Het verschil is niet zo groot hoor. Boba claimt zelf dat in de 3G ook jonge baby's kunnen, maar ik vind -em eigenlijk net als de 2G pas geschikt vanaf een maand of 6 - 7, afhankelijk vd grootte van het kind.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil een boba lenen bij babybij maar wat is het verschil tussen 2G en 3G?
Edit: Never mind allemaal uitgeleend![]()
in de beco zelf staat dat je m niet meer moet gebruiken als je baby over de 7kg is?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:43 schreef Poezebeest het volgende:
Even een vraagje, tot wanneer moet de inzet in de beco worden gebruikt? Ik kan dat nergens terug vinden.
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:00 schreef Gerberaatje het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet wordt het zaterdag een graad of 17 en droogperfect!!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat wordt gezellig damesen het weer ziet er super uit, dus met de tuin erbij hebben we ruimte zat
En al die kleine beebs die meekomenhoop dat ik de mijne nog even binnen kan houden en die er niet uitrammel
idem voor Son denk ik
Kom je ook Lamb?? Aaahhh toe???
jeeejquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en met rugdragen kan ik zeker wel even helpen...
hahahaha Proestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
heeft mn dochter straks Almere als geboorteplaats![]()
Ttssskkk zijn leuke kindjes hoor, die in Almere geboren wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
heeft mn dochter straks Almere als geboorteplaats![]()
Ik heb rare associaties met 'klussende' mannenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Herkenbaar dat soort dingen *lol*
Hier hoor ik regelmatig Oooooh (als ik door heb wat ie bedoeld zeg ik dus regelmatig ooooh (dat bedoel je)), op dezelfde toon als ik dusKlinkt dus echt niet hehe
De mijne niet. Die mag in de auto klussen, zo ben ik
Ik was t ook helemaal vergetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef wickie het volgende:
Son, als je komt morgen kan ik je kleren meenemen (oh wat erg van me zeg)
Ik heb net even nagekeken met OV, dat gaat m niet worden (meer dan 2 uur). Ik ga even met vriendlief praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |