Geen idee of ie vergelijkbaar is, maar je mag mijn Ellevil Jade Fog wel lenen. Die gebruik ik toch niet meer.quote:Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef octopussy het volgende:
Eigenlijk zou ik nu wel weer een doek willen die qua dikte en soepelheid ongeveer gelijk is aan mijn Didymos Ellipsen Aida die ik heb gehad (doorverkocht). Dat was echt zo'n heerlijke doek om te knopen![]()
Wie heeft er een idee welke doeken hiermee vergelijkbaar zijn?
Lex is ook te groot voor de paisleys nu, ik merk dat ik m met gemak veel langer draag in mijn heerlijk stugge Zara Black. Zelfs mijn wereldwinkelshortie draagt nog lekkerderquote:Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef octopussy het volgende:
Ik baal zo dat Mia het niet naar haar zin heeft in een draagdoekWellicht moet ik nog eens een andere doek proberen. De Paisley is erg dun, dus misschien knoop ik niet secuur genoeg en heeft ze ergens drukpunten.
Ik vond Jade dikker dan Zara. Vooral door de weving denk ik. Zara is vlak geweven ofzow en vrij dun. Maar ook vrij dichtgeweven en daardoor erg draagkrachtig. Jade voelt dikker door de lossere grove weving. Vond hem niet minder draagkrachtig dan Zara. Jade heeft wel meer bounce dan Zara, daar moet je van houden.quote:
Ik denk dat ik misschien ook wat meer een doekenmens ben, de beco had ik voornamelijk voor vriendlief, en ik zou liever een boba tweet willenquote:Op maandag 30 april 2012 10:08 schreef wickie het volgende:
Kdeetje wat jammer voor de uiltjes becoIk begreep van Twinkly dat een Tula ook heel smal kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |