Ik dank u!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
http://i.fok.nl/usericons/179694/162.gif
[ afbeelding ]
Nee. Het ging over alarmoproepen, niet over gestrande treinen.quote:
Gooi het dan op Wikipedia, dan heeft de rest van NL er ook wat aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Meer iets van 'Hoe werkt een alarmoproep' ofzoiets van maken.
Geen sprake van. Die verhalen van mij zijn gewoon uitgebreide antwoorden op vragen van de kliek in dit topic, geen encyclopedische artikelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:28 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Gooi het dan op Wikipedia, dan heeft de rest van NL er ook wat aan.
Hoeveel vertraging had je? Aan de hand daarvan 50 of 100% terugvragen. Kopietjes maken voor jezelf. Als ze moeilijk doen, mij effe PMmen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:14 schreef b2py het volgende:
Waarover?
Hoe gaat het trouwens met geld terug bij vertraging van zaterdag?
Ik heb mijn vriendin opgehaald op Schiphol terwijl ze naar Alkmaar moest. Tot hoe ver kan ik het kaartje terugkrijgen met geld terug bij vertraging? Ze kwam uit R'dam Alexander -> Utrecht -> Alkmaar
Als er een "paddenstoel" (knop) is, kan je de overweg activeren.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef DrNick het volgende:
Stel ik ben machinist, en bij een overweg werken de slagbomen en licht- en geluidswaarschuwingen niet, wat doe ik dan?
Toeteren en heel hard remmen. En alarmoproep?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef DrNick het volgende:
Stel ik ben machinist, en bij een overweg werken de slagbomen en licht- en geluidswaarschuwingen niet, wat doe ik dan?
Of de overweg "aanrijden", met een slakkengangetje en toeterend.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als er een "paddenstoel" (knop) is, kan je de overweg activeren.
Is die er niet, dan moet je naar de overweg rijden, stoppen, en een vlag of lamp neerzetten om het wegverkeer te attenderen op jou. Dan de overweg passeren en dan je lamp/vlag weer ophalen, en verder rijden.
Ook moet je dit melden bij de TRDL
Succesquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef greavy het volgende:
Ik ga mijn nest in. Morgen de trein van 6:56 naar Rotterdam. Op naar Amersfoort voor deel 1 van de 2 keuringen: de psychische keuring.
Moet het wel een overweg met middensectie zijn, anders valt er weinig aan te rijden.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:36 schreef greavy het volgende:
[..]
Of de overweg "aanrijden", met een slakkengangetje en toeterend.
Succes. Zorg dat je goed ontbijt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef greavy het volgende:
Ik ga mijn nest in. Morgen de trein van 6:56 naar Rotterdam. Op naar Amersfoort voor deel 1 van de 2 keuringen: de psychische keuring. Volgens de brief duurt het van 9 tot 17 uur. Volgens Monopoly korter. We shall see.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als er een "paddenstoel" (knop) is, kan je de overweg activeren.
Is die er niet, dan moet je naar de overweg rijden, stoppen, en een vlag of lamp neerzetten om het wegverkeer te attenderen op jou. Dan de overweg passeren en dan je lamp/vlag weer ophalen, en verder rijden.
Ook moet je dit melden bij de TRDL
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Moet het wel een overweg met middensectie zijn, anders valt er weinig aan te rijden.
Een open overweg mag je niet over, hij moet dan afgedekt worden met een rode vlag of lamp. En anders blijf je gewoon staan en hebben we een (jawel) gestrande trein.
Wat houdt die test in?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef greavy het volgende:
Ik ga mijn nest in. Morgen de trein van 6:56 naar Rotterdam. Op naar Amersfoort voor deel 1 van de 2 keuringen: de psychische keuring. Volgens de brief duurt het van 9 tot 17 uur. Volgens Monopoly korter. We shall see.
Nou ik denk dat als je 5 seconden op de tyfoon gaat hangen de mensen wel gaan stoppen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Moet het wel een overweg met middensectie zijn, anders valt er weinig aan te rijden.
Een open overweg mag je niet over, hij moet dan afgedekt worden met een rode vlag of lamp. En anders blijf je gewoon staan en hebben we een (jawel) gestrande trein.
In de bebouwde kom wel. Maar er zijn ook 80- en 100-wegen met een overweg. Dan wordt het een stuk linker.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:19 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat als je 5 seconden op de tyfoon gaat hangen de mensen wel gaan stoppen.
quote:Bijna treinbotsing door missen rood sein
DEN HAAG/UTRECHT - Op het spoor bij Utrecht zijn woensdag bijna weer twee treinen tegen elkaar gebotst.
Minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur en Milieu) heeft dat woensdagavond aan de Tweede Kamer gemeld.
Een stoptrein is waarschijnlijk door een rood sein gereden en heeft daarna een wissel kapotgereden die openstond voor een werktrein die vanaf de andere kant naderde. ''Door een noodremming heeft dit gelukkig niet tot een botsing geleid'', aldus het ministerie.
Tsja, als je het wil zou ik het doen. Waarom is dit al je 4e opleiding dan? Vond je de vorige niet leuk?quote:Op donderdag 26 april 2012 00:09 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, toch even een slagje Arnhem - Rotterdam gemaakt vandaag, voor de opendag bij het STC. Heb je er trouwens niet gezien Monopoly![]()
Vind het fijn om nu een duidelijk beeld bij de opleiding te hebben, mooi gebouw en locatie ook trouwens. Maar het blijft stof tot nadenken. Zie ik mezelf weer 2 jaar in de klas zitten voor mijn (inmiddels) 4e opleiding...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |