We kopen hem gewoon om met appeltaartquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef As1981 het volgende:
Oh die ziet er ook lekker uit Octo!
Ik ben heel benieuwd of het me gaat lukken om Yaro straks alleen op mijn rug te krijgen met de wompat, maar aan de hulp zal het niet liggen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 07:52 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
We kopen hem gewoon om met appeltaart
Snap ik ook wel hoor, maar ik vond het zelf nog wel zo netjes om nog even te melden dat ik het echt niet ging redden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb gisteren pm's verstuurd naar de mensen die hadden aangegeven te komendus vandaar dat je die niet hebt gehad.... Jammer, maar misschien een volgende keer!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik moet geloof ik nog even een serieus woordje met Son wisselen, aangezien Floris mijn meneer papa noemt![]()
Volgende keer doen we een écht biertjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:57 schreef Takkembah het volgende:
Wij vonden het erg leuk.....ik blijf het apart vinden dat je alle kinderen 'kent' en geen idee hebt welke moeder/vader erbij hoort![]()
Anyways, ik had verwacht dat Alexa wel in slaap zou vallen in de auto, maar die stuiterde vrolijk eerder, in zichzelf vertellend wat ze allemaal had gedaan en gezien. Een succes dus.
G&ML bedankt voor de gastvrijheid en het voedsel!
En As je chococakesticks <3
En dank, ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef As1981 het volgende:
Zo wij zijn ook weer thuis. Wij vonden het erg gezellig. Geberaatje bedankt voor de tips en gastvrijheid. ik ga vanavond op mijn gemak de fotos bekijken. wij mogen ook gewoon online hoor.
En muppet die "cheese" zegt bij de foto's <3
Geberaatje wat een leuke man heb jij. Heel vriendelijk en open. Ik kreeg het idee alsof ik hem al langer kende.
En octo, Yaro was nog naar je op zoek "mvouw nog een keer, hoofd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |