Dat is het zeker, zie het al helemaal voor me: zo'n docent die al klaar staat bij de deur, lijst met studenten op een klembord geklemd en dat je eerst voor je binnenkomt je naam moet noemen en hij de lijst afgaat of je wel of niet welkom bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ja het is debiel.. ben dus ook benieuwd hoeveel mensen er morgen bij het college mogen zijn..
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is het zeker, zie het al helemaal voor me: zo'n docent die al klaar staat bij de deur, lijst met studenten op een klembord geklemd en dat je eerst voor je binnenkomt je naam moet noemen en hij de lijst afgaat of je wel of niet welkom bent.
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Lutte het volgende:
Van mij ook niet! En met mijn 160 centimeter en 300 km afstand maakt dat natuurlijk veel meer indruk dan Rennie
Waaromquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
ach.. voor mij is het al een afgedane zaak eigenlijk.. al mag ik dat van René niet denken en zeggen
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:31 schreef Lutte het volgende:
Van mij ook niet! En met mijn 164 centimeter en zo'n 300 km afstand maakt dat natuurlijk veel meer indruk dan Rennie
Nou.. gewoon... heb niks in 1 keer gehaald... sterker nog.. heb pas 1 toets gehaald... Ik had over dit tentamen een supergoed gevoel, haal ik een lager cijfer dan vorige keerquote:
Smurfje!quote:
Je bent heus er niet minder om luvjequote:Op woensdag 25 april 2012 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar t maakt niet uit... naja... tuurlijk HBO zou het leukst geweest zijn.. Ik ga gewoon ongeveer hetzelfde doen, maar dan op het MBO.. kan ik uiteindelijk ook doen wat ik met HBO wilde gaan doen
Op haar timeline, dan op het vakje 'vrienden' rechtsboven klikken en dan komt er een menuutje onder en daar dan in de goede groep zetten.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Potverpillekes, wil ik iemand aanklikken op FB, verwijder ik het uit m'n gesorteerde lijstje. Benny, heb je nog tips?Nu ben ik Kally kwijt uit m'n gesorteerde lijst. Wel dus nog op FB, maar niet in het gekozen lijstje.
Drie maal raden wie het mij geleerd heeftquote:Op woensdag 25 april 2012 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks Lut! Ik wilde het op een andere manier doen, maar dit kan ook
Gelijk heeft-ie... mag ook nietquote:Op woensdag 25 april 2012 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
ach.. voor mij is het al een afgedane zaak eigenlijk.. al mag ik dat van René niet denken en zeggen
Ik ben er niet bijquote:Op woensdag 25 april 2012 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hoturrrrrrrrrrr den my dotter, oh jaaaaa morgen
NOESquote:
Kom je op tv?quote:
Ohhh zo! Leukquote:Op woensdag 25 april 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit dan in de studio voor zo'n show over oranjedingen![]()
Ohquote:
Jemig wat laatquote:
bit.ly/cmdkantinequote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Drie maal raden wie het mij geleerd heeft
Doe maar een uitsmijter met ham en kaasquote:Op woensdag 25 april 2012 20:06 schreef Lutte het volgende:
Je kunt een ei op m'n kop bakken, kook van woede
Vrijdag er maar ff uitfeesten, do like
Aan beide kanten gebakken?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe maar een uitsmijter met ham en kaas
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat danquote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef Lutte het volgende:
Ik voel me voorgelogen, besodemieterd, beduveld!!!1!!!
Hij zat laatst ook al in Miss Windystyle bij Spuiten en Slikken..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
Als we dan toch ouwe sterretjes uit de sloot gaan trekken, Servio zit komende aflevering in dat taxi programma van Lauren en Tim.
Die staat ook al een kleine 3 weken in mijn playlist... naast "het lukte" en het intromuziekjequote:Op woensdag 25 april 2012 22:30 schreef Lutte het volgende:
Vervang het voorrrrr:
Moet je nodig ergens heen twijfel niet maar kijk meteen op de kaart, op de kaart, op de kaart (x627)
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
OP DE KAART OP DE KAART OP DE KAART OP DE KAART OP DE KAAHAAAARRRRRT
Die ga ik onthouden!quote:Op woensdag 25 april 2012 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben niet klein, ben alleen niet zo groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |