Gezien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Wasmachinemann het volgende:
Back To The Future en Pokemon: The first movie zijn pro
Gezien.quote:
Gezienquote:
Gezienquote:
Op Taken na, ken ik ze allemaal. Even Taken checken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:05 schreef ElmoFan het volgende:
Rambo
Taken
Salt
The expendables
Law abiding cidizen
Die film is geniaal, het is een thriller, maar ik ben wel een aantal keer in de lach geschotenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:08 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Op Taken na, ken ik ze allemaal. Even Taken checken.
Thrillers zijn sowiesoquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die film is geniaal, het is een thriller, maar ik ben wel een aantal keer in de lach geschoten
Downloaden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Thrillers zijn sowieso
En goeie trailer, hij's nu aan het downloaden
loser ik heb de blu-ray box dus ik ben een mega eckte baasquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een echte baas heeft de Band of Brothers DvD Box altijd op zijn nachtkastje staan
Huren natuurlijk, wat ben ik toch malquote:
Shawshank redemption is erg goed jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:29 schreef Straalkachel het volgende:
Shawshank redemptionen inception vind ik ook een goei.
Tarantinoquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat een kut vraag
Alles met Kevin Spacey
Alles van Tarantino
Ik kan echt uren doorgaan
Een échte baas heeft de Band of Brothers Blu-Ray Box altijd op zijn nachtkastje staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een echte baas heeft de Band of Brothers DvD Box altijd op zijn nachtkastje staan
American Beautyquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Wat een kut vraag
Alles met Kevin Spacey
Alles van Tarantino
Ik kan echt uren doorgaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |