abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111722316
Oh die ziet er ook lekker uit Octo!

Ik ben heel benieuwd of het me gaat lukken om Yaro straks alleen op mijn rug te krijgen met de wompat, maar aan de hulp zal het niet liggen :D
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:10:35 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_111722548
Echt zo leuk! zoveel mensen die ik niet eerder heb gezien en kindjes die ik altijd al wilde knuffelen haha ;)

en mjam.... wat een heerlijke dingen zie ik :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_111722885
Oh, dat ziet er heerlijk uit As en Octo!
Helaas ga ik toch maar afzeggen.
Het is een uur en een kwartier reizen met 3 overstappen en zo'n soort reis moeten we zondag ook al maken voor de verjaardag van mijn oma.

Veel plezier allemaal! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_111724018
Meer dan begrijpelijk Oeke, maar héél jammer!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_111732807
oi die appeltaart :9 zal ik gewoon niet ontbijten en wachten op de taart? :D

Oek, jammer, maar begrijpelijk :Y :*

Jongens het is hier heeeerlijk weer, zon begint boven de bomen uit te komen O+ wordt een heeeeerlijk dagje :Y
pi_111732818
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:06 schreef As1981 het volgende:
Oh die ziet er ook lekker uit Octo!

Ik ben heel benieuwd of het me gaat lukken om Yaro straks alleen op mijn rug te krijgen met de wompat, maar aan de hulp zal het niet liggen :D
We kopen hem gewoon om met appeltaart :Y)
pi_111732862
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 07:52 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

We kopen hem gewoon om met appeltaart :Y)
:D
pi_111733434
We zijn onderweg, eindelijk, iets later dus...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_111733483
En ik ga het ook niet redden. Ik had ook al onder voorbehoud gezegd, en had verder ook geen pm gehad, maar ik laat het toch nog even weten..
pi_111733515
Ik heb gisteren pm's verstuurd naar de mensen die hadden aangegeven te komen ;) dus vandaar dat je die niet hebt gehad.... Jammer, maar misschien een volgende keer!
pi_111733569
Have fun ladies....
*poef* nu is het weg
pi_111733608
Heel veel plezier dames!!! Ben benieuwd naar de foto's..
Gerbera andere keer??
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zaterdag 19 mei 2012 @ 09:54:58 #263
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111733746
Veel plezier!!!
pi_111734566
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 09:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb gisteren pm's verstuurd naar de mensen die hadden aangegeven te komen ;) dus vandaar dat je die niet hebt gehad.... Jammer, maar misschien een volgende keer!
Snap ik ook wel hoor, maar ik vond het zelf nog wel zo netjes om nog even te melden dat ik het echt niet ging redden.
pi_111734643
Veel plezier!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_111740026
Zo, iedereen de deur uit, alles weer aan kant.... was gezellig!! Weer werkte goed mee.... Kind ligt gesloopt in diepe coma... ik ben geloof ik nog te hyper om even te kunnen liggen :') dus maar even met een 0,0% in de zon 8-)

Toch jammer dat er dan niet iemand per ongeluk een doek achterlaat die dan gewoon voor mij is :P O-) ;)
pi_111740080
En ik moet geloof ik nog even een serieus woordje met Son wisselen, aangezien Floris mijn meneer papa noemt }:| :o
pi_111740167
Wij zijn weer thuis (om de hoek :P ). Het was supergezellig met fantastisch weer!

Het gezelschap was ook uitstekend :Y Al die leuke kindjes die zo lekker aan het spelen waren. De mijne was weer lekker aan het peuterpuberbitchen :P en zei stellig NEE toen ik haar vroeg of ze het gezellig vond :')
Die was vrijwel direct knockout in bed dus ik klaag niet.
Mia heeft ook haar ogen uitgekeken en ligt nu ook in coma op bed :Z
pi_111741009
Fotooooo's :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111741269
Ik vond t ook supergezellig! En ik weet wat ik volgende maand voor mn verjaardag wil hebben. :).

Gerberaatje: dank voor de gastvrijheid!
pi_111741279
Dat was quote ipv edit..
pi_111742302
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Gerberaatje het volgende:
En ik moet geloof ik nog even een serieus woordje met Son wisselen, aangezien Floris mijn meneer papa noemt }:| :o
:D
Ja hij maakte wel indruk ;) ook met gedag zeggen *lol*

Nu heb k een dreumes die even bij moet komen. Kind is beetje over zn toeren. Zelfs tv helpt niet (en ik moet naar de wc :'))

Maar vond t wel heel gezellig!
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:33:19 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_111742495
zooo en wij zijn ook weer @home :)

Liene (en Jelte ook ;)) heeft heerlijk geslapen in de auto..

Ik vond het gezellig en leuk om weer eens mensen IRL te meeten die ik nog niet eerder gezien had...

en oooooo As; je chocopops... mjam mjam...

Bedankt Lieve Gerberaa en manlief voor de gastvrijheid, de lekkere soep en de tips voor het rugdragen :)

heb een paar foto's, zijn er nog mensen die niet online willen??
pi_111742705
We hebben de muppet zojuist maar uit bed getrokken, die had nog wel een uurtje door kunnen slapen.... 8-) slaapkop...

Ik heb een linkje naar een picasa album met de foto's, men moet zelf maar even bepalen welke foto's online kunnen... :) ik zal het linkje naar jullie pm-en!

Op zich mogen muppet en ik wel online, mits ik er een beetje florisant opsta :+

De muppet heeft zich opperbest vermaakt in elk geval O+

zaterdag 19 mei 2012 @ 15:42:14 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_111742766
mooooie foto van jullie mooie moppie O+
pi_111742856
Hier dezelfde eisen voor mij als gerbera :+

(kind is gelukkig weer gekalmeerd. En ik hang gaar op de bank :D)

Muppet O+ ik moest zo lachen hoe ze ging poseren voor de foto _O-
pi_111742991
En nog even waar het om ging 8-)

Doekjes op mijn zelfgemaakte zo scheef als het maar kan doeken-kleed :)

En nog meer :+

pi_111743194
Zo wij zijn ook weer thuis. Wij vonden het erg gezellig. Geberaatje bedankt voor de tips en gastvrijheid. ik ga vanavond op mijn gemak de fotos bekijken. wij mogen ook gewoon online hoor.

En muppet die "cheese" zegt bij de foto's <3
Geberaatje wat een leuke man heb jij. Heel vriendelijk en open. Ik kreeg het idee alsof ik hem al langer kende.

En octo, Yaro was nog naar je op zoek "mvouw nog een keer, hoofd"
  zaterdag 19 mei 2012 @ 15:57:50 #279
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_111743275
Wij vonden het erg leuk.....ik blijf het apart vinden dat je alle kinderen 'kent' en geen idee hebt welke moeder/vader erbij hoort :D

Anyways, ik had verwacht dat Alexa wel in slaap zou vallen in de auto, maar die stuiterde vrolijk eerder, in zichzelf vertellend wat ze allemaal had gedaan en gezien. Een succes dus.

G&ML bedankt voor de gastvrijheid en het voedsel!

En As je chococakesticks <3
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_111743321
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:57 schreef Takkembah het volgende:
Wij vonden het erg leuk.....ik blijf het apart vinden dat je alle kinderen 'kent' en geen idee hebt welke moeder/vader erbij hoort :D

Anyways, ik had verwacht dat Alexa wel in slaap zou vallen in de auto, maar die stuiterde vrolijk eerder, in zichzelf vertellend wat ze allemaal had gedaan en gezien. Een succes dus.

G&ML bedankt voor de gastvrijheid en het voedsel!

En As je chococakesticks <3
Volgende keer doen we een écht biertje :9 :7

Ja grappig is dat hè... dat je alle kindjes zowat bij naam kent, maar dan nog even moet zoeken naar de ouders :D
pi_111743422
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef As1981 het volgende:
Zo wij zijn ook weer thuis. Wij vonden het erg gezellig. Geberaatje bedankt voor de tips en gastvrijheid. ik ga vanavond op mijn gemak de fotos bekijken. wij mogen ook gewoon online hoor.

En muppet die "cheese" zegt bij de foto's <3
Geberaatje wat een leuke man heb jij. Heel vriendelijk en open. Ik kreeg het idee alsof ik hem al langer kende.

En octo, Yaro was nog naar je op zoek "mvouw nog een keer, hoofd"
En dank, ik zal het doorgeven :D ik ben ook erg blij met mijn meneer!
  zaterdag 19 mei 2012 @ 17:01:39 #282
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111745285
Ik vond het ook heel erg gezellig, wat is het fijn om zo nu en dan eens wat van die kleine mupkes in het echt te zien en hun ouders ook natuurlijk.

G & M bedankt voor jullie gastvrijheid, koffie, drinken en lunch, heel fijn dat jullie je huis ter beschikking gesteld hebben. Was het een erge puinhoop toen we weg waren?

Octo, de appeltaart was echt zalig!! *O*

Foto's van Lientje mogen online, van mij liever geen totaaltjes, maar als ergens mijn gezicht een stukje opstaat dan mag het best, als het maar niet te herkenbaar is. ;)

Mijn mupke heeft onderweg naar huis nog een half uurtje geslapen, duurde even voordat ze tot rust kwam, thuis even zitten eten en daarna lekker gespeeld in de box. Zo eten, badderen en lekker op tijd in bed, ze is wel moe van alle indrukken. O+
pi_111747742
Ik zie dat ik er voor mijn doen redelijk flatteus opsta dus van mij mogen ze allemaal online O-)
Zitten veel leuke foto's bij !

Die van Jelte die aan het eten is _O- , Poppedein die moet je ECHT even plaatsen.

En had ik Gerbera en M al bedankt? Bij deze: bedankt voor de ontzettend leuke en gezellige dag! Ik geloof dat Stefan zich ook goed vermaakt heeft :)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:38:40 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_111748571
ik had echt maar een paar foto's gemaakt; vooral van de mini's ;)

De 'Lientjes', vond het erg leuk om de jouwe nu eens IRL te zien Juud! liefie!

Lekker spelen :) ook samen met Wies... mooie snelle dame :) en echt een klein kopietje van dr zus...

Lienes grote vriend

schattie van Takkembah

en Octo; doe dat filmpje hier ook es spammen van Mette en Hannah? ;) zooo lollig!
pi_111749665
Zitten zeker leuke foto's tussen. Wat mij betreft mogen ze er ook op. Ik sta er niet zo florissant op op die ene foto die ik absoluut niet onder van omvang met de zwangere dames, maar dat is zoals ik ben, dus het is niet anders

Dat filmpje :D
pi_111749938
Oh maar ze hóeven niet online hoor ;) degene die jullie zelf online willen moeten jullie even in een openbaar album van jezelf zetten ;)
pi_111751367
Wat zitten er mooie foto's tussen! En dat filmpje is té schattig.

En nu ga ik even beco's googelen :9.
pi_111752553
Dan spam ik ongegeneerd de mijne even

samen met Muppet

En hier kwamen we voor, kreeg Yaro zelf op mijn rug. Nu druk gaan oefenen
pi_111752935
Dat filmpje van mette & Hannah :D
O+
pi_111753611
Zo thuis en 1 kind op bed :)

Allereerst Gerberaatje enorm bedankt voor jullie gastvrijheid met alles erop en eraan!!! En wat een moooooie foto's!!

Het gezelschap was super, wat leuk jullie allemaal nu eens echt ontmoet te hebben!

Ik heb een Wompat kunnen proberen, dat wilde ik al tijden, erg fijn.

Mette heeft zich opperbest vermaakt en had het nog over 'kusje Hannah, ook voor Wies' (na die geweldige peuterbitch fight hebben ze kusje kroel gedaan om het goed te maken O+ )
Dat filmpje, echt echt geweldig :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:39:14 #292
100412 mefke79
komt goed!
pi_111753628
Dames, vraagje. Mijn zusje is zwanger en heeft al met mijn Beco en mijn MT's mijn kindjes gedragen. De MT vind ze niets (te veel knopen, dat gaat fout denkt ze) dus ze wil 'iets makkelijks'. Nou heeft ze die nieuwe drager van Stokke gezien en vroeg mij of dat wat zou zijn. Geen idee eigenlijk, iemand hier em al echt geprobeerd?
Ik heb haar op de Manduca en de Bondolino gewezen en ze gaat zich er vast nog in verdiepen, maar ik ben vooral benieuwd naar de mening over die van Stokke. Is het wat? En is het ook wat met een peuter van pak em beet een kilo of 15?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:40:01 #293
100412 mefke79
komt goed!
pi_111753672
O en ik vond het jammer dat ik er niet bij was vandaag, maar dat was een een no go zo kort op de vakantie. Ziet er wel heel gezellig uit!
pi_111753958
Mef, ik heb die Stokke drager nog niet irl gezien dus ik kan je er niets over vertellen (behalve dan dat ik sinds dat vreselijke promodansfilmpje een beetje een aversie heb gekregen). Ik denk dat het wel moeilijk is om een ssc te vinden die geschikt is voor zowel een baby als een grote peuter.

Vandaag trouwens voor het eerst een mei-tai kunnen proberen (bedankt Bleie!). Is eigenlijk best prettig :Y

zaterdag 19 mei 2012 @ 20:46:46 #295
100412 mefke79
komt goed!
pi_111754082
Ik vind die van Stokke vooral bij grotere kindjes zo smal lijken, dat het niet van knieholte naar knieholte loopt. En voor de allerkleinsten lijkt het me maar raar dat ze niet opzij kunnen kijken.

En ja, een drager die altijd goed is vanaf dag 1 tot peuter, dat wordt lastig. Al kwam mijn Beco aardig in de buurt. Dat ik het er niet meer mee trok heeft meer met mijn lijf te maken dan met dat ding.
pi_111754256
Mia O+ Ik vind haar een kleine Hannah 2.0 hoor :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:03:18 #297
100412 mefke79
komt goed!
pi_111754934
Mooie Mia en mooie MT!
pi_111755682
Mef een kennis van mij heeft hem getest en gereviewed, kan alleen nu artikel niet vinden lig op bed met alleen mobiel... Eind conclusie was geen succes.. (ze is draagconsulente dus heeft op echte punten getest)

Er is een drager die vanaf dag 1 tot ver in de peuter leeftijd kan ben even de naam kwijt... Kom erop terug!!
pi_111755842
Emeibaby zoek daar maar eens op..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')