SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe oud is oud dan? Ik heb er een van ongeveer 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:13 schreef simmu het volgende:
[..]
die oude draagdoeken van draagdoek.nl waren dat dacht ik
geen idee, er staat me bij dat 3 jaar geleden psies de omslag was. ik zou hem gewoon gebruiken tot het niet prettig meer isquote:Op woensdag 25 april 2012 10:46 schreef Bleie het volgende:
[..]
En hoe oud is oud dan? Ik heb er een van ongeveer 2 jaar geleden.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:51 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee, er staat me bij dat 3 jaar geleden psies de omslag was. ik zou hem gewoon gebruiken tot het niet prettig meer is
edit; die nieuwe hebben geloof ik een ByKay merkje ipv draagdoek.nl. maar pin me er niet op vast!
ligt eraan wat voor knoop je gebruikt. bij een gewone kan het wel hoor. dan haal je de knoop los als je er een kind in wil, alles ff wat losser, kind erin en dan alles op volgorde goed aanspannenquote:Op woensdag 25 april 2012 18:22 schreef Bleie het volgende:
Oh, die van mij heeft een draagdoek.nl-merkje. Ik merk t wel wanneer hij niet meer prettig is, heb toch al een geweven doek ook. Vandaag heeft Pietje heerlijk in de rekbare doek gezeten. Ik merk nu al trouwens dat ik (hoewel ik er nog een beetje mee moet oefenen) de geweven doek eigenlijk comfortabeler vind, maar vandaag was het handig om de doek thuis vast rustig te kunnen knopen, en dat kan met een geweven nou eenmaal niet (toch?).
26e is zaterdag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef octopussy het volgende:
26e zijn de twee dametjes naar het KDV (
Fijn hè?quote:Op zondag 29 april 2012 20:07 schreef Kuukske het volgende:
Billie zit voor het eerst in de doek! Heerlijk slapend. Super !!. Ik hou wel veel stof over aan het eind van m'n dubbele knoop. Maar goed
.
Ja heerlijk. Ik heb ook zowaar m'n handen vrij.quote:
De Paisley vind ik ook erg dun en drukpunt gevoelig. Had er Lotte vandaag even in en die zat ook al te klagen..en Jelle dat hij er niet in mochtquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef octopussy het volgende:
Ik baal zo dat Mia het niet naar haar zin heeft in een draagdoekWellicht moet ik nog eens een andere doek proberen. De Paisley is erg dun, dus misschien knoop ik niet secuur genoeg en heeft ze ergens drukpunten.
Geen idee of ie vergelijkbaar is, maar je mag mijn Ellevil Jade Fog wel lenen. Die gebruik ik toch niet meer.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef octopussy het volgende:
Eigenlijk zou ik nu wel weer een doek willen die qua dikte en soepelheid ongeveer gelijk is aan mijn Didymos Ellipsen Aida die ik heb gehad (doorverkocht). Dat was echt zo'n heerlijke doek om te knopen![]()
Wie heeft er een idee welke doeken hiermee vergelijkbaar zijn?
Lex is ook te groot voor de paisleys nu, ik merk dat ik m met gemak veel langer draag in mijn heerlijk stugge Zara Black. Zelfs mijn wereldwinkelshortie draagt nog lekkerderquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef octopussy het volgende:
Ik baal zo dat Mia het niet naar haar zin heeft in een draagdoekWellicht moet ik nog eens een andere doek proberen. De Paisley is erg dun, dus misschien knoop ik niet secuur genoeg en heeft ze ergens drukpunten.
Ik vond Jade dikker dan Zara. Vooral door de weving denk ik. Zara is vlak geweven ofzow en vrij dun. Maar ook vrij dichtgeweven en daardoor erg draagkrachtig. Jade voelt dikker door de lossere grove weving. Vond hem niet minder draagkrachtig dan Zara. Jade heeft wel meer bounce dan Zara, daar moet je van houden.quote:
Ik denk dat ik misschien ook wat meer een doekenmens ben, de beco had ik voornamelijk voor vriendlief, en ik zou liever een boba tweet willenquote:Op maandag 30 april 2012 10:08 schreef wickie het volgende:
Kdeetje wat jammer voor de uiltjes becoIk begreep van Twinkly dat een Tula ook heel smal kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een buggy toen ik met Jelle achterop langsliep.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik kreeg nog een framedrager aangesmeerd toen ik even met haar aan de hand liep
Ik denk dat het te maken heeft met het aanspannen, vermoedelijk kun je nog strakker aanspannenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:05 schreef Fee-nix het volgende:
Superschattig Gerberaatje!
En Asy.
Ik heb gisteren gewandeld met mijn nieuwe doek (die Hoppediz Chicago) en het draagt wel echt heel anders dan een rekbare doek, zeg!
Maarre... ik lees vaak dat je langer kan dragen met een geweven doek, maar ik merkte wel dat ik bij deze na een wandelingetje van 30-45 minuten toch last kreeg van de spieren in mijn schouders en van mijn onderrug. Is dat gewoon gewenning denken jullie? Of hoort het vanaf het begin meteen heerlijk te dragen?
Echt? Ik kreeg (correctie: het kind kreegquote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:51 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik een buggy toen ik met Jelle achterop langsliep.
En een stel jeugd achter me vond het maar zielig dat hij daar zo zat
![]()
of een betere houding aan moet nemenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:28 schreef Fee-nix het volgende:
Ja ik had ze al over m'n hele schouder gespreid, maar heb niet zulke brede schouders. Maar ik heb ook erg snel last van m'n nek/schouderspieren hoor...Die zitten echt gewoon muurvast... slechte houding enzo. Ik denk dat ik eens een lekkere massage nodig heb
.
Ja, dat artikel heb ik nog op facebook gegooid, "happy hips position"quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:17 schreef Bleie het volgende:
Goed dat je dat gedaan hebt Vlindur!
In de Wij jonge ouders ook een foto van een kindje dat face forward wordt gedragen (reclame voor die nieuwe stokke ssc, die geloof ik sowieso niet al te ergonomisch is), zo jammer!
Ik kanquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zit te denken om de meet op zaterdag 19 mei te doen, even maar een concrete datum anders komt er helemaal geen meet denk ik
Wie kan en komt???
Hangt hier even af van de tuin, als ze dit weekend de tegels kunnen leggen ben ik erbij met Alexa.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik zit te denken om de meet op zaterdag 19 mei te doen, even maar een concrete datum anders komt er helemaal geen meet denk ik
Wie kan en komt???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |