweging begint bij je heupen. Nu begin je gelijktijdig (at best) met knieën en heupen. Denk bijvoorbeeld aan hoe je gaat zitten op de stoel / bank / pot. Ass naar achter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback en tips! Wat bedoel je precies met probeer te breken bij je heupen?
Met het deadliften kan mijn bovenrug de kleine bolling wel aan, en een kleine boling maakt zoals je al zei en ik op filmpjes heb gezien niet uit.
Pantermuisquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:27 schreef obsama het volgende:
Lui als panzermaus laten mij huilen, nu dik 4 maanden bezig. Totaal niet vergelijkbare gains als ik het met panzer zou vergelijken(over 8 maanden dus exponentieel doortrekken)![]()
Nja, gelukkig heb ik een knap koppie
Dat dacht ik dus ook, had het op sokken squatten hier ook al genoemd.quote:
Oké ik snap em! Ga ik volgende keer proberen. Thanksquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Graag gedaan. Daarmee bedoel ik dat je de beweging begint bij je heupen. Nu begin je gelijktijdig (at best) met knieën en heupen. Denk bijvoorbeeld aan hoe je gaat zitten op de stoel / bank / pot. Ass naar achter.
Ik heb hier ook naar geïnteresseerd idd..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef 16meter het volgende:
Wie heeft al het supplement 'Intimidate' geprobeerd? Las er goeie dingen over op de site van B&F.
Ik ben echt totale n00b met supplementen maar stel dat het doet wat er beloofd wordt en je testosteron dramatisch verhoogt waarom is dat dan niet slecht en wanneer je testosteron neemt in de zin van AAS is het wel slecht?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef 16meter het volgende:
Wie heeft al het supplement 'Intimidate' geprobeerd? Las er goeie dingen over op de site van B&F.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je je eigen testosteron productie platlegt. Onderdrukken is nooit goed, daarnaast een hoop bijwerkingen zoals aromatisatie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:33 schreef Yamcha het volgende:
Hoezo zou testosteron 'in de zin van AAS' slecht voor je zijn?
De B&F site moet je niet lezen, alleen gericht bestellen als je precies weet wat je wilt: veel tekst op de B&F site is poep.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef 16meter het volgende:
Doe waar je je goed bij voelt, maar mijn advies als je nog niet aan krachttraining doet en dit wel van plan bent: 3x per week full body om mee te beginnen. Denk aan oefeningen als: squat, lunges, bench press, flys, deadlift, Bent Over Rows (BOR), shouder dumbbell press, skull crushers en bicep barbell curl.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:57 schreef smitjew het volgende:
Hallo jongens ik heb een serieuse vraag ik ben nu iets aan de zware kant niet echt dik maar kan wel wat van af en heb eigelijk een goede bouw om te gaan body builden , wat is beter veel afvallen of meer spieren zo dat de verhouding beter klopt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |