Ik heb er ook een hele boel, hele andere reden dan jij gok ik tho ;dquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 75. Maar dat doet er verder niet toe, aangezien jij het verhaal erachter niet weet.
Als je zo neerbuigend gaat doen over onze meets, weet ik niet eens of ik wel op je wil reageren.quote:
Niet doen zeg ik. Jij staat daar boven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:12 schreef Hababam het volgende:
[..]
Als je zo neerbuigend gaat doen over onze meets, weet ik niet eens of ik wel op je wil reageren.
Je leek net gemeen te doen, maar je reactie kan ik ergens wel waarderen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet doen zeg ik. Jij staat daar boven.
Hij zoekt nog een vriendin. Stel jij jezelf kandidaat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wait... Whut?
Las ik nou dat Xminator kindjes gaat maken?
Euhm.. No commentquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een vriendin. Stel jij jezelf kandidaat?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hij zoekt nog een vriendin. Stel jij jezelf kandidaat?
Het is maar een grapje. Begrijp je hopelijk wel.quote:
Want alleen daar kan jij een vriendin scoren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]. Dan was ik wel lid geweest van hababam
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Want alleen daar kan jij een vriendin scoren?
Tuurlijk nietquote:
I knowquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het is maar een grapje. Begrijp je hopelijk wel.
Daar moet je zelfs betalen voor een datequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Lexa.nl 100% date garantie
http://www.lexa.nl/
Die zijn alleen uit op mijn geld...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Lexa.nl 100% date garantie
http://www.lexa.nl/
quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar moet je zelfs betalen voor een date
Op hababam.nl niet, probeer het!quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar moet je zelfs betalen voor een date
Hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |