SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Eerst een ander kutje likken en dan terugkomen.quote:
hoezo wie is datdan?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
Maximetref je een keer een leuke vent...
Opmerking, want ik zou niet weten wat Anton nu verkeerd doet.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:30 schreef GSMboy het volgende:
Zijn er al spoilers voor de komende week/weken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Opmerking, want ik zou niet weten wat Anton nu verkeerd doet.
Geloof wel dat het gemeend is ja. Het ging allemaal over de dood van Edwin.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou eerst doet hij zo bot en dan zo lief. daar geloof ik niks van
Als het gemeend is dan is er inderdaad niks mis mee
mijn idee!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Kunnen we niet alle castfoto's vervangen voor zulke foto's?
En het pijpmondje van Lucas toen hij de gordijnen in brand stak.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jack's hoofd gisteren toen hij Meik beschuldigde vind ik wel een mooie.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En het pijpmondje van Lucas toen hij de gordijnen in brand stak.
Anton mag wel wat geduld hebben ... het is niet alsof Bianca dit al een half jaar weet.
Hij lijkt daar op Chord Overstreet uit Gleequote:
nee wilde de gordijnen knuffelenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:44 schreef Messina het volgende:
Ik heb overigens nooit de behoefte gehad om gordijnen -of wat dan ook- in de fik te zetten als ik XTC op had. Maar alles om de tere kinderzieltjes te behoeden voor zulks, neem ik aan.
Nee precies. Dat was echt belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:44 schreef Messina het volgende:
Ik heb overigens nooit de behoefte gehad om gordijnen -of wat dan ook- in de fik te zetten als ik XTC op had. Maar alles om de tere kinderzieltjes te behoeden voor zulks, neem ik aan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:44 schreef Messina het volgende:
Messina was een jaren 90 raver?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:20 schreef Messina het volgende:
Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met de XTC van tegenwoordig. Misschien is dat stiekem LSD.
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Messina was een jaren 90 raver?
Liever alleen bij de kut personages., Ludo ofzo hoeft nietquote:
Ludo's hoofd toen hij Janine ten huwelijk vroeg vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Liever alleen bij de kut personages., Ludo ofzo hoeft niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Hey!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik weet niet of het al is geopperd, maar zal het niet zo zijn dat Mike vroeger bij Nina in de kliniek heeft gezeten? Zij heeft toch in België in een kliniek gezeten? Misschien dat dat de link is tussen Mike en Nina?
alsof de schrijvers dat nog wetenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik weet niet of het al is geopperd, maar zal het niet zo zijn dat Mike vroeger bij Nina in de kliniek heeft gezeten? Zij heeft toch in België in een kliniek gezeten? Misschien dat dat de link is tussen Mike en Nina?
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Nou volgens mij heeft die Mike helemaal niet in een kliniek gezeten dat zei die alleen maar om Nina in te palmenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Dat dacht ik dus ook steeds, maar stel dat het wel zo is, dan is het wel een interessante verhaallijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft die Mike helemaal niet in een kliniek gezeten dat zei die alleen maar om Nina in te palmen
Ja dat zou zeker interessant zijn! Maar verwacht het maar niet met die schrijversquote:Op donderdag 26 april 2012 13:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook steeds, maar stel dat het wel zo is, dan is het wel een interessante verhaallijn.
Ik heb het vermoeden dat Mike in die kliniek gewerkt heeft en om de een of andere reden ontslagen is... wellicht iets te maken met Nina. Misschien roept de stress rondom de stalker (Amy) wel onverwerkte trauma's op bij Nina. Mike was wel erg goed op de hoogte van de medische handeling die hij bij Sjors verrichte. Het onprofessionele gedrag in de kliniek zou ook kunnen verklaren waarom Anton in het begin een hekel had aan Mike... er is in het verleden iets voorgevallen, maar wat? Verder is Mike natuurlijk het studievriendje dat Nick die nepmedicatie heeft verstrekt. Ongetwijfeld ontrafelt Janine de komende weken/maanden de ware toedracht en moet ze Maxime haar excuses aanbieden.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:34 schreef Crohnjurist het volgende:
Wow! Goeie link van Mike en Nick. 2 Belgen in Meerdijk die niets met elkaar te maken zouden hebben, dat bestaat niet!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Mike in die kliniek gewerkt heeft en om de een of andere reden ontslagen is... wellicht iets te maken met Nina. Misschien roept de stress rondom de stalker (Amy) wel onverwerkte trauma's op bij Nina. Mike was wel erg goed op de hoogte van de medische handeling die hij bij Sjors verrichte. Het onprofessionele gedrag in de kliniek zou ook kunnen verklaren waarom Anton in het begin een hekel had aan Mike... er is in het verleden iets voorgevallen, maar wat? Verder is Mike natuurlijk het studievriendje dat Nick die nepmedicatie heeft verstrekt. Ongetwijfeld ontrafelt Janine de komende weken/maanden de ware toedracht en moet ze Maxime haar excuses aanbieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 16:42 schreef GSMboy het volgende:
Ik weet wie de stalker is.... Het valt me op dat die altijd bij Nina in de buurt is, ook als ze thuis zit.Hij was inderdaad erg verdachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw! Dit zou zomaar kunnen!quote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Mike in die kliniek gewerkt heeft en om de een of andere reden ontslagen is... wellicht iets te maken met Nina. Misschien roept de stress rondom de stalker (Amy) wel onverwerkte trauma's op bij Nina. Mike was wel erg goed op de hoogte van de medische handeling die hij bij Sjors verrichte. Het onprofessionele gedrag in de kliniek zou ook kunnen verklaren waarom Anton in het begin een hekel had aan Mike... er is in het verleden iets voorgevallen, maar wat? Verder is Mike natuurlijk het studievriendje dat Nick die nepmedicatie heeft verstrekt. Ongetwijfeld ontrafelt Janine de komende weken/maanden de ware toedracht en moet ze Maxime haar excuses aanbieden.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Albert: Hij gaat Niels spelen, een vriendje van Amy, gespeeld door Pip Pillens..______________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit vind ik wel goed gevonden eigenlijk...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Albert: Hij gaat Niels spelen, een vriendje van Amy, gespeeld door Pip Pillens..______________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha ja het viel mij ook al op. Echt goed ingelezenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Te goed om waar te zijn helaasquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dit vind ik wel goed gevonden eigenlijk...
Was dat maar waarquote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Juist dáárom kan het nooit door de huidige schrijvers bedacht zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dit vind ik wel goed gevonden eigenlijk...
Amy vind ik wel tof juist.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was dat maar waar
Mag trouwens hopen dat Amy (samen met Niels) de stalker blijkt te zijn, kan het kind er meteen weer uitgekickt worden. Ik snap de toegevoegde waarde van het hele personage niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
Shortie: De stalker isEcht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie: De stalker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie dit maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Frey het volgende:
Welk vriendje? Wat mis ik? Welke aflevering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Welk vriendje? Wat mis ik? Welke aflevering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie: De stalker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Wanneer zagen we die? heb blijkbaar wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Wanneer zagen we die? heb blijkbaar wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel spannend trouwens, ben benieuwd naar de verdere uitwerking
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2012 20:54:51 ]![]()
Vette shit![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Over de shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over het nieuwe personage:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: