SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hmmm 36/38 is ook slank. Ik snap je ook wel .Zo ben ik ook een beetje. Maar oppassen dat je niet overdrijft. Ik vind je knap hoor. Op basis van je laatste foto.
2 uur en kwartier, van Amsterdam naar Maastricht. En terug, natuurlijk. Maar het is goed te doen. Je merkt het pas wanneer je in de late avond thuis weer in je eigen bed ligt.quote:
Als je constant 120km/u kan rijden ja, maar werkelijkheid is anders...quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
2 uur en kwartier, van Amsterdam naar Maastricht. En terug, natuurlijk. Maar het is goed te doen. Je merkt het pas wanneer je in de late avond thuis weer in je eigen bed ligt.
Mijn ma heeft hem aangeboden om er samen met mij te komen wonen. Er is genoeg ruimte. Hij kreeg zelfs een baan aangeboden in hun restaurant. Maar het is wel een grote stap natuurlijk.quote:
Als kokquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn ma heeft hem aangeboden om er samen met mij te komen wonen. Er is genoeg ruimte. Hij kreeg zelfs een baan aangeboden in hun restaurant. Maar het is wel een grote stap natuurlijk.
Sowieso je haar niet vervenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dank je.![]()
En ik weet niet hoe jij eruit ziet maar ik heb gehoord dat je erg mooi bent!
Ach nee, ieder meisje is mooi!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Sowieso je haar niet vervenTurkse meisjes hebben mooie haren. Maar ze verven het te vaak. Haha nee hoor ik zie er heel gewoon uit.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef Hababam het volgende:
[..]
Nee, integendeel. We zijn juist een Turkenforum.
Klinkt wel perfect hoor ser. Ben je nog nuttig bezig ookquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn ma heeft hem aangeboden om er samen met mij te komen wonen. Er is genoeg ruimte. Hij kreeg zelfs een baan aangeboden in hun restaurant. Maar het is wel een grote stap natuurlijk.
Om en nabij, de tijd klopt natuurlijk niet helemaal, maar er wordt rekening gehouden met de maximale snelheid die je de gekozen wegen kan rijden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Als je constant 120km/u kan rijden ja, maar werkelijkheid is anders...
Reden vandaag naar een stad in Noord-Brabant vanuit haar woonplaats, en we waren 2 uur onderweg... Dat is niet eens halverwege Amsterdam.
Dat is een algemeen misverstand, we behoren tot een overkoepelend multicultureel organisatie, we werken gewoon alleen nauw samen, in feite zijn we onafhankelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]. Eigenaar van hababam is een marokkaan. Aa domme Turk.
Nee, dat doe ik niet. Ik heb gewoon heel saai donker bruin/zwart haar maar ik vind het wel goed zo. Echt zelden vind ik geverfd haar mooier staan bij iemand dan hun eigen haarkleur. Dus ik blijf liever natural.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Sowieso je haar niet vervenTurkse meisjes hebben mooie haren. Maar ze verven het te vaak. Haha nee hoor ik zie er heel gewoon uit.
Spiked, je komt net om de hoek kijken. Eerst even stil zijn en zoveel mogelijk informatie absorberen en pas veel later wijzen met de vinger.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef Hababam het volgende:
[..]
Dat is een algemeen misverstand, we behoren tot een overkoepelend multicultureel organisatie, we werken gewoon alleen nauw samen, in feite zijn we onafhankelijk.
Onze contactpersoon met de overheid is inderdaad een Marokkaan, maar dat is ook alles.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef xminator het volgende:
[..], kom met bewijs dan? Dat is er namelijk niet, ik heb de papieren gezien en ik weet dat marokkaantjes de leiding hebben.
Marokko mediaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef Hababam het volgende:
[..]
Dat is een algemeen misverstand, we behoren tot een overkoepelend multicultureel organisatie, we werken gewoon alleen nauw samen, in feite zijn we onafhankelijk.
Egyptisch restaurant.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klinkt wel perfect hoor ser. Ben je nog nuttig bezig ook
Wat voor restaurant eigenlijk
hababam is gewoon een trieste forum aka relatieplanet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:50 schreef Hababam het volgende:
[..]
Onze contactpersoon met de overheid is inderdaad een Marokkaan, maar dat is ook alles.
Het doet me pijn dat je zo over je eigen volk spreekt!quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
hababam is gewoon een trieste forum aka relatieplanet.
Te vergelijken met Turkse studentenverenigingen,
.
Wat valt er onder Hababam Media eigenlijk?quote:
Ja, ik vond het ook echt super aardig van ze dat ze dat aanboden hoor. Maar dat was ook omdat ze zagen dat we écht verliefd zijn denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Klinkt wel perfect hoor ser. Ben je nog nuttig bezig ook
Wat voor restaurant eigenlijk
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat valt er onder Hababam Media eigenlijk?
Turkse.info
TurkseWijzer.nl
http://turkishcuisine.nl/
turksefilm.nl
wat mis ik nog?
Ik spreek niet over Turken, maar over mensen/leden van hababam en studentenverenigingen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:54 schreef Hababam het volgende:
[..]
Het doet me pijn dat je zo over je eigen volk spreekt!
Jammer dat je er zo over denkt dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik spreek niet over Turken, maar over mensen/leden van hababam en studentenverenigingen.
Trieste mensen zijn dat.
Ik hoef niet verder te kijken nu ik weet dat jij een stuk of 7 kloons hebquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spiked, je komt net om de hoek kijken. Eerst even stil zijn en zoveel mogelijk informatie absorberen en pas veel later wijzen met de vinger.
Lieve schat doe je nu je oogjes toe,quote:
Ik heb er meer dan 75. Maar dat doet er verder niet toe, aangezien jij het verhaal erachter niet weet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik hoef niet verder te kijken nu ik weet dat jij een stuk of 7 kloons heb
Wij hebben ook meets!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:02 schreef Blocko het volgende:
En trouwens wat is de status van de meet?
Dat is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie meets komen overeen met wat spikedpych van een meet verwacht
Ik heb er ook een hele boel, hele andere reden dan jij gok ik tho ;dquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 75. Maar dat doet er verder niet toe, aangezien jij het verhaal erachter niet weet.
Als je zo neerbuigend gaat doen over onze meets, weet ik niet eens of ik wel op je wil reageren.quote:
Niet doen zeg ik. Jij staat daar boven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:12 schreef Hababam het volgende:
[..]
Als je zo neerbuigend gaat doen over onze meets, weet ik niet eens of ik wel op je wil reageren.
Je leek net gemeen te doen, maar je reactie kan ik ergens wel waarderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet doen zeg ik. Jij staat daar boven.
Hij zoekt nog een vriendin. Stel jij jezelf kandidaat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wait... Whut?
Las ik nou dat Xminator kindjes gaat maken?
Euhm.. No commentquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een vriendin. Stel jij jezelf kandidaat?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een vriendin. Stel jij jezelf kandidaat?
Het is maar een grapje. Begrijp je hopelijk wel.quote:
Want alleen daar kan jij een vriendin scoren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]. Dan was ik wel lid geweest van hababam
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Want alleen daar kan jij een vriendin scoren?
Tuurlijk nietquote:
I knowquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het is maar een grapje. Begrijp je hopelijk wel.
Daar moet je zelfs betalen voor een datequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Lexa.nl 100% date garantie
http://www.lexa.nl/
Die zijn alleen uit op mijn geld...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Lexa.nl 100% date garantie
http://www.lexa.nl/
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar moet je zelfs betalen voor een date
Op hababam.nl niet, probeer het!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar moet je zelfs betalen voor een date
Hahahaquote:
Zo veel geld heb jij toch niet .quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Die zijn alleen uit op mijn geld...
Nee bedankt, daar word teveel turks gepraatquote:
Ik vind je lichtelijk komisch.quote:
No commentquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zo veel geld heb jij toch niet .
Nee dus.quote:
We hebben een nieuw plugin geinstalleerd waarbij Google meteen het naar Nederlands zal vertalen, en natuurlijk zou ik je vragen ook kunnen beantwoorden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee bedankt, daar word teveel turks gepraat
Google laten vertalen? Dat worden zwaar illegale zinnen die niet te begrijpen zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:25 schreef Hababam het volgende:
[..]
We hebben een nieuw plugin geinstalleerd waarbij Google meteen het naar Nederlands zal vertalen, en natuurlijk zou ik je vragen ook kunnen beantwoorden.
Ik zie dat je artistiek bent, misschien is Hababam wel een perfect plaats voor je om je talenten te tonen, en je bent een meisje, dus dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef Hababam het volgende:
[..]
Ik zie dat je artistiek bent, misschien is Hababam wel een perfect plaats voor je om je talenten te tonen, en je bent een meisje, dus dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk.
Wie?quote:
Ik ben er ook nog.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Google laten vertalen? Dat worden zwaar illegale zinnen die niet te begrijpen zijn
Je kietelt mijn lachspieren.quote:
Ik ben ook een beetje raarquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef Hababam het volgende:
[..]
Ik zie dat je artistiek bent, misschien is Hababam wel een perfect plaats voor je om je talenten te tonen, en je bent een meisje, dus dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk.
WIE?quote:
Alleen als je zegt wie jij bent van hababam, zodat ik je kan screenen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef Hababam het volgende:
Klaarblijkelijk ben ik hier niet gewenst dus?
Oh, maar een echte Turk zal nooit verkeerde opmerkingen maken over een meisje wat al een relatie heeft, in ieder geval als het een Turk is, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje raar. Oh, ik heb al een vriend. Ik weet niet of hij dat waardeert. Ik tussen allemaal andere Turkse mannen.
Je bent hier wel gewenst. Maar we krijgen het idee dat je ons wilt overhalen naar een ander forum. Vertel eens iets over jezelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef Hababam het volgende:
Je bent altijd welkom, mits je het laat Hababam te promoten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef Hababam het volgende:
Even quoten. Gewoon, voor Turken die zich eventueel aangesproken zouden kunnen voelen. Hint. Hint.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef Hababam het volgende:
[..]
Oh, maar een echte Turk zal nooit verkeerde opmerkingen maken over een meisje wat al een relatie heeft, in ieder geval als het een Turk is, mag ik hopen?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik weet niet wat FOK! ervan vindt dat je hier leden voor Hababam loopt te ronselen. Ik been geen NSB'er, ik ga ook geen TR maken, maar ik vroeg het me dus even voorzichtig af.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Je bent hier wel gewenst. Maar we krijgen het idee dat je ons wilt overhalen naar een ander forum. Vertel eens iets over jezelf.
Nouquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef Hababam het volgende:
[..]
Oh, maar een echte Turk zal nooit verkeerde opmerkingen maken over een meisje wat al een relatie heeft, in ieder geval als het een Turk is, mag ik hopen?
Dan moeten sommige ook geen foto's gaan sturen enzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Even quoten. Gewoon, voor Turken die zich eventueel aangesproken zouden kunnen voelen. Hint. Hint.
Gezien hoe hier op mij word gereageerd zie ik daar toch van af, sorry.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Alleen als je zegt wie jij bent van hababam, zodat ik je kan screenen.
Daar zitten dus de echte Turken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:32 schreef Hababam het volgende:
[..]
hababam.nl - de Turkse Community van Nederland!
Dan hoef ik je niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef Hababam het volgende:
[..]
Gezien hoe hier op mij word gereageerd zie ik daar toch van af, sorry.
Nou ja, dan verdien je toch (meer) respect, samen zijn wij er voor elkaar, toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou, ik ken genoeg Turken die dat wel doen. Ja, hij is een Turk. Wat als hij het niet was
?
Ik zou het fijn vinden als jij weg gaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef Hababam het volgende:
[..]
Gezien hoe hier op mij word gereageerd zie ik daar toch van af, sorry.
Ik heb het niet zo op Turken die menen uit naam van alle Turken te moeten spreken of die bepalen wie echte Turken zijn.quote:
Cool story brahquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moeten sommige ook geen foto's gaan sturen enzo
Wat moet jij in utreg???quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Aaaaaaah morgen een sollicitatie in Utrecht.. Spannooond
Waarom, heb ik je op een manier beledigd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als jij weg gaat
Solliciteren hequote:
Ik snap serieus de vijandigheid niet, wat heeft men tegen Hababam, het is alleen een slogan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Turken die menen uit naam van alle Turken te moeten spreken of die bepalen wie echte Turken zijn.
Bortecinem had hier vanochtend een mooi voorbeeld van gepost.
Ja, dan mag jij meeposten in prachtige topics zoals:quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Worden er ook niet-Turken geaccepteerd?
Nee, maar je Hababam promotie begint me te irriteren na een half topicquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:38 schreef Hababam het volgende:
[..]
Waarom, heb ik je op een manier beledigd?
Jawel, alleen waarderen we niet mensen die er puur zijn om uit te lokken zoals over PKK of Ataturk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Worden er ook niet-Turken geaccepteerd?
Serieus? Wel recht voor zijn raap dan...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:39 schreef xminator het volgende:
Ja, dan mag jij meeposten in prachtige topics zoals:
Wie hier als laatste aan het woord is, is de winnaar.
Schrijf een zin op uit het liedje dat je nu luistert
Wat wil je doen met jouw voorganger?
Alsje een lid van het balkon mocht afduwen
En niet te vergeten, het topic met de meeste kwaliteit:quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, dan mag jij meeposten in prachtige topics zoals:
Wie hier als laatste aan het woord is, is de winnaar.
Schrijf een zin op uit het liedje dat je nu luistert
Wat wil je doen met jouw voorganger?
Alsje een lid van het balkon mocht afduwen
Blijf jij maar weg van Hababam dan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, maar je Hababam promotie begint me te irriteren na een half topic
Wie is die TS nou?quote:
Evenementen medewerksterquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook wel
Welke functie en waarom zo ver. Je woont toch in roffa?
Hadi....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef Blocko het volgende:
[..]
En niet te vergeten, het topic met de meeste kwaliteit:
http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=65356
TS, TS, TSquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wie is die TS nou?Doe niet zo geobsedeerd lan
Ah cool, succes!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Evenementen medewerkster
Is eenmalig gesprek in Utrecht, daar zit het hoofdkantoor
Ik heb me ooit al eens ingeschreven, maar t was zo dood dat ik nog liever naar Chatnu ging.. Kan je nagaanquote:
Thnx a zil!quote:
Af en toe gekkigheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:41 schreef Blocko het volgende:
[..]
En niet te vergeten, het topic met de meeste kwaliteit:
http://forums.hababam.nl/showthread.php?t=65356
Ik wil je best verlossen van je account, hoe heet je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb me ooit al eens ingeschreven, maar t was zo dood dat ik nog liever naar Chatnu ging.. Kan je nagaan
Niks persoonlijks en ook niks tegen Hababam, maar je opmerking dat je Hababam promoot als de plaats voor de 'echte Turken', wie dat ook mogen zijn, kon ik niet waarderen. Ik heb er een tijdje gepost en ik zou mezelf of het Turkse volk nooit met sommige van de leden willen associëren, zo achterlijk zijn ze.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:39 schreef Hababam het volgende:
[..]
Ik snap serieus de vijandigheid niet, wat heeft men tegen Hababam, het is alleen een slogan.
Aha, tof, wat is de gemiddelde leeftijd dan daar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:40 schreef Hababam het volgende:
[..]
Jawel, alleen waarderen we niet mensen die er puur zijn om uit te lokken zoals over PKK of Ataturk.
Dat weet ik zelfs niet eens meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Hababam het volgende:
[..]
Ik wil je best verlossen van je account, hoe heet je?
Oke oke, ik was aan het trollenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie meets komen overeen met wat spikedpych van een meet verwacht
Kardes, zou je dat voor mij kunnen doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Hababam het volgende:
[..]
Ik wil je best verlossen van je account, hoe heet je?
Dat is het mooie er aan, alles kan op zo een forum!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
866 pagina's vol mensen die een nummer posten
12 tot 25 !quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, tof, wat is de gemiddelde leeftijd dan daar?
Geen vrouwen, wel jonge meisjes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
De meest belangrijke vraag natuurlijk: zitten er ook mooie Turkse vrouwen op Hababam?
Zeker, kom je ook?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef AryaMehr het volgende:
De meest belangrijke vraag natuurlijk: zitten er ook mooie Turkse vrouwen op Hababam?
Is geen straattaal?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is een A zil? Ik ben niet echt in to straattaal..
Wat nouquote:
Ik heb een account aangemaakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:47 schreef Hababam het volgende:
Ik heb klein beetje het vermoeden dat dit negatief publiciteit geeft voor onze site, misschien ophouden over Hababam?
Ah, zie het voor het eerstquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Is geen straattaal?
Betekend: thanks a zillion..
Zie mijn post, graag ontvang ik antwoord.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:47 schreef Hababam het volgende:
Ik heb klein beetje het vermoeden dat dit negatief publiciteit geeft voor onze site, misschien ophouden over Hababam?
Word best vaak gebruikt hoorquote:
Open een turken op fok topic!?quote:
confidencequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben wel van Arische afkomst Hababam, dus ben je wel voorbereidt op al die soppende meisjes straks?
Jij was toch Perzisch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben wel van Arische afkomst Hababam, dus ben je wel voorbereidt op al die soppende meisjes straks?
Krijg ik nog een antwoord op mijn vraag?quote:
Hell no, maar teveel is niet goed hoor.. Dat staat nietquote:
Daar heb jij dan weer helemaal gelijk in. Ik ben ook proberen om het wat te minderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hell no, maar teveel is niet goed hoor.. Dat staat niet
Dus je bent eigenlijk gewoon arrogant?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer helemaal gelijk in. Ik ben ook proberen om het wat te minderen.
Dat zit helaas ingebakken in elke Iraniër (Ariër).quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dus je bent eigenlijk gewoon arrogant?
Nee man....quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens goed gefloten van Cüneyt Çakır vandaag.
Helaas gemist, maar ik hoorde inderdaad positieve verhalen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens redelijk goed gefloten van Cüneyt Çakır vandaag.
Welk genre zoek je?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:03 schreef Ayca het volgende:
TM jij weet altijd wel goede filmsheb er 2 voor morgen nodig, suggesties?
Alleen in warezkanalen zeker?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee man, IRC is juist retedruk
Turnoffquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zit helaas ingebakken in elke Iraniër (Ariër).
Hoe heette dat ene systeem, waarbij je zelf bestanden beschikbaar stelt en zo weer van anderen kon downloaden?quote:
Dan moet je van die gezellige familie vliegtuig-films uitzoeken.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit, het is voor in de trein als tijdsverdrijf.
Adam Sandler zeker.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan moet je van die gezellige familie vliegtuig-films uitzoeken.
Trustenquote:
Aantal films die ik recentelijk heb gezien...quote:Op woensdag 25 april 2012 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit, het is voor in de trein als tijdsverdrijf.
Heb je Amelie al gezien? Mijn favo filmquote:
ga weg met je wijvenfilms.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Heb je Amelie al gezien? Mijn favo film
Truste honeyquote:
Film uit 2001 over hackers met John Travolta en Hugh Jackman?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor... zeker lang geleden gezien
Thanksquote:Op woensdag 25 april 2012 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aantal films die ik recentelijk heb gezien...
Intouchables
Incendies
The Stoning of Soraya M.
Hugo
Warrior
The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn
Jodaeiye Nader az Simin
Heb ik welquote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Succes morgen bij je sollicitatie. Wel genoeg zelfvertrouwen hebben he?
Hou ons op de hoogte dan...we bidden voor je. Arcadia voorop natuurlijk, maar ik sta er vlak achter.quote:
Will do, gesprek is om 12 uurquote:Op woensdag 25 april 2012 00:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte dan...we bidden voor je. Arcadia voorop natuurlijk, maar ik sta er vlak achter.
Uiterlijk 13:00 uitsluitsel dus? Ik zal kijken of ik er dan ben....quote:Op woensdag 25 april 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Will do, gesprek is om 12 uurduurt als het goed is een uurtje
Allah, Dieu, God, etc is mijn getuige, drank kwam uit mijn neus.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte dan...we bidden voor je. Arcadia voorop natuurlijk, maar ik sta er vlak achter.
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mmm. Dan kom ik achter jou staan.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Intouchables is vooral een aanrader.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allah, Dieu, God, etc is mijn getuige, drank kwam uit mijn neus.
Al gezienquote:Op woensdag 25 april 2012 00:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Intouchables is vooral een aanrader.
4bia/Phobia .Thaise horrorfilm. Er is ook een deel 2. Het laatste verhaal van 2 is de beste horror/komedie die ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Al gezien![]()
En amelie ook aliceleuke film ja.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
Ik houd niet van genres als biografie en muziek, maar Amadeus kon mij wel bekoren, ja.
quote:
Okay!quote:Op woensdag 25 april 2012 00:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Uiterlijk 13:00 uitsluitsel dus? Ik zal kijken of ik er dan ben....![]()
watskebeurt?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:28 schreef xaban06 het volgende:
Ula isim gucum yok sanki polisle ugrastiriyorlar bu saatte, pfff
Mijn handen blijven thuis.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je je handen maar thuis houdt...
Hmmm... Ze hebben toch wel wat gezegd of niet?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bilmiyorum, ben nu op werk, burayi aradilar bi bokluk var galiba.
Ik heb liever dat je naar de sajdah gaat.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kan ik tenminste met een gerust hart op mijn knieën gaan...
Wat doe je voor werk dan, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bilmiyorum, ben nu op werk, burayi aradilar bi bokluk var galiba.
Sapik, kan niet anders.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je naar de sajdah gaat.
Welke man (of vrouw moet ik zeggen) heeft jou dat wijsgemaakt?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Schijnt dat de behoefte daarna tóch minder wordt, dus je kunt vrolijk verder leven, hoor.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eunuchquote:Op woensdag 25 april 2012 00:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke man (of vrouw moet ik zeggen) heeft jou dat wijsgemaakt?
Ik heb het alquote:
Als Ajax een Turkse speler zou kopen welke zou dat dan moeten zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:55 schreef msnk het volgende:
Bored. Ik zou moeten slapen, maar lukt niet.
Ardaquote:Op woensdag 25 april 2012 01:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als Ajax een Turkse speler zou kopen welke zou dat dan moeten zijn?
Aziz Yıldırım.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sabri.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Speelt al in Spanje helaas
Weet je ook een betaalbare speler?
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sabri scoort een beetje te weinig waarschijnlijk een verdedigende speler
hoeveel?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:08 schreef zarGon het volgende:
Ik moet nog 35 posts voor de 60.000. Haal ik dat vannacht?
Bulent Ersoy, no match.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:09 schreef Karzai het volgende:
Nou oke een andere vraag wie is de knapste Turkse vrouw?
Jülide.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:09 schreef Karzai het volgende:
Ik zie dat ik 3 posts terug de 10.000-grens ben gepasseerd. Waar is mijn taart?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:08 schreef zarGon het volgende:
Ik moet nog 35 posts voor de 60.000. Haal ik dat vannacht?
Serieus?quote:Op woensdag 25 april 2012 01:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vind dat je een homemade cake/taart van Bortecinem hoort te krijgen met dat epische aantal erop.quote:Op woensdag 25 april 2012 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zie dat ik 3 posts terug de 10.000-grens ben gepasseerd. Waar is mijn taart?
Selcuk Inanquote:Op woensdag 25 april 2012 01:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Speelt al in Spanje helaas
Weet je ook een betaalbare speler?
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:09 schreef Karzai het volgende:
Homoquote:Op woensdag 25 april 2012 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://imageshack.us/photo/my-images/99/172039171bqzr8.jpg/ (copy/paste deze link)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |