quote:
Donequote:Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een kleurtjesjatter.
Mag deze trouwens ook in de OP?
Treinentopic #411 Speculeren kun je leren!
En een gestrande trein is een trein die zijn rit niet kan afmaken, meestal door een versperring of een andere trein die defect is.
Moest, nee. Mag, graag.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TopThanks! Even de OP een zetje geven. Crientjj moest er ook nog in ofzo ?
Voor één schone deerne doe ik graag watquote:
Ik dank u!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
http://i.fok.nl/usericons/179694/162.gif
[ afbeelding ]
Nee. Het ging over alarmoproepen, niet over gestrande treinen.quote:
Gooi het dan op Wikipedia, dan heeft de rest van NL er ook wat aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Meer iets van 'Hoe werkt een alarmoproep' ofzoiets van maken.
Geen sprake van. Die verhalen van mij zijn gewoon uitgebreide antwoorden op vragen van de kliek in dit topic, geen encyclopedische artikelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:28 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Gooi het dan op Wikipedia, dan heeft de rest van NL er ook wat aan.
Hoeveel vertraging had je? Aan de hand daarvan 50 of 100% terugvragen. Kopietjes maken voor jezelf. Als ze moeilijk doen, mij effe PMmen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:14 schreef b2py het volgende:
Waarover?
Hoe gaat het trouwens met geld terug bij vertraging van zaterdag?
Ik heb mijn vriendin opgehaald op Schiphol terwijl ze naar Alkmaar moest. Tot hoe ver kan ik het kaartje terugkrijgen met geld terug bij vertraging? Ze kwam uit R'dam Alexander -> Utrecht -> Alkmaar
Als er een "paddenstoel" (knop) is, kan je de overweg activeren.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef DrNick het volgende:
Stel ik ben machinist, en bij een overweg werken de slagbomen en licht- en geluidswaarschuwingen niet, wat doe ik dan?
Toeteren en heel hard remmen. En alarmoproep?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:33 schreef DrNick het volgende:
Stel ik ben machinist, en bij een overweg werken de slagbomen en licht- en geluidswaarschuwingen niet, wat doe ik dan?
Of de overweg "aanrijden", met een slakkengangetje en toeterend.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als er een "paddenstoel" (knop) is, kan je de overweg activeren.
Is die er niet, dan moet je naar de overweg rijden, stoppen, en een vlag of lamp neerzetten om het wegverkeer te attenderen op jou. Dan de overweg passeren en dan je lamp/vlag weer ophalen, en verder rijden.
Ook moet je dit melden bij de TRDL
Succesquote:Op woensdag 25 april 2012 21:39 schreef greavy het volgende:
Ik ga mijn nest in. Morgen de trein van 6:56 naar Rotterdam. Op naar Amersfoort voor deel 1 van de 2 keuringen: de psychische keuring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |