Dat doe je niet met trainen, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:23 schreef Weissman het volgende:
Same here met schouder uit de kom. Half jaar niks doen.
Eerste keer was het een ongeluk, tweede keer tijdens het boksen. Allebei ver voordat ik begon met serieuze KT.quote:
En fappen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een kopje of een bord van de tafel pakken....
Waarschijnlijk hang je in je schouders i.p.v. dat je je schouders omlaag geforceerd aan je traps laat hangen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En fappen?
Heb zelf altijd last van mn schouder als ik die pecdeck of hoe noem je dat doe. Ik doe dan vast iets verkeerd of ben gewoon niet gemaakt voor die machine. Met dumbbell flyes heb ik juist nergens last van.
Geintje zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:40 schreef ZetaOS het volgende:
Is dit wat voor Squatten?
Heb die discussie hier, denk dat ie iets te hoog is.
Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Voor low bar squats klopt dit ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:42 schreef RaymondK het volgende:
Zonder schoenen squatten. En anders een zool zo plat mogelijk...
zoals zetos zei, gewoon niet meer doen. Er zijn 1000 en 1 manieren om je schouders te trainen. Dit is een beruchte oefening mbt polsklachten. Skippen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:34 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Ik krijg last van mijn polsen bij Standing Dumbbell Upright Rows meer mensen met dit probleem? Het voelt ook als een onnatuurlijke beweging voor mij, maar misschien is mijn vorm helemaal verkeerd?
Eens. Neem i.p.v. dumbbells een EZ-stang.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
zoals zetos zei, gewoon niet meer doen. Er zijn 1000 en 1 manieren om je schouders te trainen. Dit is een beruchte oefening mbt polsklachten. Skippen!
Wtf.... Dat ik daar zelf niet aangedacht hebquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens. Neem i.p.v. dumbbells een EZ-stang.
Lage, platte schoenen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:40 schreef ZetaOS het volgende:
Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen man, wolvenshirtje erbij en korte camo broekquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:40 schreef ZetaOS het volgende:
Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
Zo goeiedag zeg flinke massa! Goed bezigquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
Ik verbaas me er echt over hoe snel ik mijn abs weer kwijt ben, weekje weer brood met pindakaas om wat meer fut te hebben en meteen weer terug naar bulking abs en verborgen obliques.Maar iets houd me gewoon tegen om in Excel bezig te gaan met zo'n klerespreadsheet, kan me er niet toe zetten.
![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe zwembroek, 20 euro bij de Bijenkorf. Korter dan een gewone zwembroek, langer dan die 2eros Icon shorts.
Pffff skinnyfat. do u even lift?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
Ik verbaas me er echt over hoe snel ik mijn abs weer kwijt ben, weekje weer brood met pindakaas om wat meer fut te hebben en meteen weer terug naar bulking abs en verborgen obliques.Maar iets houd me gewoon tegen om in Excel bezig te gaan met zo'n klerespreadsheet, kan me er niet toe zetten.
![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe zwembroek, 20 euro bij de Bijenkorf. Korter dan een gewone zwembroek, langer dan die 2eros Icon shorts.
Diep respect voor deze manquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij jezelf nog 1 keer ecto noemt kom ik naar dat dorp van je en krijg je stompen. Meso if i ever seen one.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als jij jezelf nog 1 keer ecto noemt kom ik naar dat dorp van je en krijg je stompen. Meso if i ever seen one.
Lol, ik zie eruit als die linker, maar dan met grotere benen en trisquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |