Laatst nog gezienquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een echte baas heeft de Band of Brothers DvD Box altijd op zijn nachtkastje staan
Leuke film dat ja.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Taartjeh het volgende:
Heel zielig filmpje waardgebeurd.
Een hond heef 8 jaar lang op zijn baasje gewacht op het station naar dat hij een hartaanval kreeg op zijn werk er dus nooit meer terug keerde op het station. Maar iedere dag heeft die hond nog zitten te wachtte op het muurtje voor zijn baasje
Niks zo trouw als een honde(L)
Moet je zien!!
grappig, toevallig hebben we tijdens de kerstdagen nog een discussie gehad over dit hondje, daarvoor had ik nog nooit van dit verhaal gehoord.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Taartjeh het volgende:
Een hond heef 8 jaar lang op zijn baasje gewacht op het station naar dat hij een hartaanval kreeg op zijn werk er dus nooit meer terug keerde op het station. Maar iedere dag heeft die hond nog zitten te wachtte op het muurtje voor zijn baasje
Moet je zien!!
Allemaal al gezienquote:
Ik trapte er bijna inquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef BoemBats het volgende:
Saw3D.WMV
Eigenlijk mag ik geen films posten, maar ik doe het toch.
Het is een gefilmde versie vanuit de bioscoop, zou idd jammer zijn geweest als je hem had aangeklikt en gedownloadquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:26 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Ik trapte er bijna inMaar toen deed ik snel 'Link opslaan als' en zag ik hoelaat het was.
Als ik met m'n muisknop eroverheen ga, zie ik gewoon welke link het isquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef BoemBats het volgende:
Saw3D.WMV
Eigenlijk mag ik geen films posten, maar ik doe het toch.
Goede film datquote:
Ik ben nu bezig om Law Abiding Citizen te downloaden hurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:10 schreef Phreakingout het volgende:
Sorry heb niet 1 Favo :
Law Abiding Citizen
Blow
Requiem for a Dream ( niet leuk, wel erg goed )
21:Las Vegas
American History X
Hackers
Snatch
Dat zijn wel één van de betere voor mij
aanrader, heb hem gister ergens in cyberspace gevonden..quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Goede film dat
[..]
Ik ben nu bezig om Law Abiding Citizen te downloaden huren
Rest ken ik al
Is het niet handiger om zo'n box in de buurt van je dvd-speler te bewaren ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een echte baas heeft de Band of Brothers DvD Box altijd op zijn nachtkastje staan
Gezien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Wasmachinemann het volgende:
Back To The Future en Pokemon: The first movie zijn pro
Gezien.quote:
Gezienquote:
Gezienquote:
Op Taken na, ken ik ze allemaal. Even Taken checken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:05 schreef ElmoFan het volgende:
Rambo
Taken
Salt
The expendables
Law abiding cidizen
Die film is geniaal, het is een thriller, maar ik ben wel een aantal keer in de lach geschotenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:08 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Op Taken na, ken ik ze allemaal. Even Taken checken.
Thrillers zijn sowiesoquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die film is geniaal, het is een thriller, maar ik ben wel een aantal keer in de lach geschoten
Downloaden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Thrillers zijn sowieso
En goeie trailer, hij's nu aan het downloaden
loser ik heb de blu-ray box dus ik ben een mega eckte baasquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Huren natuurlijk, wat ben ik toch malquote:
Shawshank redemption is erg goed jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:29 schreef Straalkachel het volgende:
Shawshank redemptionen inception vind ik ook een goei.
Tarantinoquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat een kut vraag
Alles met Kevin Spacey
Alles van Tarantino
Ik kan echt uren doorgaan
Een échte baas heeft de Band of Brothers Blu-Ray Box altijd op zijn nachtkastje staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
American Beautyquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat een kut vraag
Alles met Kevin Spacey
Alles van Tarantino
Ik kan echt uren doorgaan
Een nog grotere baas heeft die in BLUE RAY en The Pacific er naast ook in blue rayquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Goeie film.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Te moeilijk om er eentje uit te pikken, maar deze zit zeker in mijn top 10.
[ afbeelding ]
eckte baas heeft hem op blu-ray en dvdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een nog grotere baas heeft die in BLUE RAY en The Pacific er naast ook in blue ray
quote:
The Pacificquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een nog grotere baas heeft die in BLUE RAY en The Pacific er naast ook in blue ray
je zou haast zeggen dat die niet bestaat.quote:
wordt later beter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je zou haast zeggen dat die niet bestaat.
zit nu drag me to hell te kijken. 7 op imdb. dat is best hoog voor een vrij recente horrorfilm. ben nog niet echt onder de indruk.
Thanks zal het proberen!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Antichrist: http://www.imdb.com/title/tt0870984/
Zit aardig wat zieke shit in.
Goede film. Mooie openingsscene ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Antichrist: http://www.imdb.com/title/tt0870984/
Zit aardig wat zieke shit in.
Dit,quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Taartjeh het volgende:
Moet je zien!!
Thanks!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Genesisfan het volgende:
- Inception![]()
- Catch me if you can
- The prestige![]()
- A Beautifull Mind
- Seven pounds
- The Terminal
- Shutter island
|
Forum Opties | |