Maxime tussen Nick en Lucas.quote:Op maandag 30 april 2012 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van de (voormalige) cast bij Wicked.
Nooit van gehoord. Bij de surinaamse mensen die ik ken is dat echt niet normaal.quote:Op maandag 30 april 2012 00:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Is typisch Surinaams.. Als je je bij een date comfortabel voelt, en je gewoon een scheet kan laten zonder dat hij/zij een zuur gezicht trekt, dan is hij/zij het waard![]()
Maar Bing kan me geen moer meer schelen
Die wallen van Ninaquote:Op maandag 30 april 2012 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van de (voormalige) cast bij Wicked.
Wat heeft Lucas eigenlijk voor legerpak aan?quote:Op maandag 30 april 2012 15:26 schreef J-net het volgende:
Het is ook net of Nina een pyamajurk aan heeft; zo weggelopen uit een inrichting hahahahahhaaa. dat idee krijg ik erbij.
Hij heeft een rol in die musical.quote:Op maandag 30 april 2012 15:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat heeft Lucas eigenlijk voor legerpak aan?
Ik ben er geweest, en het was toch echt Jim Bakkum die die rol deed.quote:Op maandag 30 april 2012 18:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft een rol in die musical.
http://www.destentor.nl/n(...)debuut-in-Wicked.ecequote:Op maandag 30 april 2012 18:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, en het was toch echt Jim Bakkum die die rol deed.
Inderdaad! Het is allemaal ook wel erg ongeloofwaardig wat ze doenquote:Op zondag 29 april 2012 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kind heeft geen enkele toegevoegde waarde en mag er van mij weer zo snel mogelijk uit.
Geef personages als Laura of Jef weer eens een fatsoenlijke verhaallijn ipv al dat jonge grut in de serie te gooien
GTST is zo voorspelbaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef pleeborstel het volgende:
Amy heeft vast Nina's laptop gehacked omdat Amy jaloers is, ofzo. Waarom komt dat kind anders opeens in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |