Oh, maar een echte Turk zal nooit verkeerde opmerkingen maken over een meisje wat al een relatie heeft, in ieder geval als het een Turk is, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje raar. Oh, ik heb al een vriend. Ik weet niet of hij dat waardeert. Ik tussen allemaal andere Turkse mannen.
Je bent hier wel gewenst. Maar we krijgen het idee dat je ons wilt overhalen naar een ander forum. Vertel eens iets over jezelf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef Hababam het volgende:
Klaarblijkelijk ben ik hier niet gewenst dus?
Je bent altijd welkom, mits je het laat Hababam te promoten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef Hababam het volgende:
Klaarblijkelijk ben ik hier niet gewenst dus?
Even quoten. Gewoon, voor Turken die zich eventueel aangesproken zouden kunnen voelen. Hint. Hint.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef Hababam het volgende:
[..]
Oh, maar een echte Turk zal nooit verkeerde opmerkingen maken over een meisje wat al een relatie heeft, in ieder geval als het een Turk is, mag ik hopen?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik weet niet wat FOK! ervan vindt dat je hier leden voor Hababam loopt te ronselen. Ik been geen NSB'er, ik ga ook geen TR maken, maar ik vroeg het me dus even voorzichtig af.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Je bent hier wel gewenst. Maar we krijgen het idee dat je ons wilt overhalen naar een ander forum. Vertel eens iets over jezelf.
Nouquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef Hababam het volgende:
[..]
Oh, maar een echte Turk zal nooit verkeerde opmerkingen maken over een meisje wat al een relatie heeft, in ieder geval als het een Turk is, mag ik hopen?
Dan moeten sommige ook geen foto's gaan sturen enzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Even quoten. Gewoon, voor Turken die zich eventueel aangesproken zouden kunnen voelen. Hint. Hint.
Gezien hoe hier op mij word gereageerd zie ik daar toch van af, sorry.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Alleen als je zegt wie jij bent van hababam, zodat ik je kan screenen.
Daar zitten dus de echte Turken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:32 schreef Hababam het volgende:
[..]
hababam.nl - de Turkse Community van Nederland!
Dan hoef ik je niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef Hababam het volgende:
[..]
Gezien hoe hier op mij word gereageerd zie ik daar toch van af, sorry.
Nou ja, dan verdien je toch (meer) respect, samen zijn wij er voor elkaar, toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou, ik ken genoeg Turken die dat wel doen. Ja, hij is een Turk. Wat als hij het niet was
?
Ik zou het fijn vinden als jij weg gaatquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef Hababam het volgende:
[..]
Gezien hoe hier op mij word gereageerd zie ik daar toch van af, sorry.
Ik heb het niet zo op Turken die menen uit naam van alle Turken te moeten spreken of die bepalen wie echte Turken zijn.quote:
Cool story brahquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan moeten sommige ook geen foto's gaan sturen enzo
Wat moet jij in utreg???quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Aaaaaaah morgen een sollicitatie in Utrecht.. Spannooond
Waarom, heb ik je op een manier beledigd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als jij weg gaat
Solliciteren hequote:
Ik snap serieus de vijandigheid niet, wat heeft men tegen Hababam, het is alleen een slogan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Turken die menen uit naam van alle Turken te moeten spreken of die bepalen wie echte Turken zijn.
Bortecinem had hier vanochtend een mooi voorbeeld van gepost.
Ja, dan mag jij meeposten in prachtige topics zoals:quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Worden er ook niet-Turken geaccepteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |