abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110949383
Octo; wat jammer dat Mia het niet fijn vindt. Misschien ligt het wel aan de doek zoals hierboven werd gezegd.

Mrien; hij is mooi! Maar ik wil eerst een beco proberen, daar heb ik een beetje mijn zinnen op gezet, nu nog kijken of die ook fijn is.
pi_110951256
Eigenlijk zou ik nu wel weer een doek willen die qua dikte en soepelheid ongeveer gelijk is aan mijn Didymos Ellipsen Aida die ik heb gehad (doorverkocht). Dat was echt zo'n heerlijke doek om te knopen O+

Wie heeft er een idee welke doeken hiermee vergelijkbaar zijn?
pi_110956342
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 23:36 schreef octopussy het volgende:
Eigenlijk zou ik nu wel weer een doek willen die qua dikte en soepelheid ongeveer gelijk is aan mijn Didymos Ellipsen Aida die ik heb gehad (doorverkocht). Dat was echt zo'n heerlijke doek om te knopen O+

Wie heeft er een idee welke doeken hiermee vergelijkbaar zijn?
Geen idee of ie vergelijkbaar is, maar je mag mijn Ellevil Jade Fog wel lenen. Die gebruik ik toch niet meer.
pi_110956401
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 21:47 schreef octopussy het volgende:
Ik baal zo dat Mia het niet naar haar zin heeft in een draagdoek ;( Wellicht moet ik nog eens een andere doek proberen. De Paisley is erg dun, dus misschien knoop ik niet secuur genoeg en heeft ze ergens drukpunten.
Lex is ook te groot voor de paisleys nu, ik merk dat ik m met gemak veel langer draag in mijn heerlijk stugge Zara Black. Zelfs mijn wereldwinkelshortie draagt nog lekkerder :D
pi_110956407
Ik ga overigens mijn Beco weer verkopen.. ik ben er echt te dun voor denk ik..en de kans is vrij groot dat ik alleen nog dunner word..dus ;( Mijn prachtige UiltjesBeco -O- ;(
pi_110956643
Spring, dat verschilt per doek van Ellevill, je hebt aardig wat dikke zara's hoor :)
pi_110956812
juhp!
pi_110957817
Kdeetje wat jammer voor de uiltjes beco :( Ik begreep van Twinkly dat een Tula ook heel smal kan.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_110957892
Ik draag het liefst met de fog. Dun maar toch erg draagkrachtige en geen drukpunten zoals bij de Paisley.
Ik zou graag een maatje 4 zara hebben voor het rugdragen denk ik. Ik draag Wies veelal in een ruck, tibetaans afgeknoopt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 30 april 2012 @ 12:55:24 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_110961863
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 08:51 schreef -Spring het volgende:
Maar Jade is vrij dun, toch?
Ik vond Jade dikker dan Zara. Vooral door de weving denk ik. Zara is vlak geweven ofzow en vrij dun. Maar ook vrij dichtgeweven en daardoor erg draagkrachtig. Jade voelt dikker door de lossere grove weving. Vond hem niet minder draagkrachtig dan Zara. Jade heeft wel meer bounce dan Zara, daar moet je van houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door texelonia op 30-04-2012 13:03:53 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_110966382
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 10:08 schreef wickie het volgende:
Kdeetje wat jammer voor de uiltjes beco :( Ik begreep van Twinkly dat een Tula ook heel smal kan.
Ik denk dat ik misschien ook wat meer een doekenmens ben, de beco had ik voornamelijk voor vriendlief, en ik zou liever een boba tweet willen :)
dus mocht iemand interesse hebben.. :+
pi_110966660

ik denk nog ff na over de vraagprijs
pi_110966928
Meer mensen met draagdoek naar de vrijmarkt geweest vandaag? Ik was zooooo blij met m'n doek! En dan waren we nog niet eens in het centrum. Mannetje lag heerlijk te slapen, en toen hij honger kreeg, kon ik hem heerlijk discreet voeden. En ik heb gemerkt dat de hoppediz een stuk koeler is dan de draagdoek.nl-doek die ik eerst alleen had.
pi_110966975
juhp hier ook in de doek, heeft al die tijd liggen maffen, ook heerlijk in de bus waar ook echt alles staanplaatsen bezet waren..en met zijn zonnehoedje op ook nog prima beschut
pi_110967018
Hier ook op de vrijmarkt geweest, Jelle in de wompat en de manduca in de tas gehad voor Lotte, die hield het wonder boven wonder toch zelf vol.
Jelle bleef de hele tijd wakker, had ik niet verwacht
pi_110967174
In de nieuwe beco O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_110969416
Hier ook! In stijl de indio Gold/Rubin ;) meneer had de wompat mee, voor het geval ik het dragen niet meer volhield... maar het ging (wel gesloopt nu.. maar ik en muppet waren zó toe aan weer eens even samen met de doek, soms moet het dan maar even, het was het waard.. O+)

Even onder spoiler want erg groot.. voordat gelijk alles vast loopt :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 april 2012 @ 19:22:51 #70
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110969577
Hier was er eentje mee naar de speeltuin in de Millefiori kapok O+
pi_110969792
Die bril van muppet maakt het af O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110969970
We hebben een nog nét iets hysterischer bril, maar die konden we niet vinden :P (en waar liep ze vanmiddag thuis ineens mee rond... juistem :') had ze 'verstopt' in haar poppenwagen :D)
  maandag 30 april 2012 @ 23:25:21 #73
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_110980623
Ook wij waren op pad naar de Vrijmarkt, zonder buggy en met de Beco. Op de rug, kon ze fijn veel zien, ze zat te gillen van de pret soms en te hupsen en ik kreeg veel oh en aah en 'kijk haar eens lekker zitten achterop'.
pi_110986044
Ik kreeg nog een framedrager aangesmeerd toen ik even met haar aan de hand liep :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 08:05:42 #75
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_110986397
Superschattig Gerberaatje!

En Asy O+ .

Ik heb gisteren gewandeld met mijn nieuwe doek (die Hoppediz Chicago) en het draagt wel echt heel anders dan een rekbare doek, zeg!

Maarre... ik lees vaak dat je langer kan dragen met een geweven doek, maar ik merkte wel dat ik bij deze na een wandelingetje van 30-45 minuten toch last kreeg van de spieren in mijn schouders en van mijn onderrug :{ . Is dat gewoon gewenning denken jullie? Of hoort het vanaf het begin meteen heerlijk te dragen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')