SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Eerst een ander kutje likken en dan terugkomen.quote:
hoezo wie is datdan?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
Maximetref je een keer een leuke vent...
Opmerking, want ik zou niet weten wat Anton nu verkeerd doet.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef GSMboy het volgende:
Zijn er al spoilers voor de komende week/weken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Opmerking, want ik zou niet weten wat Anton nu verkeerd doet.
Geloof wel dat het gemeend is ja. Het ging allemaal over de dood van Edwin.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou eerst doet hij zo bot en dan zo lief. daar geloof ik niks van
Als het gemeend is dan is er inderdaad niks mis mee
mijn idee!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Kunnen we niet alle castfoto's vervangen voor zulke foto's?
En het pijpmondje van Lucas toen hij de gordijnen in brand stak.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jack's hoofd gisteren toen hij Meik beschuldigde vind ik wel een mooie.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En het pijpmondje van Lucas toen hij de gordijnen in brand stak.
Anton mag wel wat geduld hebben ... het is niet alsof Bianca dit al een half jaar weet.
Hij lijkt daar op Chord Overstreet uit Gleequote:
nee wilde de gordijnen knuffelenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:44 schreef Messina het volgende:
Ik heb overigens nooit de behoefte gehad om gordijnen -of wat dan ook- in de fik te zetten als ik XTC op had. Maar alles om de tere kinderzieltjes te behoeden voor zulks, neem ik aan.
Nee precies. Dat was echt belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:44 schreef Messina het volgende:
Ik heb overigens nooit de behoefte gehad om gordijnen -of wat dan ook- in de fik te zetten als ik XTC op had. Maar alles om de tere kinderzieltjes te behoeden voor zulks, neem ik aan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:44 schreef Messina het volgende:
Messina was een jaren 90 raver?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:20 schreef Messina het volgende:
Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met de XTC van tegenwoordig. Misschien is dat stiekem LSD.
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Messina was een jaren 90 raver?
Liever alleen bij de kut personages., Ludo ofzo hoeft nietquote:
Ludo's hoofd toen hij Janine ten huwelijk vroeg vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Liever alleen bij de kut personages., Ludo ofzo hoeft niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Hey!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik weet niet of het al is geopperd, maar zal het niet zo zijn dat Mike vroeger bij Nina in de kliniek heeft gezeten? Zij heeft toch in België in een kliniek gezeten? Misschien dat dat de link is tussen Mike en Nina?
alsof de schrijvers dat nog wetenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik weet niet of het al is geopperd, maar zal het niet zo zijn dat Mike vroeger bij Nina in de kliniek heeft gezeten? Zij heeft toch in België in een kliniek gezeten? Misschien dat dat de link is tussen Mike en Nina?
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Nou volgens mij heeft die Mike helemaal niet in een kliniek gezeten dat zei die alleen maar om Nina in te palmenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Dat dacht ik dus ook steeds, maar stel dat het wel zo is, dan is het wel een interessante verhaallijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft die Mike helemaal niet in een kliniek gezeten dat zei die alleen maar om Nina in te palmen
Ja dat zou zeker interessant zijn! Maar verwacht het maar niet met die schrijversquote:Op donderdag 26 april 2012 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook steeds, maar stel dat het wel zo is, dan is het wel een interessante verhaallijn.
Ik heb het vermoeden dat Mike in die kliniek gewerkt heeft en om de een of andere reden ontslagen is... wellicht iets te maken met Nina. Misschien roept de stress rondom de stalker (Amy) wel onverwerkte trauma's op bij Nina. Mike was wel erg goed op de hoogte van de medische handeling die hij bij Sjors verrichte. Het onprofessionele gedrag in de kliniek zou ook kunnen verklaren waarom Anton in het begin een hekel had aan Mike... er is in het verleden iets voorgevallen, maar wat? Verder is Mike natuurlijk het studievriendje dat Nick die nepmedicatie heeft verstrekt. Ongetwijfeld ontrafelt Janine de komende weken/maanden de ware toedracht en moet ze Maxime haar excuses aanbieden.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Wow! Goeie link van Mike en Nick. 2 Belgen in Meerdijk die niets met elkaar te maken zouden hebben, dat bestaat niet!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Mike in die kliniek gewerkt heeft en om de een of andere reden ontslagen is... wellicht iets te maken met Nina. Misschien roept de stress rondom de stalker (Amy) wel onverwerkte trauma's op bij Nina. Mike was wel erg goed op de hoogte van de medische handeling die hij bij Sjors verrichte. Het onprofessionele gedrag in de kliniek zou ook kunnen verklaren waarom Anton in het begin een hekel had aan Mike... er is in het verleden iets voorgevallen, maar wat? Verder is Mike natuurlijk het studievriendje dat Nick die nepmedicatie heeft verstrekt. Ongetwijfeld ontrafelt Janine de komende weken/maanden de ware toedracht en moet ze Maxime haar excuses aanbieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef GSMboy het volgende:
Ik weet wie de stalker is.... Het valt me op dat die altijd bij Nina in de buurt is, ook als ze thuis zit.Hij was inderdaad erg verdachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw! Dit zou zomaar kunnen!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Mike in die kliniek gewerkt heeft en om de een of andere reden ontslagen is... wellicht iets te maken met Nina. Misschien roept de stress rondom de stalker (Amy) wel onverwerkte trauma's op bij Nina. Mike was wel erg goed op de hoogte van de medische handeling die hij bij Sjors verrichte. Het onprofessionele gedrag in de kliniek zou ook kunnen verklaren waarom Anton in het begin een hekel had aan Mike... er is in het verleden iets voorgevallen, maar wat? Verder is Mike natuurlijk het studievriendje dat Nick die nepmedicatie heeft verstrekt. Ongetwijfeld ontrafelt Janine de komende weken/maanden de ware toedracht en moet ze Maxime haar excuses aanbieden.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Albert: Hij gaat Niels spelen, een vriendje van Amy, gespeeld door Pip Pillens..______________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit vind ik wel goed gevonden eigenlijk...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Albert: Hij gaat Niels spelen, een vriendje van Amy, gespeeld door Pip Pillens..______________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha ja het viel mij ook al op. Echt goed ingelezenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Te goed om waar te zijn helaasquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dit vind ik wel goed gevonden eigenlijk...
Was dat maar waarquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Juist dáárom kan het nooit door de huidige schrijvers bedacht zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dit vind ik wel goed gevonden eigenlijk...
Amy vind ik wel tof juist.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was dat maar waar
Mag trouwens hopen dat Amy (samen met Niels) de stalker blijkt te zijn, kan het kind er meteen weer uitgekickt worden. Ik snap de toegevoegde waarde van het hele personage niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
Shortie: De stalker isEcht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie: De stalker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie dit maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Frey het volgende:
Welk vriendje? Wat mis ik? Welke aflevering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Welk vriendje? Wat mis ik? Welke aflevering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie: De stalker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Wanneer zagen we die? heb blijkbaar wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wanneer zagen we die? heb blijkbaar wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel spannend trouwens, ben benieuwd naar de verdere uitwerking
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2012 20:54:51 ]![]()
Vette shit![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Over de shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het nieuwe personage:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:31 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Ik denk dat Nick er achter zit.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.![]()
In de shortie zie je wie er achter zit.quote:
De verhaallijnen die hier bedacht worden zijn triest genoeg beter dan die in de echte soap worden verteld
Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Bianca schop die Anton gewoon buiten, kleedt hem uit en vindt een leuke nieuwe vent. Die zakenman die interesse had in Maxime zou leuk zijn om die aan Bianca te koppelen. Anton is saai en bekrompen op de lange termijn dat is geen blijvertje voor Maxima en om dan Bianca te zien opbloeien, is een mooie wraak.
Die gedachte dat Meik en Nina elkaar kennen uit de kliniek lijkt me wel een mooie. En dat vervolgens Nick die Meik heeft ingehuurd, niet wetende van de dubbele agenda van Meik. Geweldig. Ik vond het echt jammer dat Nick weer ging. Ludo is te saai nu en Maxime moet op dat punt gerehabiliteerd worden.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:32 schreef Liquidist het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door GSMboy op 27-04-2012 15:21:15 ]![]()
Ja ik vind het ook totaal ongeloofwaardig allemaal. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan draaien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:50 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij dat gedaan heeft? Misschien heeft ze wel connecties met Aysen, of een andere gast om Nina bang te maken.
Ik vind die wraakacties erg ongeloofwaardig in mijn ogen, als het echt Amy is. WTF doet zij dan in het bos zo laat? Dat kind hoort op bed te liggen?Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Net de aflevering gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:21 schreef GSMboy het volgende:
[..]Alleen heeft iemand je gequote zonder de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:11 schreef AnnaNiem het volgende:
Bianca schop die Anton gewoon buiten, kleedt hem uit en vindt een leuke nieuwe vent. Die zakenman die interesse had in Maxime zou leuk zijn om die aan Bianca te koppelen. Anton is saai en bekrompen op de lange termijn dat is geen blijvertje voor Maxima en om dan Bianca te zien opbloeien, is een mooie wraak.![]()
Nog 20 minuten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig nou Nina, maak je niet zo druk, ga anders een eindje lopen.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Ja, ben blij dat die weer terug is. Dit was niks met die andere.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik zou ook gek worden van zo'n domme zus als Nina.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:20 schreef ZaZoe het volgende:
Deze Amy mag van mij doorgroeien in de soap![]()
![]()
Met deze schrijvers kan alles, al denk ik zelf dat zij het niet is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat zij de stalker is?![]()
mja ze word wss geholpenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef ZaZoe het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat zij de stalker is?![]()
Ik sluit Amy in ieder geval nog niet uit als de stalker van NinaEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Ik vind deze Amy vooral het leukst, omdat zij veel meer lijkt op Isabella dan de andere Amy. Deze Amy komt geloofwaardig over als de dochter van Isabella.![]()
Mike helpt haar denk ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Neuh, misschien haalt ze een keer een geintje uit.. maar als stalker?? geloof er niks van.![]()
Weer een bruiloft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
Jaaa zou het dan toch met aflevering 4500 zijn??![]()
![]()
![]()
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Jij had iets origineels verwacht?quote:Deze schrijvers herhalen alles tot in den treure.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik wil dan wel een mooie bruiloft dit keer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij had iets origineels verwacht?Deze schrijvers herhalen alles tot in den treure.
Zal toch wel lukken?? tenzij dan de stalker wordt ontmaskertquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een mooie bruiloft dit keer.![]()
![]()
Alleen jammer dat er waarschijnlijk wel weer iemand wordt vermoord/ontvoerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een mooie bruiloft dit keer.![]()
Zal wel weer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken?? tenzij dan de stalker wordt ontmaskert
Het kan nog duizend keer erger: the Bold & the Beautiful.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij had iets origineels verwacht?Deze schrijvers herhalen alles tot in den treure.
Je zou niet zeggen dat Julia 15 is. Ze ziet er eerder uit als 12 of 13.There's a lesson that you always have to learn
en toch heb ik het idee dat we weer op een dwaalspoor worden gezet..quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Klipnap het volgende:
Eemie
Niet dat ik verbaasd was, ik lees altijd de spoilers.![]()
Dat gevoel had ik nou dus ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
en toch heb ik het idee dat we weer op een dwaalspoor worden gezet..![]()
Je ziet haar achter de computer zitten en Nina stalken... Wat voor dwaalspoor?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
en toch heb ik het idee dat we weer op een dwaalspoor worden gezet..![]()
Mikequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
Misschien werkt ze toch samen met iemand, maar wie,![]()
Te voor de hand liggend gezien het verdacht zijn lijkt me, en waarom Mike via Amy dan?quote:Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je ziet haar achter de computer zitten en Nina stalken... Wat voor dwaalspoor?quote:![]()
Dit is nog niks. Zelfs een kleuter kan dat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef Luxuria het volgende:
Amy heeft wel erg veel verstand van computers..Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Mike moet er wel iets mee te maken. Waarom zou hij anders alle verhalen tegenover Lucas, Noud en Nina verdraaien?![]()
Het enige dwaalspoor wat ik nog kan bedenken is dat Amy het wel grappig vond dat Nina zo bang was en er nog een schepje bovenop deed. Maar die blik én die computerbeelden suggereren nou niet echt dat ze dit voor iemand anders doet.![]()
Of dat vriendje van Amy heeft heel veel verstand van computers.There's a lesson that you always have to learn
Zo, Ludo laat om een afgefikte huiskamer er geen gras over groeien. Naast een nieuwe werkkamer, een nieuwe indeling van het huis is zelfs de slaapkamer van Nina is gerestyled.
(gezien dat truttige schilderijtje rechts, wat Nina's smaak niet zal zijn, zal dit eerder een logeerkamer zijn?)
![]()
Een laptop overnemen op afstand? Dingen laten verdwijnen zodat er helemaal niks meer van terug te vinden is na grondig onderzoek?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit is nog niks. Zelfs een kleuter kan dat.
Dat vind ik knap
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Amy is gewoon een meesterhax0rquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Een laptop overnemen op afstand? Dingen laten verdwijnen zodat er helemaal niks meer van terug te vinden is na grondig onderzoek?
Dat vind ik knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Amy is gewoon een meesterhax0r
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een tijdje terug vroeg Amy nog of ze een laptop mocht, kreeg ze toen niet. Weet ff niet of Nina toen al gestalkt werd.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Nina kreeg een laptop omdat ze gestalkt werd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:30 schreef ZaZoe het volgende:
Een tijdje terug vroeg Amy nog of ze een laptop mocht, kreeg ze toen niet. Weet ff niet of Nina toen al gestalkt werd.![]()
Ja idd, das waar ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nina kreeg een laptop omdat ze gestalkt werd.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Mike wil zich binnenwerken bij de familie Sanders en dat wil hij bereiken via Nina. Daarom probeert hij Nina en Noud uit elkaar te drijven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef fotostarter het volgende:
Mike moet er wel iets mee te maken. Waarom zou hij anders alle verhalen tegenover Lucas, Noud en Nina verdraaien?![]()
Ongeloofwaardige afl en de kijker eist een verklaring. we hoven niet alles blind te accepteren wat in onze strot wordt gedouwd. deze schrijvers zijn raar. Wat een faal van een plottwist zeg.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:24 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Amy is gewoon een meesterhax0r
Is dit een grap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anton
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ze is natuurlijk wel, ondanks haar leeftijd, een Sanders baas...euh... bazinquote:![]()
En ze heeft daarbij ook nog de genen van de gestoorde Isabella.
Ik vind prinses Nina behoorlijk irritant & simpel, hoog tijd voor een nieuwe & waardige Sanders kroonprinses!
Julia Batelaan is ook een leuk meisje om te zien.
Op deze 2 onderste foto's lijkt ze wel ouder dan 15 en in GTST vind ik haar juist weer iets jonger lijken.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ze mag wel grotere borsten krijgen wil ze overtuigend de rol als dochter van Isabella willen vertolken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk wel, ondanks haar leeftijd, een Sanders baas...euh... bazin![]()
Ik vind prinses Nina behoorlijk irritant & simpel, hoog tijd voor een nieuwe & waardige Sanders kroonprinses!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze 2 onderste foto's lijkt ze wel ouder dan 15 en in GTST vind ik haar juist weer iets jonger lijken.Land of the free. Home of the brave.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef patat het volgende:
Wie is dat nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
shorty gezien.,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ER GEBEUREN ALLEMAAL NIEUWE DINGEN IK ZIE ALLEMAAL NIEUWE NAMEN EN IK WEET HELEMAAL NIET WAT ER GEBEURD, WAT IS DEZEOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Ik ben zo blij dat het niet Nick is.
Hopelijk als het uitkomt krijgt Maxime mede de schuld in de trend van dit komt omdat ze een paar jaar bij jou heeft gewoont.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat dus!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:02 schreef fotostarter het volgende:
Ze moeten het wel heel goed uitwerken mij te overtuigen dat Amy en haar lover de stalker(s) zijn.
Misschien bedreigd de echte stalker Amy, dat zij bepaalde handelingen moet uitvoeren.![]()
Dan zit ze toch niet met zo een gemene.glimlach achter de laptop..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat dus!!
Misschien bedreigd de echte stalker Amy, dat zij bepaalde handelingen moet uitvoeren.In life, every ending is a new beginning..![]()
weet iemand waar ik de volgende aflevering van gtst al kan kijken? Ik dacht dat dit via de upc decoder mogelijk was, maar ik kan het nergens vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door RobbieBoy op 28-04-2012 12:04:46 ]![]()
een leuk meisje om te zien ja, maar je wil haar niet meemaken hoe ze in het echt kan zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk wel, ondanks haar leeftijd, een Sanders baas...euh... bazin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op deze 2 onderste foto's lijkt ze wel ouder dan 15 en in GTST vind ik haar juist weer iets jonger lijken.![]()
![]()
Hoe is ze dan in het echt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
een leuk meisje om te zien ja, maar je wil haar niet meemaken hoe ze in het echt kan zijnHeddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef GSMboy het volgende:
Zo, Ludo laat om een afgefikte huiskamer er geen gras over groeien. Naast een nieuwe werkkamer, een nieuwe indeling van het huis is zelfs de slaapkamer van Nina is gerestyled.
(gezien dat truttige schilderijtje rechts, wat Nina's smaak niet zal zijn, zal dit eerder een logeerkamer zijn?)
_________________________________________________________!!!
![]()
GTST.nl ga naar 'Video' en betaal 99 ct. voor de aflevering van maandag, of bekijk de gratis Shortie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:56 schreef RobbieBoy het volgende:
weet iemand waar ik de volgende aflevering van gtst al kan kijken? Ik dacht dat dit via de upc decoder mogelijk was, maar ik kan het nergens vinden![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben zo blij dat het niet Nick is.
Hopelijk als het uitkomt krijgt Maxime mede de schuld in de trend van dit komt omdat ze een paar jaar bij jou heeft gewoont.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Terence Scheurs, krijgt die een gastrol of een vaste rol?There's a lesson that you always have to learn
Volgens mij was het een gastrol..quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Terence Scheurs, krijgt die een gastrol of een vaste rol?![]()
Ik hoop het want het is een stom wijf.quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps, naampje veranderd.
[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 28-04-2012 20:38:52 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat tweede was een grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Amy wordt ontmaskerd, Ludo doet alsof hij Mike verdenkt maar neemt ondertussen alles van Amy af.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Frey het volgende:
De spanning is weer bij de familie Sanders.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:26 schreef Blondgirl21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
amy is stom.
de hoeveelste keer is dit nou dat ludo en janine trouwen? denk dat het daarna weer ineens uitgaatSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Uhm 1e keer voor kinderen, 2e keer toen janine door Sophia werd vervangen, maar ik weet niet of ze toen officieel ja hebben gezegd of later nog in kleine ceremonie.
En nog een 3e poging gedaan volgens mij.
Daht ik zo.....~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Inderdaad. Het kind heeft geen enkele toegevoegde waarde en mag er van mij weer zo snel mogelijk uit.quote:
Geef personages als Laura of Jef weer eens een fatsoenlijke verhaallijn ipv al dat jonge grut in de serie te gooien![]()
![]()
Everon Jackson Hooi laat boeren en scheten op set GTST
Everon Jackson Hooi laat aan de lopende band boeren en scheten op de set van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelt de acteur, Bing in de serie, aan Avrobode. Hooi vindt het heerlijk om alles te laten lopen. “Ik ben wel echt van het boeren en scheten laten. Als ik bij mensen ben die ik wat langer ken, laat ik het ongegeneerd gaan. Ook op de set van GTST. Niet als de camera loopt; op een of andere manier is de concentratie dan anders, maar tussendoor gebeurt het genoeg.“
Het laten van boeren en scheten heeft volgens Hooi te maken ‘met de mate van relaxedheid waarin je in bent’. “Bij een date is het me nog nooit gebeurd. Maar goed, wat eruit wil, moet eruit. En als een date me daarop afrekent, zegt dat meer over de date dan over mij.”
“Iedereen laat scheten; waarom zou je er een ding van maken? Je kunt er beter om lachen.“
Bron: Mediacourant
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef Blondgirl21 het volgende:
Everon Jackson Hooi laat aan de lopende band boeren en scheten op de set van Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelt de acteur, Bing in de serie, aan Avrobode. Hooi vindt het heerlijk om alles te laten lopen. “Ik ben wel echt van het boeren en scheten laten. Als ik bij mensen ben die ik wat langer ken, laat ik het ongegeneerd gaan. Ook op de set van GTST. Niet als de camera loopt; op een of andere manier is de concentratie dan anders, maar tussendoor gebeurt het genoeg.“
Het laten van boeren en scheten heeft volgens Hooi te maken ‘met de mate van relaxedheid waarin je in bent’. “Bij een date is het me nog nooit gebeurd. Maar goed, wat eruit wil, moet eruit. En als een date me daarop afrekent, zegt dat meer over de date dan over mij.”
“Iedereen laat scheten; waarom zou je er een ding van maken? Je kunt er beter om lachen.“
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Dat krijg je he, met die slappe kringspier.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op zondag 29 april 2012 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat krijg je he, met die slappe kringspier.![]()
![]()
![]()
5 x ten tijde van aflevering 3000, dus dit moet minimaal de zesde keer zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 09:39 schreef J-net het volgende:
Uhm 1e keer voor kinderen, 2e keer toen janine door Sophia werd vervangen, maar ik weet niet of ze toen officieel ja hebben gezegd of later nog in kleine ceremonie.
En nog een 3e poging gedaan volgens mij.
Daht ik zo.....![]()
Of laat inderdaad Marieke maar eens terugkomen, inclusief kind.quote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kind heeft geen enkele toegevoegde waarde en mag er van mij weer zo snel mogelijk uit.
Geef personages als Laura of Jef weer eens een fatsoenlijke verhaallijn ipv al dat jonge grut in de serie te gooien![]()
Dus naast een matige acteur issie ook nog eens een onbeschofte hork.quote:Op zondag 29 april 2012 16:35 schreef Klipnap het volgende:
En dan kijkt hij nog alsof hij niet kan poepen![]()
Eén ding geldt in ieder geval niet voor Ludo en Janine, ze beleven de mooiste dag van hun leven wel vaker dan 1 keer.quote:Op zondag 29 april 2012 17:56 schreef totebel het volgende:
[..]
5 x ten tijde van aflevering 3000, dus dit moet minimaal de zesde keer zijn.![]()
![]()
maar upc maakte er reclame voor, op hun digitale kanaal, dat het ook via de decoder terug te vinden is!quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:27 schreef GSMboy het volgende:
[..]
GTST.nl ga naar 'Video' en betaal 99 ct. voor de aflevering van maandag, of bekijk de gratis Shortie.![]()
Ik vind haar nu al interessanter dan Sil.quote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kind heeft geen enkele toegevoegde waarde en mag er van mij weer zo snel mogelijk uit.
Geef personages als Laura of Jef weer eens een fatsoenlijke verhaallijn ipv al dat jonge grut in de serie te gooien... oké. Smakelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef Blondgirl21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Vandaar dat hij altijd zo moeilijk kijktquote:Op zondag 29 april 2012 15:15 schreef Blondgirl21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij altijd zo moeilijk kijkt![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Die spoilers van mij waren van een moment dat GTST met zomer-vakantie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanaf maandag 30 april begint de langere gastrol van Terence Schreurs.
Ik verheug me nu al weer op het gedraai & moeilijkdoenerij om Rik heen, van de jaloerse Nuran.
Lieke van Lexmond als Charlie, staat nog op de eerste plaats als meest irritante personage, maar Nuran met d'r grote Bambi ogen staat nu op 2 op die lijst![]()
![]()
![]()
Als ik weet dat Nuran weer mee doet in de volgende aflevering, heb ik echt zin om een keertje over te slaan.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Is typisch Surinaams.. Als je je bij een date comfortabel voelt, en je gewoon een scheet kan laten zonder dat hij/zij een zuur gezicht trekt, dan is hij/zij het waardquote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar nu al interessanter dan Sil.
[..]
... oké. Smakelijk.![]()
Maar Bing kan me geen moer meer schelen
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Denk niet dat er nog veel van Laura en Jef valt te maken qua verhaallijnen. Die hebben al zo'n beetje alles meegemaakt wat er in een soap te beleven valt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geef personages als Laura of Jef weer eens een fatsoenlijke verhaallijn ipv al dat jonge grut in de serie te gooien
Jef heeft al op straat geleefd en Laura heeft als lesbo in een discotheek staan dansen.Land of the free. Home of the brave.![]()
Iets van een zakelijk conflict bijvoorbeeld hebben we de laatste jaren al niet veel gezien.quote:Op maandag 30 april 2012 01:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog veel van Laura en Jef valt te maken qua verhaallijnen. Die hebben al zo'n beetje alles meegemaakt wat er in een soap te beleven valt.
Jef heeft al op straat geleefd en Laura heeft als lesbo in een discotheek staan dansen.![]()
Nu zijn het, zoals al vaak aangegeven bijrollen in de serie.![]()
![]()
Een deel van de (voormalige) cast bij Wicked.There's a lesson that you always have to learn
Ze hebben er ook twee pipo's van gemaakt van Laura en Jef., zo als al eerder ze hebben als echte familie alleen Noud., en ze wonen alle twee op het werk., meer dan zich overal tegen bemoeien zit er ook niet meer voor ze in zolang dit zo blijft.,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sil uit de bak?quote:Op maandag 30 april 2012 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van de (voormalige) cast bij Wicked.Hij komt Bram opeisen
![]()
![]()
wie is die lelijkerd achter bingquote:Op maandag 30 april 2012 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van de (voormalige) cast bij Wicked.![]()
![]()
Die gast die Sil speelde toch?quote:Op maandag 30 april 2012 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie is die lelijkerd achter bing![]()
wow echtquote:Op maandag 30 april 2012 10:38 schreef loezzzje het volgende:
Ik wist niet wie dat achter Bianca was maar toen ik nog een keer keek zag ik dat het Edwin was
Ja nu ik goed kijkWhqhahaha
![]()
Maxime tussen Nick en Lucas.quote:Op maandag 30 april 2012 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van de (voormalige) cast bij Wicked.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit van gehoord. Bij de surinaamse mensen die ik ken is dat echt niet normaal.quote:Op maandag 30 april 2012 00:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Is typisch Surinaams.. Als je je bij een date comfortabel voelt, en je gewoon een scheet kan laten zonder dat hij/zij een zuur gezicht trekt, dan is hij/zij het waard![]()
Maar Bing kan me geen moer meer schelen[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Die wallen van Ninaquote:Op maandag 30 april 2012 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van de (voormalige) cast bij Wicked.kind laat er iets aan doen !!!
![]()
Het is ook net of Nina een pyamajurk aan heeft; zo weggelopen uit een inrichting hahahahahhaaa. dat idee krijg ik erbij.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Wat heeft Lucas eigenlijk voor legerpak aan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:26 schreef J-net het volgende:
Het is ook net of Nina een pyamajurk aan heeft; zo weggelopen uit een inrichting hahahahahhaaa. dat idee krijg ik erbij.![]()
Hij heeft een rol in die musical.quote:Op maandag 30 april 2012 15:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat heeft Lucas eigenlijk voor legerpak aan?There's a lesson that you always have to learn
Ik ben er geweest, en het was toch echt Jim Bakkum die die rol deed.quote:Op maandag 30 april 2012 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft een rol in die musical.![]()
http://www.destentor.nl/n(...)debuut-in-Wicked.ecequote:Op maandag 30 april 2012 18:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, en het was toch echt Jim Bakkum die die rol deed.
Hij is de vaste vervanger van Jim.There's a lesson that you always have to learn
Inderdaad! Het is allemaal ook wel erg ongeloofwaardig wat ze doenquote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
![]()
GTST is zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef pleeborstel het volgende:
Amy heeft vast Nina's laptop gehacked omdat Amy jaloers is, ofzo. Waarom komt dat kind anders opeens in beeld![]()
![]()
Ik ook! word helemaal gek van dat stomme kind, kan niet eens goed acteren :squote:Op maandag 30 april 2012 20:11 schreef fotostarter het volgende:
Amy .... ik ben haar nu al moe. Ongeloofwaardige rooie sopspons![]()
Terence
Vaste rol aanbieden in combi met Rik....
en die Turkse dames wieberen aub!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gadver, dat wijf is helemaal niks man.quote:Op maandag 30 april 2012 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Terence
Vaste rol aanbieden in combi met Rik....
en die Turkse dames wieberen aub!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Anton
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Wat een hufter is die Anton toch eigenlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Anton, ga dood.There's a lesson that you always have to learn
Wat loopt Anton nou weer achterlijk te doen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Kan die Amy ook een keer normaal praten.
Volgens mij niet.. De tering zeg wat een irritant accent.quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan die Amy ook een keer normaal praten.![]()
Of normaal kijken??quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan die Amy ook een keer normaal praten.![]()
Dat krijg je met een halve kroaat als moederquote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. De tering zeg wat een irritant accent.![]()
Het is meer slecht articuleren vind ik.quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. De tering zeg wat een irritant accent.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ik versta die Mike maar de helft van de tijd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: