Zo veel geld heb jij toch niet .quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Die zijn alleen uit op mijn geld...
Nee bedankt, daar word teveel turks gepraatquote:
Ik vind je lichtelijk komisch.quote:
No commentquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zo veel geld heb jij toch niet .
Nee dus.quote:
We hebben een nieuw plugin geinstalleerd waarbij Google meteen het naar Nederlands zal vertalen, en natuurlijk zou ik je vragen ook kunnen beantwoorden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee bedankt, daar word teveel turks gepraat
Google laten vertalen? Dat worden zwaar illegale zinnen die niet te begrijpen zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:25 schreef Hababam het volgende:
[..]
We hebben een nieuw plugin geinstalleerd waarbij Google meteen het naar Nederlands zal vertalen, en natuurlijk zou ik je vragen ook kunnen beantwoorden.
Ik zie dat je artistiek bent, misschien is Hababam wel een perfect plaats voor je om je talenten te tonen, en je bent een meisje, dus dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef Hababam het volgende:
[..]
Ik zie dat je artistiek bent, misschien is Hababam wel een perfect plaats voor je om je talenten te tonen, en je bent een meisje, dus dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk.
Wie?quote:
Ik ben er ook nog.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Google laten vertalen? Dat worden zwaar illegale zinnen die niet te begrijpen zijn
Je kietelt mijn lachspieren.quote:
Ik ben ook een beetje raarquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef Hababam het volgende:
[..]
Ik zie dat je artistiek bent, misschien is Hababam wel een perfect plaats voor je om je talenten te tonen, en je bent een meisje, dus dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk.
WIE?quote:
Alleen als je zegt wie jij bent van hababam, zodat ik je kan screenen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:30 schreef Hababam het volgende:
Klaarblijkelijk ben ik hier niet gewenst dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |