abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100943942
Nick Pope werkte van 1991 t/m 1994 voor het Britse Ministerie van Defensie en was verantwoordelijk voor de UFO-files. Hij geeft nu openlijk toe dat het ridiculiseren van UFO's beleid was omdat de overheid het zich niet kon veroorloven om toe te geven dat er vliegende objecten hun luchtruim binnendringen waarover men geen controle heeft, laat staan dat men weet van welke origine ze zijn.

Dit is weer het zoveelste teken aan de wand. Voor mensen die nog steeds skeptisch zijn over het UFO fenomeen, ga de Disclosure Project eens bekijken op youtube. Er zijn nl. generaals, een majoor-generaal van de Belgische luchtmacht, ex-ministers van Defensie, een adviseur van Obama, sergeanten, luitenanten, kolonels, commandanten, ex-CIA, radar-personeel, senior airtraffic controllers, gevechtspiloten, commerciele piloten en hun passagiers, enz. enz. die allemaal bevestigen dat we het UFO fenomeen heel erg serieus moeten nemen en dat het niet zo'n ridicuul onderwerp is zoals veel mensen geloven.

Nu de Britten sinds 2 jaar langzaamaan hun UFO-files aan het declassificeren zijn, kan Nick Pope nu openlijk over het onderwerp praten en is niet meer gebonden aan geheimhouding. Het volgende artikel is zeker de moeite waard om te lezen, zeker voor de skeptici:

quote:
As U.K. Releases UFO Files, Former UFO Project Chief Apologizes For 'Spin And Dirty Tricks'
Posted: 8/17/11 08:01 AM ET

As the British National Archives continues to release UFO-related documents, the former Ministry of Defense (MoD) UFO Project chief is openly admitting to being part of what he claims was a U.K. policy of ridiculing UFO reports and the people who reported them.

The U.K. made public 34 previously-classified files, totaling about 9,000 pages of documents covering the years 1985 to 2007. For three of those years, 1991 to 1994, Nick Pope was in charge of the official MoD office.

"What's abundantly clear from these files is that, while in public we were desperately pushing the line that this was of no defense interest," Pope told The Huffington Post. "We couldn't say 'There's something in our air space; pilots see them; they're tracked on radar; sometimes we scramble jets to chase these things, but we can't catch them.' This would be an admission that we'd lost control of our own air space, and such a position would be untenable."

"Every time we got a report from a pilot, we were checking the radar tapes. So it was an interesting sleight of hand. We were telling the public we're not interested, this is all nonsense, but in reality, we were desperately chasing our tails and following this up in great detail," he added.

One file reveals how officials were afraid to be embarrassed if the public learned that UFO research was hindered by a lack of funds and higher priorities.

Another case, from 2007, took place in the vicinity of the Channel Islands and involved a small commercial aircraft.

"The pilot and several of his passengers saw a UFO, which they said was essentially a mile long," Pope recounted. "And several other pilots saw it, but said, 'We're not going to report this.' And here's the great little get-out-of-jail-free-card for the MoD: Just by a matter of maybe a few hundred meters, it turned out that this was in French air space, so MoD was given this little get out to say, 'Well, it happened in French air space, so it's not an issue for us.' Clearly, that was an absolutely outrageous abrogation of responsibility."

A file from 1993 (while Pope was chief of the UFO Project) describes how European Union funds had been wasted on a report that included a theory that aliens had established a base in the asteroid belt between Mars and Jupiter.

It turns out that Pope may have been directly involved with this case.

"I'm a little bit apologetic about this because obviously, when I was in MoD, I had to play this game myself. To really achieve our policy of downplaying the UFO phenomenon, we would use a combination of 'spin and dirty tricks.'

"We used terms like UFO buffs and UFO spotters -- terms that mean these people are nut jobs. In other words, we were implying that this is just a very somewhat quaint hobby that people have as opposed to a serious research interest."

But Pope said the ridicule policy went much further than that.

"Another trick would be deliberately using phrases like 'little green men.' We were trying to do two things: either to kill any media story on the subject, or if a media story ran, insure that it ran in such a way that it would make the subject seem ridiculous and that it would make people who were interested in this seem ridiculous."

Pope further admits that he may have been the one who drafted actual MoD statements that contributed to the ridicule policy.

"If it was my words, then I apologize, I'm very sorry for that. I believe in open government and freedom of information. I believe that the UFO phenomenon does raise important defense, national security and air safety issues, and if I helped kill any initiative on that, I'm deeply sorry."

Some U.K. cases were apparently easier than others in trying to make them seem non-credible. Like the file that describes UFOs reported at the June 2003 Glastonbury Music Festival.

"It was very easy to find an incident where something is seen at an event like a rock concert," Pope noted. "You don't even need to say a thing without the public or media perception being that drugs and alcohol might have played a part. It was all part of the way in which we spun the subject, to try and discredit it."

Despite the thousands of pages of documents released -- with one final batch of files yet to come, sometime early next year -- Pope concedes there's still no written evidence confirming alien visits to Earth.

"Not just yet -- there's no spaceship-in-a-hangar smoking gun. However, there are plenty of sightings that I think show that we're dealing with more than just aircraft lights and weather balloons."

The latest 34 U.K. UFO files can be downloaded free of charge for the next month at the National Archives website
http://www.huffingtonpost(...)-files_n_927351.html

En het nieuws dat ik wil bespreken is dat de Britse overheid er dus een beleid van ridiculisatie op nahield. Mijn vraag is dus of de algemene negatieve houding tegenover UFO's wel terecht is.

Blijkbaar neemt de Britse overheid het wel serieus, dus waarom zouden wij normale burgers dat niet doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 24-10-2011 03:10:42 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_100944040
quote:
Category: Weird News.
Zolang je maar beseft dat UFO's vooral bizarre verhalen zijn, is er niets aan de hand.
pi_100944322
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:10 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Category: Weird News.
Zolang je maar beseft dat UFO's vooral bizarre verhalen zijn, is er niets aan de hand.
Hoezo je hoofd in het zand steken? We hebben het onder andere over sightings van politie-agenten die duidelijk een vliegende schotel van zeer dichtbij hebben gezien. We hebben het over militairen van hoge rang die zeggen een duidelijke vliegende schotel van dichtbij te hebben gezien. En deze lijst gaat door en door en door.

Waarom zou de Britse overheid een actieve rol nemen in het ridiculiseren van het onderwerp als het toch allemaal maar raar en onzinnig is?
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:21:42 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100944387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hoezo je hoofd in het zand steken? We hebben het onder andere over sightings van politie-agenten die duidelijk een vliegende schotel van zeer dichtbij hebben gezien. We hebben het over militairen van hoge rang die zeggen een duidelijke vliegende schotel van dichtbij te hebben gezien. En deze lijst gaat door en door en door.

Waarom zou de Britse overheid een actieve rol nemen in het ridiculiseren van het onderwerp als het toch allemaal maar raar en onzinnig is?
Het is niet zo alsof die dingen niet al 10.000x voorbij zijn gekomen, en daarnaast, dat gedweep in die verhalen altijd met de (voormalige) rangen van mensen. Moet dat extra gewicht in de schaal gooien ofzo? Het geloofwaardiger maken? Wat boeit het nou dat iemand een sergeant was die dat heeft gezien, of een politie-agent?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100944458
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is niet zo alsof die dingen niet al 10.000x voorbij zijn gekomen, en daarnaast, dat gedweep in die verhalen altijd met de (voormalige) rangen van mensen. Moet dat extra gewicht in de schaal gooien ofzo? Het geloofwaardiger maken? Wat boeit het nou dat iemand een sergeant was die dat heeft gezien, of een politie-agent?
Dat boeit heel veel. Of luister jij liever naar een dakloze-junk of een bewoner van een woonwagen midden in de woestijn? Plus de rang van deze mensen betekent dat ze zich dichter bij het fenomeen bevonden dan de gewone man op de straat.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:23:54 #6
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_100944461
Er zijn ook een paar 1.000 mensen die zeggen dat ze met Allah hebben gesproken. En nu?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_100944540
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:23 schreef Aneurysma het volgende:
Er zijn ook een paar 1.000 mensen die zeggen dat ze met Allah hebben gesproken. En nu?
Hebben die mensen radar-opnames van Allah die tegelijkertijd met de sightings zijn gemaakt?
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:27:58 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_100944596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat boeit heel veel. Of luister jij liever naar een dakloze-junk of een bewoner van een woonwagen midden in de woestijn? Plus de rang van deze mensen betekent dat ze zich dichter bij het fenomeen bevonden dan de gewone man op de straat.
Nou, het punt is dat als er een UFO wordt gezien (In de letterlijke betekenis) en dat wordt beschreven, dat het niks uitmaakt of dat gezien wordt door een voorbijganger op straat, of een voorbijganger op straat die toevallig een sergeant is. Voor de sighting maakt dat geen fluit uit.

Hoezo, dichterbij het fenomeen? Letterlijk? want in dat geval boeit die sergeant ook niet, maar dan zou ik piloten interessanter vinden. Als je dichterbij figuurlijk bedoeld, vanwege de link leger - overheid - ufo fenomeen, dan zie ik de toegevoegde waarde echt niet.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:30:16 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_100944673
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hebben die mensen radar-opnames van Allah die tegelijkertijd met de sightings zijn gemaakt?
Heb je het nu over die ufo flap in belgie of dat gebeuren in mexico? Want hier op fok is dat gebeuren in mexico ooit wel eens uitgebreid voorbij gekomen, en daar was iemand die een hele lange en hele mooie post (inclusief plaatjes etc) had geconstrueerd waaruit bleek dat die lampjes overeenkwamen met fakkels van raffinaderijen of iets dergelijks.

Ik zou heel heel heel graag willen dat er UFO's (als in buitenaards) zijn, en het liefst dat ze zich vandaag openbaren, in plaats van morgen, maar dat wil nog niet zeggen dat alle verhalen waar zijn, en verhalen die niet waar zijn worden niet ineens wel waar als het verhaal wordt geroepen door een sergeant.
pi_100944719
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:27 schreef CoolGuy het volgende:

Nou, het punt is dat als er een UFO wordt gezien (In de letterlijke betekenis) en dat wordt beschreven, dat het niks uitmaakt of dat gezien wordt door een voorbijganger op straat, of een voorbijganger op straat die toevallig een sergeant is. Voor de sighting maakt dat geen fluit uit.
Daarin verschillen we dan van mening. Als een gewoon persoon naar mij toekomt en zegt dat hij zojuist een UFO zag dan neem ik dat minder serieus dan wanneer een politie-agent dat tegen mij zegt.

quote:
Hoezo, dichterbij het fenomeen? Letterlijk? want in dat geval boeit die sergeant ook niet, maar dan zou ik piloten interessanter vinden. Als je dichterbij figuurlijk bedoeld, vanwege de link leger - overheid - ufo fenomeen, dan zie ik de toegevoegde waarde echt niet.
Beide. Letterlijk idd door met name gevechtspiloten die de UFO's in de lucht hebben achtervolgd, maar bij Nick Pope bedoel ik het figuurlijk. Hij was het hoofd van de UFO onderzoeken bij het Ministerie van Defensie en kon daardoor makkelijker de ins en outs achterhalen rondom de sightings.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:31:56 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_100944725
Ik denk dat we langzamerhand steeds meer 'georganiseerde onthullingen' te zien krijgen. Overheden reageren vaak nogal panisch als het woord UFO valt, het valt niet langer te ontkennen dat er gewoon teveel onverklaarbare meldingen zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:37:11 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_100944895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Daarin verschillen we dan van mening. Als een gewoon persoon naar mij toekomt en zegt dat hij zojuist een UFO zag dan neem ik dat minder serieus dan wanneer een politie-agent dat tegen mij zegt.

[..]

Beide. Letterlijk idd door met name gevechtspiloten die de UFO's in de lucht hebben achtervolgd, maar bij Nick Pope bedoel ik het figuurlijk. Hij was het hoofd van de UFO onderzoeken bij het Ministerie van Defensie en kon daardoor makkelijker de ins en outs achterhalen rondom de sightings.
Dus als ik tegen je zeg dat ik een ongeïdentificeerd vliegend object zag dan neem je dat minder serieus dan dat een agent dat zegt? Ik kon het niet identificeren dus het is gewoon een UFO op dat moment hoor.

Overigens wel apart als ik toevallig heel veel van vliegtuigen weet en dus weet te vertellen dat datgene wat ik zag voor mij een UFO (en dus voor mij niet herkenbaar een vliegtuig was) was, maar als een agent dan zegt dat het gewoon een vliegtuig was (maar voor de discussie even helemaal niks van vliegtuigen weet), dat je dan die agent eerder gelooft, puur en alleen omdat hij de titel 'agent' heeft. :')

Dat 2e geval kan ik me wel voorstellen.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:37:54 #13
16180 crew  CoolGuy
pi_100944915
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:31 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat we langzamerhand steeds meer 'georganiseerde onthullingen' te zien krijgen. Overheden reageren vaak nogal panisch als het woord UFO valt, het valt niet langer te ontkennen dat er gewoon teveel onverklaarbare meldingen zijn.
Absoluut mee eens, maar dat betekent nog niet dat als een sergeant iets zegt, dat het dan ineens meer waar is dan als iemand anders het zegt. Waarheid is waarheid, los van de rang van degene die het zegt.
pi_100944931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Heb je het nu over die ufo flap in belgie of dat gebeuren in mexico? Want hier op fok is dat gebeuren in mexico ooit wel eens uitgebreid voorbij gekomen, en daar was iemand die een hele lange en hele mooie post (inclusief plaatjes etc) had geconstrueerd waaruit bleek dat die lampjes overeenkwamen met fakkels van raffinaderijen of iets dergelijks.
Er zijn meerdere UFO's op radar waargenomen. FAA official John Callahan heeft bijv. de radaropnames van een sighting boven volgens mij Alaska. En zo zijn er nog meer cases waarbij UFO's (die dingen deden die onze vliegtuigen niet kunnen) zijn waargenomen op radar.

quote:
Ik zou heel heel heel graag willen dat er UFO's (als in buitenaards) zijn, en het liefst dat ze zich vandaag openbaren, in plaats van morgen, maar dat wil nog niet zeggen dat alle verhalen waar zijn, en verhalen die niet waar zijn worden niet ineens wel waar als het verhaal wordt geroepen door een sergeant.
Het is ook niet de bedoeling dat je de verhalen als waar aanneemt. Het hoeft niet perse te zijn dat je kiest voor "ik geloof het wel" of "ik geloof het niet". Je mag je begeven in het gebied tussen de twee uitersten en twijfelen en vragen stellen.

Ik hoop dat we het er over eens kunnen zijn dat wanneer een groep van 200 geloofwaardige getuigen (generaals, luitenanten, ex-CIA enz.) serieuzer genomen moeten worden dan 200 gewone mensen die hetzelfde beweren. En met serieuzer nemen bedoel ik dat mensen misschien zelf wat meer onderzoek gaan doen naar het fenomeen. Het is uiteraard niet een teken van intelligentie dat je meteen na het zien van de Disclosure Project een rotsvaste overtuiging hebt dat we bezocht worden door buitenaardse wezens.

Maar een grote groep getuigen van hoge rang moet de deur toch wel iets verder open zetten voor de mogelijkheid dat we wel eens bezocht zouden kunnen worden.
pi_100945061
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus als ik tegen je zeg dat ik een ongeïdentificeerd vliegend object zag dan neem je dat minder serieus dan dat een agent dat zegt? Ik kon het niet identificeren dus het is gewoon een UFO op dat moment hoor.

Overigens wel apart als ik toevallig heel veel van vliegtuigen weet en dus weet te vertellen dat datgene wat ik zag voor mij een UFO (en dus voor mij niet herkenbaar een vliegtuig was) was, maar als een agent dan zegt dat het gewoon een vliegtuig was (maar voor de discussie even helemaal niks van vliegtuigen weet), dat je dan die agent eerder gelooft, puur en alleen omdat hij de titel 'agent' heeft. :')

Dat 2e geval kan ik me wel voorstellen.
Ik ben eerder geneigd een agent te geloven dan een willekeurige voorbijganger. Als ik op straat loop en ik zie op een hoek een gewoon persoon de lucht inwijzen en roepen naar mij dat er een vliegende schotel in de lucht hangt, dan ben ik eerder geneigd te denken dat iemand mij de gek aansteekt.

Is die persoon een agent dan zal ik minder snel denken dat hij dat doet om mij de gek aan te steken.

Aan het einde van de dag vind ik persoonlijk alleen de massa-sightings echt interessant. Een getuigenis van een enkele persoon vind ik minder overtuigend.
pi_100945121
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:31 schreef popolon het volgende:
Precies. Tot voor kort wist ik niet eens dat er zoveel werkelijk onverklaarbare zaken waren, maar nu weet ik wel beter. En Disclosure lijkt te zijn begonnen op een voorzichtige stap voor stap manier om zo de bevolking te laten wennen aan het idee.
pi_100945178
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Absoluut mee eens, maar dat betekent nog niet dat als een sergeant iets zegt, dat het dan ineens meer waar is dan als iemand anders het zegt. Waarheid is waarheid, los van de rang van degene die het zegt.
In de rechtbanken hechten ze toch echt wel waarde aan de geloofwaardigheid van een persoon. Waarom is dat dan?
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:48:26 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_100945339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

In de rechtbanken hechten ze toch echt wel waarde aan de geloofwaardigheid van een persoon. Waarom is dat dan?
Als er in de lucht een vliegtuig vliegt, en het IS een vliegtuig, dan maakt het niet uit wat iemand roept of zegt of doet, het is en blijft een vliegtuig. Dan kan een in jouw ogen een superbetrouwbare ex-generaal roepen dat het een vliegende voorwerp is, bestuurd door een buitenaardses intelligentie uit het Zeta Reticuli stelsel, maar dat verandert nog altijd niks aan de waarheid, en de waarheid is dat het een vliegtuig is.

Dat iemand betrouwbaar op jou overkomt of onbetrouwbaar doet niets af aan de waarheid. Iets is wat het is, of 'hele betrouwbare mensen' dat nou ook zeggen of iets anders beweren, het is nog steeds wat het is.
pi_100946123
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als er in de lucht een vliegtuig vliegt, en het IS een vliegtuig, dan maakt het niet uit wat iemand roept of zegt of doet, het is en blijft een vliegtuig. Dan kan een in jouw ogen een superbetrouwbare ex-generaal roepen dat het een vliegende voorwerp is, bestuurd door een buitenaardses intelligentie uit het Zeta Reticuli stelsel, maar dat verandert nog altijd niks aan de waarheid, en de waarheid is dat het een vliegtuig is.

Dat iemand betrouwbaar op jou overkomt of onbetrouwbaar doet niets af aan de waarheid. Iets is wat het is, of 'hele betrouwbare mensen' dat nou ook zeggen of iets anders beweren, het is nog steeds wat het is.
Oh, ik heb het hierover sightings waarbij duidelijke vliegende schotels worden gezien die manoevres uitvoeren die volgens onze wetenschappelijke kennis onmogelijk zijn. Zoals uit stilstand versnellen tot sneller dan Mach 10.

Maar dat jij iemands rang niet belangrijk vindt, vind ik helemaal prima. Dat ze de Disclosure Project op CNN aandacht geven juist omdat het gaat over mensen met een hoge rang zegt natuurlijk helemaal niets.
pi_100946380
Ik wacht altijd op het moment dat wij in schotels gaan vliegen. Tis een cool design.
pi_100989476
schop!
  zondag 21 augustus 2011 @ 02:05:20 #22
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_100991172
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Oh, ik heb het hierover sightings waarbij duidelijke vliegende schotels worden gezien die manoevres uitvoeren die volgens onze wetenschappelijke kennis onmogelijk zijn. Zoals uit stilstand versnellen tot sneller dan Mach 10.

Maar dat jij iemands rang niet belangrijk vindt, vind ik helemaal prima. Dat ze de Disclosure Project op CNN aandacht geven juist omdat het gaat over mensen met een hoge rang zegt natuurlijk helemaal niets.
Ja eh schijn kan bedriegen he, ongeacht rang, functie etc...

Ik kan me best voorstellen dat je als overheid dit soort waarnemingen toch serieus neemt, we weten het immers nooit zeker, maar dat je aan de andere kant ook geen onnodige paniek wilt saaien.

Wanneer ik als na 1 seconde brandlucht ruik (waarvan de kans heel groot is dat het een bbq is) en een peuter/kleuter/whatever vraagt mij wat er is, ga ik ook niet direct roepen "BRAAAAAAAAAAAAAND". Ik probeer eerst zeer snel te achterhalen wat er daadwerkelijk aan de hand is, voor ik paniek saai.

Nu is het belachelijk maken nog een stap verder, maar kan hetzelfde principe zijn: geen onnodige paniek saaien wanneer je zelf geen idee hebt wat het is.
Krekker is de bom!
  zondag 21 augustus 2011 @ 02:07:54 #23
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100991248
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
schop!
Wat wil je verkopen :)?
AFC AJAX
pi_100991429
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:05 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja eh schijn kan bedriegen he, ongeacht rang, functie etc...

Ik kan me best voorstellen dat je als overheid dit soort waarnemingen toch serieus neemt, we weten het immers nooit zeker, maar dat je aan de andere kant ook geen onnodige paniek wilt saaien.

Wanneer ik als na 1 seconde brandlucht ruik (waarvan de kans heel groot is dat het een bbq is) en een peuter/kleuter/whatever vraagt mij wat er is, ga ik ook niet direct roepen "BRAAAAAAAAAAAAAND". Ik probeer eerst zeer snel te achterhalen wat er daadwerkelijk aan de hand is, voor ik paniek saai.

Nu is het belachelijk maken nog een stap verder, maar kan hetzelfde principe zijn: geen onnodige paniek saaien wanneer je zelf geen idee hebt wat het is.
Wat ze wel weten is dat het vliegende voorwerpen zijn die vanuit stilstand tot Mach10 kunnen versnellen, iets wat volgens onze aardse technologie nog niet mogelijk is. Hmmm....
  zondag 21 augustus 2011 @ 02:22:13 #25
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100991561
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 02:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wat ze wel weten is dat het vliegende voorwerpen zijn die vanuit stilstand tot Mach10 kunnen versnellen, iets wat volgens onze aardse technologie nog niet mogelijk is. Hmmm....
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')