abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110882342
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik had voorheen een chronisch slaap probleem. Had nachten waarbij ik na 3 uur slapen de rest v.d. nacht naar het plafond lag te staren.
Ik wielrende eerst, maar voelde toch dat ik op e.o.a. manier m'n energie niet kwijt kon.
Ging erbij fitnessen, en na een maand of 2 en het eerste resultaat compleet hoooked.

Begon op 68kg nu 95kg, en m'n doel is 105kg ripped (186cm). Hoop dat dat ergens volgend jaar rond het eind v.d. zomer gaat lukken kwa gewicht. Tot nog toe zo'n 10kg per jaar gemiddeld, dus het zou moeten kunnen.
Maar wat me gemotiveerd houdt is telkens m'n korte termijn doel ).
Die is nu trouwens de 120kg bench press 8x
En het feit dat ik slaap als een os nu (meestal)

En eerlijk is eerlijk de shocked faces, head turns, en complimenten zijn ook wel aardig :@

Racefiets heb ik inmiddels in de wilgen gehangen overigens. Ik kon het niet meer aan eten.

Zal over een maandje anders ook eens een foto plaatsen. Nu nog een pondje te veel vind ik zelf
~O>
Goed bezig & goed resultaat. Je bent nog vrij jong?
pi_110882598
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:01 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat kut zeg.

Ik ben me maar wat bewust van m'n fijne werkgever.
Ik werk bij een Universiteit, en kan altijd en elke tussen de middag een goeie 5 kwartier weg om te trainen in het universitair sportcentrum.

Ik wordt al zenuwachtig als iemand een vergadering gepland heeft die rond 12:00 eindigt lol.
Van 12:00 tot 13:15 ben ik in principe gewoon pleite. ;)
Daarna kan deze meneer weer de hele middag verder op z'n shot endorfine. :D

Maar euhm krijg je nog gecompenseerd van je werkgever voor die onverwachte uren? Ik bedoel je moet een erg belangrijke afspraak afzeggen zo :o
Ik ben ook erg blij met het nieuwe werken en combineer het ook wel eens met 'het nieuwe sporten". Bij mij op het bedrijventerrein zit ook een gym wellnesscenter. Het was eerst dieptriest: geen barbells (en dus geen squat, lunge, BP, DL etc. mogelijkheid) en dumbbells tot 15kg :') Nu gaan ze tot maar liefst 22kg en is er zowaar een BP en een squatrack. Maar als ik daar met 100kg ga squatten voel ik me echt een kermisattactie. Het is wel eens gebeurd dat zo'n ecto nerd na een setje vroeg of het wel goed met me ging (was nog aan het uithijgen).
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:13:09 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_110883582
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
Ik verbaas me er echt over hoe snel ik mijn abs weer kwijt ben, weekje weer brood met pindakaas om wat meer fut te hebben en meteen weer terug naar bulking abs en verborgen obliques. :') Maar iets houd me gewoon tegen om in Excel bezig te gaan met zo'n klerespreadsheet, kan me er niet toe zetten. :(

[ afbeelding ]

Nieuwe zwembroek, 20 euro bij de Bijenkorf. Korter dan een gewone zwembroek, langer dan die 2eros Icon shorts.
Ben wel onder de indruk van je chest. :) Welke oefeningen doe je daarvoor? Jij deed toch alleen flat bench press en dips (totdat je last van je sternum kreeg) ?
Confidence through competence
pi_110884588
Bro-tip: Kokosmelk + whey-delicious = :9~ _O_ :9~
pi_110884628
Panzermaus, wat eet je op een doorsnee dag? Je maakt enorme vorderingen hierin, nice work.
pi_110885267
Panzermaus heeft wel een kuurtje gepakt toch?
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:51:07 #207
55709 Stereotomy
pi_110885385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Warsaw het volgende:
Panzermaus heeft wel een kuurtje gepakt toch?
Panda-stack
pi_110885870
Vanavond weer met bewondering zitten kijken bij Fit4Free.

Echt iedereen deed alleen maar biceps en triceps en uiteraard vormloos en fout.
Ow, en ik was aan de roids hoorde ik ze mompelen.
:N
  zaterdag 28 april 2012 @ 00:05:20 #209
55709 Stereotomy
pi_110886073
2 kg dumbell seated triceps kickback ftw
  zaterdag 28 april 2012 @ 00:06:47 #210
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_110886134
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
2 kg dumbell seated triceps kickback ftw
Ook al gezwicht onder het reeds gepubliceerde onderzoek?
BEASTMODE
  zaterdag 28 april 2012 @ 00:08:04 #211
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_110886187
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef KeimpeHart het volgende:
Panzermaus, wat eet je op een doorsnee dag? Je maakt enorme vorderingen hierin, nice work.
Volgens mij eet die gast alles wat op zijn pad komt, maar dat werpt ook zijn vruchten af, wat een gains zeg, ongelofelijk.
pi_110886334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:27 schreef obsama het volgende:
Lui als panzermaus laten mij huilen, nu dik 4 maanden bezig. Totaal niet vergelijkbare gains als ik het met panzer zou vergelijken(over 8 maanden dus exponentieel doortrekken) :')

Nja, gelukkig heb ik een knap koppie :{w
Eet je wel genoeg?

Volgens mij eet Panzer als een paard, dat helpt serieus enorm erg.

Ik ben zelf in mijn eerste 8 weken bijna 7 kilo aangekomen. Heb daardoor ook wel aardige noobgains, wel voor meer dan de helft vet maarja je word er wel lekker "breed" van.
pi_110886358
Panzer, heeft ooit in deze reeks gepost wat ie op een dag eet. Je zal ff moeten zoeken.
pi_110887529
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 22:34 schreef Scarface88 het volgende:
Er is geen enkel supplement dat je testosteron verhoogd. Wel kan het een positief effect op je libido hebben. Als nakuur kan een supplement als Tribulus in combinatie met je PCT wel een gunstig effect hebben.

[..]

Omdat je je eigen testosteron productie platlegt. Onderdrukken is nooit goed, daarnaast een hoop bijwerkingen zoals aromatisatie.
Mwha zijn er wel 'n paar die test verhogen, echter is de verhoging nogal bolus en zodoende niet de moeite. Enige wat ik kan aanraden is vitamine D, zeker voor de gem. fokker :P

Aromatisatie ansich is geen bijwerking.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diabox op 28-04-2012 00:54:16 ]
pi_110888050
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:46 schreef Diabox het volgende:

[..]

Mwha zijn er wel 'n paar die test verhogen, echter is de verhoging nogal bolus en zodoende niet de moeite. Enige wat ik kan aanraden is vitamine D, zeker voor de gem. fokker :P

Er van uitgaande dat je een gezonde man bent met normale testosteronlevels gaat zo'n supplement helemaal niks voor je doen. Misschien dat het een klein beetje piekt maar zoveel andere dagelijkse dingen hebben daar ook indirect invloed op, voeding, hoeveelheid slaap, stress, dagelijkse activiteiten, seks/masturbatie enzovoort. Dat verschil is dus verwaarloosbaar want je zou in de meest ideale omstandigheden moeten leven.

Aromatisatie mag jij geen bijwerking vinden ansich, maar ik vind het toch wel de grootste nadeel van oncycle gaan. Lekker bloated er bij lopen :') Hoe zou jij het dan willen omschrijven? Het is hoe je het wend of keert een bijwerking.
Land of the free. Home of the brave.
pi_110888170
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 01:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat je een gezonde man bent met normale testosteronlevels gaat zo'n supplement helemaal niks voor je doen. Misschien dat het een klein beetje piekt maar zoveel andere dagelijkse dingen hebben daar ook indirect invloed op, voeding, hoeveelheid slaap, stress, dagelijkse activiteiten, seks/masturbatie enzovoort. Dat verschil is dus verwaarloosbaar want je zou in de meest ideale omstandigheden moeten leven.

Aromatisatie mag jij geen bijwerking vinden ansich, maar ik vind het toch wel de grootste nadeel van oncycle gaan. Lekker bloated er bij lopen :')
Zijn best wel 'n handvol natuurlijk aromatase remmers, receptor modulators, shbg remmers en denk zelfs dat dopamine remmers effect zullen hebben bij 'n normale man. En misschien bestaan er zelfs natuurlijke producten die binden aan de LHR, FSHR waar ik niet bekend mee ben.

En bloat oncycle zit hem voornamelijk in je dieet (en juiste keuze van steroiden, deca aromatiseert ook niet, maar bloaten doet het wel als aldosterone agonist).

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 01:00 schreef Scarface88 het volgende: Hoe zou jij het dan willen omschrijven? Het is hoe je het wend of keert een bijwerking.
Aromatisatie is slechts het proces waarbij aromatase zijn substraat (testosteron) omzet in het product (oestrogeen). Dan wel androstenedione als substraat overigens.
pi_110888463
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Volgens mij eet die gast alles wat op zijn pad komt, maar dat werpt ook zijn vruchten af, wat een gains zeg, ongelofelijk.
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:12 schreef Weissman het volgende:
Panzer, heeft ooit in deze reeks gepost wat ie op een dag eet. Je zal ff moeten zoeken.
Thnx Weissman, zal even zoeken. :)
pi_110888471
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 01:05 schreef Diabox het volgende:

[..]

Zijn best wel 'n handvol natuurlijk aromatase remmers, receptor modulators, shbg remmers en denk zelfs dat dopamine remmers effect zullen hebben bij 'n normale man. En misschien bestaan er zelfs natuurlijke producten die binden aan de LHR, FSHR waar ik niet bekend mee ben.

En bloat oncycle zit hem voornamelijk in je dieet (en juiste keuze van steroiden, deca aromatiseert ook niet, maar bloaten doet het wel als aldosterone agonist).

[..]

Aromatisatie is slechts het proces waarbij aromatase zijn substraat (testosteron) omzet in het product (oestrogeen). Dan wel androstenedione als substraat overigens.
Ik weet het bro. Ben geen beginner ik train al jaren en heb een hoop cycles gedaan dus die uitleg is niet nodig ;) Maar het is en blijft het een bijwerking, los van je dieet is het ook afhankelijk van je genetics in hoeverre je er hinder van ondervindt. Persoonlijk heb ik genoeg aan een goede PCT maar ik ken ook mensen die tijdens hun kuur al in moeten grijpen. Ik zie alles wat je niet vooraf in kunt calculeren als een bijwerking en dus een nadeel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_110890738
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 00:46 schreef Diabox het volgende:

[..]

+1
  zaterdag 28 april 2012 @ 08:07:54 #220
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_110891043
Ziet er goed uit panzermaus, ben echt wel benieuwd wat jij daar allemaal voor doet. Ik ga vanmiddag mijzelf weer eens een keer afbeulen ;) Eens kijken hoe dat gaat :)
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:22:13 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_110893386
12 plakken panda pindakaas en een sloot melk. dat icm de testosteron levels van een late puberteit laat panzer zo hard groeien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_110893652
Ik ben m'n winterse vetlaagje aan het wegwerken en ben nu al redelijk droog geworden. Maar als ik nu op dezelfde intensiteit probeer te trainen als voorheen word ik dizzy en misselijk. Is dat normaal of amidoingitwrong.jpg?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2012 @ 11:45:09 #223
230491 Zith
pls tip
pi_110893828
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:48 schreef seto het volgende:

[..]

Voor low bar squats klopt dit ja.
Rippetoe zegt altijd tegen iedereen die vorm-video's post op zijn site dat ze squatschoenen moeten halen.

Sinds ik squatschoenen heb gaat het zo veel lekkerder. Sta veel steviger, mijn knieen zijn steviger, kan veel dieper, etc. :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:07:03 #224
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_110894350
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef Weissman het volgende:
Bro-tip: Kokosmelk + whey-delicious = :9~ _O_ :9~
Bro-tip aanvulling: Kwark + whey = Protein-Danoontje. :9~
This isn't even my final form.
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:27:17 #225
55709 Stereotomy
pi_110894913
Vandaag bloed laten afnemen voor regulier bloedonderzoek (cholesterol, glucose baseline waardes etc.). Ik volg al maanden een relatief hoog vet, moderate proteine en vrij low carb eetpatroon (later kwam ik erachter dat het te vergelijken was met de macro's van Paleo of 'The Metabolic Diet' van DiPasquale).

Ben benieuwd naar de waardes van m'n bloed, zal de uitslag zo mogelijk hier posten, leuk voor een n = 1 experimentje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')