SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe oud is oud dan? Ik heb er een van ongeveer 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:13 schreef simmu het volgende:
[..]
die oude draagdoeken van draagdoek.nl waren dat dacht ik
geen idee, er staat me bij dat 3 jaar geleden psies de omslag was. ik zou hem gewoon gebruiken tot het niet prettig meer isquote:Op woensdag 25 april 2012 10:46 schreef Bleie het volgende:
[..]
En hoe oud is oud dan? Ik heb er een van ongeveer 2 jaar geleden.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:51 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee, er staat me bij dat 3 jaar geleden psies de omslag was. ik zou hem gewoon gebruiken tot het niet prettig meer is
edit; die nieuwe hebben geloof ik een ByKay merkje ipv draagdoek.nl. maar pin me er niet op vast!
ligt eraan wat voor knoop je gebruikt. bij een gewone kan het wel hoor. dan haal je de knoop los als je er een kind in wil, alles ff wat losser, kind erin en dan alles op volgorde goed aanspannenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef Bleie het volgende:
Oh, die van mij heeft een draagdoek.nl-merkje. Ik merk t wel wanneer hij niet meer prettig is, heb toch al een geweven doek ook. Vandaag heeft Pietje heerlijk in de rekbare doek gezeten. Ik merk nu al trouwens dat ik (hoewel ik er nog een beetje mee moet oefenen) de geweven doek eigenlijk comfortabeler vind, maar vandaag was het handig om de doek thuis vast rustig te kunnen knopen, en dat kan met een geweven nou eenmaal niet (toch?).
26e is zaterdag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef octopussy het volgende:
26e zijn de twee dametjes naar het KDV (
Fijn hè?quote:Op zondag 29 april 2012 20:07 schreef Kuukske het volgende:
Billie zit voor het eerst in de doek! Heerlijk slapend. Super !!. Ik hou wel veel stof over aan het eind van m'n dubbele knoop. Maar goed
.
Ja heerlijk. Ik heb ook zowaar m'n handen vrij.quote:
De Paisley vind ik ook erg dun en drukpunt gevoelig. Had er Lotte vandaag even in en die zat ook al te klagen..en Jelle dat hij er niet in mochtquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef octopussy het volgende:
Ik baal zo dat Mia het niet naar haar zin heeft in een draagdoekWellicht moet ik nog eens een andere doek proberen. De Paisley is erg dun, dus misschien knoop ik niet secuur genoeg en heeft ze ergens drukpunten.
Geen idee of ie vergelijkbaar is, maar je mag mijn Ellevil Jade Fog wel lenen. Die gebruik ik toch niet meer.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef octopussy het volgende:
Eigenlijk zou ik nu wel weer een doek willen die qua dikte en soepelheid ongeveer gelijk is aan mijn Didymos Ellipsen Aida die ik heb gehad (doorverkocht). Dat was echt zo'n heerlijke doek om te knopen![]()
Wie heeft er een idee welke doeken hiermee vergelijkbaar zijn?
Lex is ook te groot voor de paisleys nu, ik merk dat ik m met gemak veel langer draag in mijn heerlijk stugge Zara Black. Zelfs mijn wereldwinkelshortie draagt nog lekkerderquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef octopussy het volgende:
Ik baal zo dat Mia het niet naar haar zin heeft in een draagdoekWellicht moet ik nog eens een andere doek proberen. De Paisley is erg dun, dus misschien knoop ik niet secuur genoeg en heeft ze ergens drukpunten.
Ik vond Jade dikker dan Zara. Vooral door de weving denk ik. Zara is vlak geweven ofzow en vrij dun. Maar ook vrij dichtgeweven en daardoor erg draagkrachtig. Jade voelt dikker door de lossere grove weving. Vond hem niet minder draagkrachtig dan Zara. Jade heeft wel meer bounce dan Zara, daar moet je van houden.quote:
Ik denk dat ik misschien ook wat meer een doekenmens ben, de beco had ik voornamelijk voor vriendlief, en ik zou liever een boba tweet willenquote:Op maandag 30 april 2012 10:08 schreef wickie het volgende:
Kdeetje wat jammer voor de uiltjes becoIk begreep van Twinkly dat een Tula ook heel smal kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een buggy toen ik met Jelle achterop langsliep.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kreeg nog een framedrager aangesmeerd toen ik even met haar aan de hand liep
Ik denk dat het te maken heeft met het aanspannen, vermoedelijk kun je nog strakker aanspannenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:05 schreef Fee-nix het volgende:
Superschattig Gerberaatje!
En Asy.
Ik heb gisteren gewandeld met mijn nieuwe doek (die Hoppediz Chicago) en het draagt wel echt heel anders dan een rekbare doek, zeg!
Maarre... ik lees vaak dat je langer kan dragen met een geweven doek, maar ik merkte wel dat ik bij deze na een wandelingetje van 30-45 minuten toch last kreeg van de spieren in mijn schouders en van mijn onderrug. Is dat gewoon gewenning denken jullie? Of hoort het vanaf het begin meteen heerlijk te dragen?
Echt? Ik kreeg (correctie: het kind kreegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:51 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik een buggy toen ik met Jelle achterop langsliep.
En een stel jeugd achter me vond het maar zielig dat hij daar zo zat
![]()
of een betere houding aan moet nemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:28 schreef Fee-nix het volgende:
Ja ik had ze al over m'n hele schouder gespreid, maar heb niet zulke brede schouders. Maar ik heb ook erg snel last van m'n nek/schouderspieren hoor...Die zitten echt gewoon muurvast... slechte houding enzo. Ik denk dat ik eens een lekkere massage nodig heb
.
Ja, dat artikel heb ik nog op facebook gegooid, "happy hips position"quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef Bleie het volgende:
Goed dat je dat gedaan hebt Vlindur!
In de Wij jonge ouders ook een foto van een kindje dat face forward wordt gedragen (reclame voor die nieuwe stokke ssc, die geloof ik sowieso niet al te ergonomisch is), zo jammer!
Ik kanquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zit te denken om de meet op zaterdag 19 mei te doen, even maar een concrete datum anders komt er helemaal geen meet denk ik
Wie kan en komt???
Hangt hier even af van de tuin, als ze dit weekend de tegels kunnen leggen ben ik erbij met Alexa.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zit te denken om de meet op zaterdag 19 mei te doen, even maar een concrete datum anders komt er helemaal geen meet denk ik
Wie kan en komt???
Ja maar alles is voor jou ver weg!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:49 schreef Asyniur het volgende:
Das gewoon heel erg ver weg!
(en ik kan niet op die dag)
Nietus! Maastricht is best dichtbijquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:18 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja maar alles is voor jou ver weg!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan op de 19e! Nog even met m'n lief kortsluiten of het oké is. Bleie, ik heb eigenlijk geen ruimte in de auto voor drie kindjes, maar ik zou één van mijn spruiten thuis kunnen laten.
Gerberaatje, heb je al een tijd in gedachten?
Jij bent altijd maar weekenden wegquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gerbera wij zijn dan waarschijnlijk een weekendje weg. Maar gezien de belangstelling voor de Wompat kom ik wel een keertje voor een privé meet als u het goed vindt
Heb je evt interesse in een neobulle manon rouge? Pm maar bij interessequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef babykloon het volgende:
Mooie doek Octo! En een heerlijk kind erin!
Ik ben nog op zoek naar een "meisjesdoek" Iemand die toevallig in de aanbieding?
Ik ga m even bekijken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:38 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Heb je evt interesse in een neobulle manon rouge? Pm maar bij interesse
Ja sorryquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:21 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Jij bent altijd maar weekenden weg![]()
maar privé meet mag uiteraard ook!
Claudia, ik denk zo rond 10 uur? Is dat een mooie tijd? Niet te vroeg, niet te laat? (dan kan ik mooi om een uur of 1 a 2 met de stinkerd meeslapen![]()
)
Het verschil is niet zo groot hoor. Boba claimt zelf dat in de 3G ook jonge baby's kunnen, maar ik vind -em eigenlijk net als de 2G pas geschikt vanaf een maand of 6 - 7, afhankelijk vd grootte van het kind.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil een boba lenen bij babybij maar wat is het verschil tussen 2G en 3G?
Edit: Never mind allemaal uitgeleend![]()
in de beco zelf staat dat je m niet meer moet gebruiken als je baby over de 7kg is?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:43 schreef Poezebeest het volgende:
Even een vraagje, tot wanneer moet de inzet in de beco worden gebruikt? Ik kan dat nergens terug vinden.
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:00 schreef Gerberaatje het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet wordt het zaterdag een graad of 17 en droogperfect!!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat wordt gezellig damesen het weer ziet er super uit, dus met de tuin erbij hebben we ruimte zat
En al die kleine beebs die meekomenhoop dat ik de mijne nog even binnen kan houden en die er niet uitrammel
idem voor Son denk ik
Kom je ook Lamb?? Aaahhh toe???
jeeejquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en met rugdragen kan ik zeker wel even helpen...
hahahaha Proestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
heeft mn dochter straks Almere als geboorteplaats![]()
Ttssskkk zijn leuke kindjes hoor, die in Almere geboren wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
heeft mn dochter straks Almere als geboorteplaats![]()
Ik heb rare associaties met 'klussende' mannenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Herkenbaar dat soort dingen *lol*
Hier hoor ik regelmatig Oooooh (als ik door heb wat ie bedoeld zeg ik dus regelmatig ooooh (dat bedoel je)), op dezelfde toon als ik dusKlinkt dus echt niet hehe
De mijne niet. Die mag in de auto klussen, zo ben ik
Ik was t ook helemaal vergetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef wickie het volgende:
Son, als je komt morgen kan ik je kleren meenemen (oh wat erg van me zeg)
Ik heb net even nagekeken met OV, dat gaat m niet worden (meer dan 2 uur). Ik ga even met vriendlief praten
Primaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:51 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb nog babyliga, soepstengels, tarwekoekjes. Zal ik daar wat van meenemen Gerberaatje?
Ow en hoe laat gaat de voordeur open?
Stom!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:55 schreef Kersjes het volgende:
Wat jammer dat ik dit nu pas lees, wij hebben morgen een 40-jarig huwelijksfeest![]()
Ik had mezelf juist een nieuwe draagdoek beloofd!
We kopen hem gewoon om met appeltaartquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef As1981 het volgende:
Oh die ziet er ook lekker uit Octo!
Ik ben heel benieuwd of het me gaat lukken om Yaro straks alleen op mijn rug te krijgen met de wompat, maar aan de hulp zal het niet liggen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 07:52 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
We kopen hem gewoon om met appeltaart
Snap ik ook wel hoor, maar ik vond het zelf nog wel zo netjes om nog even te melden dat ik het echt niet ging redden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb gisteren pm's verstuurd naar de mensen die hadden aangegeven te komendus vandaar dat je die niet hebt gehad.... Jammer, maar misschien een volgende keer!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik moet geloof ik nog even een serieus woordje met Son wisselen, aangezien Floris mijn meneer papa noemt![]()
Volgende keer doen we een écht biertjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:57 schreef Takkembah het volgende:
Wij vonden het erg leuk.....ik blijf het apart vinden dat je alle kinderen 'kent' en geen idee hebt welke moeder/vader erbij hoort![]()
Anyways, ik had verwacht dat Alexa wel in slaap zou vallen in de auto, maar die stuiterde vrolijk eerder, in zichzelf vertellend wat ze allemaal had gedaan en gezien. Een succes dus.
G&ML bedankt voor de gastvrijheid en het voedsel!
En As je chococakesticks <3
En dank, ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef As1981 het volgende:
Zo wij zijn ook weer thuis. Wij vonden het erg gezellig. Geberaatje bedankt voor de tips en gastvrijheid. ik ga vanavond op mijn gemak de fotos bekijken. wij mogen ook gewoon online hoor.
En muppet die "cheese" zegt bij de foto's <3
Geberaatje wat een leuke man heb jij. Heel vriendelijk en open. Ik kreeg het idee alsof ik hem al langer kende.
En octo, Yaro was nog naar je op zoek "mvouw nog een keer, hoofd"
Volgens mij vond Mia het ook heerlijk! En ik ga mijn mei-tai ook maar vaker gebruiken, eigenlijk is het inderdaad een heel fijn ding.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef octopussy het volgende:
Mef, ik heb die Stokke drager nog niet irl gezien dus ik kan je er niets over vertellen (behalve dan dat ik sinds dat vreselijke promodansfilmpje een beetje een aversie heb gekregen). Ik denk dat het wel moeilijk is om een ssc te vinden die geschikt is voor zowel een baby als een grote peuter.
Vandaag trouwens voor het eerst een mei-tai kunnen proberen (bedankt Bleie!). Is eigenlijk best prettig![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |