Hangt hier even af van de tuin, als ze dit weekend de tegels kunnen leggen ben ik erbij met Alexa.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zit te denken om de meet op zaterdag 19 mei te doen, even maar een concrete datum anders komt er helemaal geen meet denk ik
Wie kan en komt???
Ja maar alles is voor jou ver weg!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:49 schreef Asyniur het volgende:
Das gewoon heel erg ver weg!
(en ik kan niet op die dag)
Nietus! Maastricht is best dichtbijquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:18 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja maar alles is voor jou ver weg!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan op de 19e! Nog even met m'n lief kortsluiten of het oké is. Bleie, ik heb eigenlijk geen ruimte in de auto voor drie kindjes, maar ik zou één van mijn spruiten thuis kunnen laten.
Gerberaatje, heb je al een tijd in gedachten?
Jij bent altijd maar weekenden wegquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gerbera wij zijn dan waarschijnlijk een weekendje weg. Maar gezien de belangstelling voor de Wompat kom ik wel een keertje voor een privé meet als u het goed vindt
Heb je evt interesse in een neobulle manon rouge? Pm maar bij interessequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef babykloon het volgende:
Mooie doek Octo! En een heerlijk kind erin!
Ik ben nog op zoek naar een "meisjesdoek" Iemand die toevallig in de aanbieding?
Ik ga m even bekijken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:38 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Heb je evt interesse in een neobulle manon rouge? Pm maar bij interesse
Ja sorryquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:21 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Jij bent altijd maar weekenden weg![]()
maar privé meet mag uiteraard ook!
Claudia, ik denk zo rond 10 uur? Is dat een mooie tijd? Niet te vroeg, niet te laat? (dan kan ik mooi om een uur of 1 a 2 met de stinkerd meeslapen![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |