Dat is het zeker, zie het al helemaal voor me: zo'n docent die al klaar staat bij de deur, lijst met studenten op een klembord geklemd en dat je eerst voor je binnenkomt je naam moet noemen en hij de lijst afgaat of je wel of niet welkom bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ja het is debiel.. ben dus ook benieuwd hoeveel mensen er morgen bij het college mogen zijn..
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is het zeker, zie het al helemaal voor me: zo'n docent die al klaar staat bij de deur, lijst met studenten op een klembord geklemd en dat je eerst voor je binnenkomt je naam moet noemen en hij de lijst afgaat of je wel of niet welkom bent.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Lutte het volgende:
Van mij ook niet! En met mijn 160 centimeter en 300 km afstand maakt dat natuurlijk veel meer indruk dan Rennie
Waaromquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
ach.. voor mij is het al een afgedane zaak eigenlijk.. al mag ik dat van René niet denken en zeggen
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Lutte het volgende:
Van mij ook niet! En met mijn 164 centimeter en zo'n 300 km afstand maakt dat natuurlijk veel meer indruk dan Rennie
Nou.. gewoon... heb niks in 1 keer gehaald... sterker nog.. heb pas 1 toets gehaald... Ik had over dit tentamen een supergoed gevoel, haal ik een lager cijfer dan vorige keerquote:
Smurfje!quote:
Je bent heus er niet minder om luvjequote:Op woensdag 25 april 2012 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar t maakt niet uit... naja... tuurlijk HBO zou het leukst geweest zijn.. Ik ga gewoon ongeveer hetzelfde doen, maar dan op het MBO.. kan ik uiteindelijk ook doen wat ik met HBO wilde gaan doen
Op haar timeline, dan op het vakje 'vrienden' rechtsboven klikken en dan komt er een menuutje onder en daar dan in de goede groep zetten.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Potverpillekes, wil ik iemand aanklikken op FB, verwijder ik het uit m'n gesorteerde lijstje. Benny, heb je nog tips?Nu ben ik Kally kwijt uit m'n gesorteerde lijst. Wel dus nog op FB, maar niet in het gekozen lijstje.
Drie maal raden wie het mij geleerd heeftquote:Op woensdag 25 april 2012 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks Lut! Ik wilde het op een andere manier doen, maar dit kan ook
Gelijk heeft-ie... mag ook nietquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
ach.. voor mij is het al een afgedane zaak eigenlijk.. al mag ik dat van René niet denken en zeggen
Ik ben er niet bijquote:Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hoturrrrrrrrrrr den my dotter, oh jaaaaa morgen
NOESquote:
Kom je op tv?quote:
Ohhh zo! Leukquote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit dan in de studio voor zo'n show over oranjedingen![]()
Ohquote:
Jemig wat laatquote:
bit.ly/cmdkantinequote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Drie maal raden wie het mij geleerd heeft
Doe maar een uitsmijter met ham en kaasquote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef Lutte het volgende:
Je kunt een ei op m'n kop bakken, kook van woede
Vrijdag er maar ff uitfeesten, do like
Aan beide kanten gebakken?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe maar een uitsmijter met ham en kaas
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat danquote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef Lutte het volgende:
Ik voel me voorgelogen, besodemieterd, beduveld!!!1!!!
Hij zat laatst ook al in Miss Windystyle bij Spuiten en Slikken..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
Als we dan toch ouwe sterretjes uit de sloot gaan trekken, Servio zit komende aflevering in dat taxi programma van Lauren en Tim.
Die staat ook al een kleine 3 weken in mijn playlist... naast "het lukte" en het intromuziekjequote:Op woensdag 25 april 2012 22:30 schreef Lutte het volgende:
Vervang het voorrrrr:
Moet je nodig ergens heen twijfel niet maar kijk meteen op de kaart, op de kaart, op de kaart (x627)
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
OP DE KAART OP DE KAART OP DE KAART OP DE KAART OP DE KAAHAAAARRRRRT
Die ga ik onthouden!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben niet klein, ben alleen niet zo groot
Marcello van Real Madrid...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een jonge versie, maar ergens lijkt het er wel op![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Marcello van Real Madrid...Hij is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een jonge versie, maar ergens lijkt het er wel op! Guitig!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Patrick zegt:
maar zijn we zaterdag gelijk alleen al
ja he>
René zegt:
Juh
vrijdag al
Patrick zegt:
ben ik er toch niet
René zegt:
nee
maar Antoin wel
Patrick zegt:
sterft
zeg maar dat ik de volgende keer als ik zijn ster bleek, verfafbijtspul gebruik!
Hahahah!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:51 schreef iBenny het volgende:
Was laatst op zoek naar een DM van iemand en toen kwam ik de DMs van jou over Rene tegen voordat jullie iets hadden![]()
...hoe krijg je dit überhaupt voor elkaartwitter:Lauwtch twitterde op woensdag 25-04-2012 om 23:47:17Kutkutkut bij de verkeerde universiteit ingeschreven. Kan alleen een retard als ik overkomen reageer retweet
Mijn god.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef iBenny het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar......hoe krijg je dit überhaupt voor elkaartwitter:Lauwtch twitterde op woensdag 25-04-2012 om 23:47:17Kutkutkut bij de verkeerde universiteit ingeschreven. Kan alleen een retard als ik overkomen reageer retweet
?
dat is wel heeeeel ergquote:Op woensdag 25 april 2012 23:52 schreef iBenny het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar......hoe krijg je dit überhaupt voor elkaartwitter:Lauwtch twitterde op woensdag 25-04-2012 om 23:47:17Kutkutkut bij de verkeerde universiteit ingeschreven. Kan alleen een retard als ik overkomen reageer retweet
?
whut???quote:Op donderdag 26 april 2012 00:00 schreef Renesite het volgende:
Op UI drukken wist ik niet!
Eerste DM van Patrick naar mij: 'Heb je op twitter gespot!'
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 april 2012 00:00 schreef Renesite het volgende:
Op UI drukken wist ik niet!
Eerste DM van Patrick naar mij: 'Heb je op twitter gespot!'
Jaaa, eerste Direct Message van Patrick naar mij toe, 6 juni vorig jaarquote:
aaahhhquote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaa, eerste Direct Message van Patrick naar mij toe, 6 juni vorig jaar
Ja, het is af en toe hard trappen om niet over de weg te slingeren. Gelukkig ben ik vandaag dus niet langs het kanaal gefietst...quote:
Welke? ik zie er 2quote:
Dat andere is een mandoline toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke? ik zie er 2
Maar jou een beetje kennende is het de linkse (die in het midden)
Kan ook, maar zo op het oog lijkt het mij een doodnormale electrische gitaarquote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat andere is een mandoline toch?Maar idd
![]()
Had linkje naar twee vriendinnen gestuurd, en allebei: 'Whoaah
Maar hij heeft wel een lelijke broek.'
Oh ik geloof je meteenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ook, maar zo op het oog lijkt het mij een doodnormale electrische gitaar![]()
Leukquote:Op donderdag 26 april 2012 14:03 schreef PatriQue89 het volgende:
En 10 mei naar Miss Saigon met een klasgenoot
Ook deze?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh ik geloof je meteenIk focus me meer op drum(mer)s
Ik zou hem doen...quote:Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook deze?
[ afbeelding ]
Volgens veel kenners een van de beste drummers allertijden (Mike Portnoy, ex-Dream Theater... )
Nee hihiquote:Op donderdag 26 april 2012 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook deze?
[ afbeelding ]
Volgens veel kenners een van de beste drummers allertijden (Mike Portnoy, ex-Dream Theater... )
Ik ook op een meisje uit een liedje, maar ik weet de titel niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:53 schreef Lutte het volgende:
Ik was vroeger verliefd op het jongetje dat 'Twee vaders' zong
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 26 april 2012 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook op een meisje uit een liedje, maar ik weet de titel niet meer.
Je bent echt een BN'er in wording hé?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:01 schreef iBenny het volgende:
OMG. Ik sta blijkbaar met mijn poffertjesporrum in de Folia(gratis boekje voor iedereen op de HvA & UvA; soort van wekelijkse schoolkrant). Daarin staat een stuk over studenten die tweeten en mijn tweets zijn onder de loep genomen
Een keer lees ik hem niet, Morgen maar ff kieken...
Die in de post boven je...quote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef Renesite het volgende:
Woar
Ik zoek zoeentje met guitig koppie blauwen oogjes lief gezicchie lekker zacht buikje en mooie rossige haartjes
Guitig koppie: checkquote:Op donderdag 26 april 2012 15:31 schreef Renesite het volgende:
Woar
Ik zoek zoeentje met guitig koppie blauwen oogjes lief gezicchie lekker zacht buikje en mooie rossige haartjes
quote:
Yeah! Ben zo benieuwd naar de vadersquote:
Haha! Ik moet zo eerst eens flink mijn engels stampenm voor morgen.. en moet nog koken enzo... even kijken of ik het red!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah! Ben zo benieuwd naar de vaders
Ja ik begon al te stressen, heb nog teveel om te doen, maar ja, maar jaquote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha! Ik moet zo eerst eens flink mijn engels stampenm voor morgen.. en moet nog koken enzo... even kijken of ik het red!
Skyradio?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Falend muziek in de wachtlijn van Ziggo
Gaaaf Zwabsquote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
Draw something spelen met dinges, ze raadde het nog ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
woow mooi getekend!!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was dat niet...quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:19 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiesmorgens!
Bennyheb je een hint voor je plaatje?
Jeetje sommige tekenen echt mooiquote:Op donderdag 26 april 2012 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OHHHH!quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
was dat niet...
"op een kleine ...rood met witte stippen"?
Treingenoten...quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Een club vrouwen met bea-haar in de trein.. Brrr
Met een vinger, en dan op het scherm wrijven totdat het ergens op lijktquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Woooow, hoe krijg je het voor elkaar??
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met een vinger, en dan op het scherm wrijven totdat het ergens op lijkt
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet m'n stylus maar eens opzoeken, ik ben hem een beetje kwijt geloof ik, mijn vader gooit hem steeds in zijn pennenvoorraad
quote:
Ouderwetsch handjes vasthoudenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I do not have a seksual relationship with that boy!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:25 schreef PatriQue89 het volgende:
NomNom... allemaal lekkere boys in den kantiiiiinnnn
Jaaaquote:
Ennnn...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef Lutte het volgende:
Douche veroverd (koud water, dat wel), nagels gelakt, in één keer besloten wat ik aan doe. Nu alleen mama nog overtuigen dat ik niet voor twee uur thuis hoef te zijn
Helaasquote:
Maar je mag nog wel tochquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helaas
Onmogelijke mensen. In één en dezelfde minuut zeggen dat ik duidelijker moet communiceren en op mijn vragen geen antwoord geven om vervolgens te zeggen 'dat had ik toch gezegd?' met het hoofd van een tweejarige peuter die een snoepje heeft gejat.
Ohw, gelukkig... Maar 2 uur gaat hem dus niet worden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ja, dat moest er ook nog es bijkomen
Nein, één uur. Maar was er ook niet echt tegenin gegaan, moet morgen ook weer leren en zo. /nerdquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gelukkig... Maar 2 uur gaat hem dus niet worden?
Ohw, maar 1 uur is toch ook okequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nein, één uur. Maar was er ook niet echt tegenin gegaan, moet morgen ook weer leren en zo. /nerd
Daarom ga ik er ook niet tegeninquote:
Volgende keer dus 3 uurquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook niet tegenin
Maar als ik één uur in had gezet was het wss twaalf uur geworden er cetera
Benny.quote:
Zo heet/heette een van die 2 Nederlandse meisjes die heel even Youtube-faam hadden, weet je nog?quote:
Ohw jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo heet/heette een van die 2 Nederlandse meisjes die heel even Youtube-faam hadden, weet je nog?
Nou had me aangemeld voor die actie, krijg ik die mail om de voucher te claimen, kreeg ik de melding dat mijn mailadres onrustig wasquote:
Voor je tekeningquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
Drawsomething aan het spelen met dinges, gisteren tekende ze een glijbaan, en begon ik er over dat het leek op een ladder met een cape![]()
Nu moest ik een cape tekenen, en heb ik haar glijbaan nagetekend, eens kijken of ze em doorheeft
Een kam of scheermes met gat erin en hij maakt strepen.quote:
Ultiem inbedblijfweer met regen op de ramenquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:45 schreef Renesite het volgende:
Advies: blijf in bed. Teleurstellend weer.
Net maar eveb de vaatwasser uiteruimd en teruggg
ehhhhh..quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kam of scheermes met gat erin en hij maakt strepen.
Yeahquote:
Dat zijn lekkere woorden in het Engelsquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:00 schreef Lutte het volgende:
In dat geval iets met ui? Het doet mij aan een uienkam denken namelijk
Blijf liggen zolang het kanquote:
Leid je ze allemaal mee om de tuin!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit te pokeren... met een slaapgezicht ipv pokerface
Das waar, moet nog zoveel doen, zo weinig tijdquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijf liggen zolang het kan![]()
Ik zit alweer in schilderpak.
Whehequote:Op zaterdag 28 april 2012 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit te pokeren... met een slaapgezicht ipv pokerface
Stuur je bakkertje erop uit voor een ontbijtje op bedquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:32 schreef Renesite het volgende:
Moet toch eens het bed uit misschien...
luie flikkerquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:32 schreef Renesite het volgende:
Moet toch eens het bed uit misschien...
Die flikker is werken, Heb hem om 7:20 op het station achtergelaten. Jajaaa, hoe aardig ben ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur je bakkertje erop uit voor een ontbijtje op bed
Die hele reclame is kutquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat spreekt die Mark Tuitert het woord "Bueno" toch altijd ontzettend kut uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |