quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:34 schreef Grunsfan het volgende:
Epke is veel te leuk en te slim voor Glennis.
En bezet..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:34 schreef Grunsfan het volgende:
Epke is veel te leuk en te slim voor Glennis.
Yuri is toch ook bezet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:22 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
En bezet..
Jeffrey Wammes is homo dus die valt ook af.
Zo ver ik weet wel ja.. Dus ben benieuwd over wie het nu gaat. Hij lijkt me wel de meest waarschijnlijke optie.quote:
quote:Hind Larousse en Marcel Boekhoorn verliefd
HILVERSUM - Hind Larousse is stapelverliefd op Marcel Boekhoorn. "Het is allemaal nog heel pril, maar ik voel me goed."
Dat onthult de zangeres bij RTL Boulevard.
De voormalige Idols-deelneemster heeft de 53-jarige investeerder leren kennen via haar vader, die hem al twee jaar kent uit het zakenleven.
Twee maanden geleden belde Boekhoorn haar op om haar mee uit eten te vragen. "Toen hij binnenkwam, wist ik al: het wordt een leuke avond", zegt de 28-jarige Larousse, die Boekhoorn omschrijft als lief, spontaan en gepassioneerd. "Ik ben heel erg verliefd", vertelt ze.
Boekhoorn verdiende een vermogen met onder meer de aan- en verkoop van Telfort. Eerder had hij een relatie met Tatjana ¦imić.
Valt wel mee, vier nog maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ieuw!
Ik dacht dat Hind nog met die rapper was,maar dat is zeker 5 jaar gelden.?
Maar wel steenrijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
Marcel Boekhoorn... Gstverdamme... Freaky engnek is het...
Ze konden het bij Boulevard ook niet laten om even te melden dat hij hartstikke rijk is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel steenrijk![]()
Want verder is er niets aantrekkelijks aan die man.
Ik zie nu steeds Hind's quote over "het wordt een leuke avond" in combinatie met het zien van die kop en ik moet bijna hardop lachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En even een plaatje voor de beeldvorming.![]()
[ afbeelding ]
De wijn vloog hier bijna tegen het schermquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu steeds Hind's quote over "het wordt een leuke avond" in combinatie met het zien van die kop en ik moet bijna hardop lachen.
Haha dat is zijn voorland denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik moet ineens aan Don Leo denken.
[ afbeelding ]
Zeg, ik had dat plaatje niet voor niets verkleind!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik moet ineens aan Don Leo denken.
[ afbeelding ]
Ik had de jouwe gekopieerd, maar hij blies hem weer opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, ik had dat plaatje niet voor niets verkleind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |