quote:
Deze UFO partij gaat mij ietsje te ver. Maar ik vind het wel grappig hoe jij blijft ageren tegen de zogenaamde believers. Ik heb een oprechte interesse in het onderwerp en sta open voor commentaar en de reden dat jij mij niet mag is omdat ik in tegenstelling tot sommige andere believers, wel op een intelligente manier kan discussieren en een evenwichtige benadering er op nahoud.
Jij kunt er niet tegen dat ik de feiten ken en dat jij die feiten niet kan weerleggen zonder je in allerlei bochten te wringen.
Ik wil de mensen hier graag wijzen op de grote hoeveelheid "UFO gekkies" die zich ongezien in jullie midden begeven:
![2010-13.jpg]()
En hier een hele website met polls waaruit blijkt dat grote groepen mensen geloven in buitenaardse wezens die de aarde bezoeken:
http://www.ufoevidence.org/topics/publicopinionpolls.htmZelfs hier op fok in NWS neemt 30% van de respondenten deze optie serieus:
Poll: Is er buitenaards leven en bezoekt het ons hier op aarde?Maar laten we vooral lekker lacherig blijven doen en de sergeanten, kolonels, generaals, astronauten, piloten, ex-CIA, ex-Black project medewerkers, politici enz. vooral niet serieus nemen. Nee al deze mensen zijn leugenaars en aandachtszoekers. Zelfs een John Podesta, huidig adviseur van Obama en voormalig White House Chief of Staff onder Clinton, roept dingen over UFO's gewoon omdat hij aandacht tekort komt. Tuurlijk.
Alle mensen die hier lacherig lopen te doen, zouden zich eens moeten gaan verdiepen in het onderwerp, omdat je tot een groep behoort die langzaamaan steeds kleiner aan het worden is. Blijf vooral lekker roepen dat het allemaal maar onzin is zonder je er maar in enigszins in te verdiepen.
Hier wat leuke topics waar de skeptici niet teveel te zien zijn omdat hun algemene verklaringen van het fenomeen geen stand houden:
USA overheidsdocumenten over UFO"sPolitieagenten en een UFO boven Illinois - een evenwichtige benadering1 van de meest interessante UFO cases - Zimbabwe 1994Medewerker Britse overheid geeft toe dat ridiculiseren UFOs beleid wasVoormalig Canadees minister van Defensie zegt "aliens bezoeken ons"Adviseur van Obama en Clinton wil geheimhouding UFO's stoppenUFO sightings - piloten verklaringen en cockpit opnamesEn hier mijn alu-hoedje website waar ik info heb verzameld die mijn mening heeft veranderd tov dit fenomeen. Ik vond tot voor het kort dat het UFO fenomeen mijn aandacht niet waard was, maar kwam er toen achter dat ik vooringenomen was en dat ik er naast zat. Er is een hele shitload aan bewijs of aanwijzingen die de mogelijkheid van buitenaards bezoek ondersteunt.
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."