Een nog grotere baas heeft die in BLUE RAY en The Pacific er naast ook in blue rayquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een echte baas heeft de Band of Brothers DvD Box altijd op zijn nachtkastje staan
Goeie film.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Te moeilijk om er eentje uit te pikken, maar deze zit zeker in mijn top 10.
[ afbeelding ]
eckte baas heeft hem op blu-ray en dvdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een nog grotere baas heeft die in BLUE RAY en The Pacific er naast ook in blue ray
quote:
The Pacificquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een nog grotere baas heeft die in BLUE RAY en The Pacific er naast ook in blue ray
je zou haast zeggen dat die niet bestaat.quote:
wordt later beter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je zou haast zeggen dat die niet bestaat.
zit nu drag me to hell te kijken. 7 op imdb. dat is best hoog voor een vrij recente horrorfilm. ben nog niet echt onder de indruk.
Thanks zal het proberen!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Antichrist: http://www.imdb.com/title/tt0870984/
Zit aardig wat zieke shit in.
Goede film. Mooie openingsscene ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:17 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Antichrist: http://www.imdb.com/title/tt0870984/
Zit aardig wat zieke shit in.
Dit,quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Taartjeh het volgende:
Heel zielig filmpje waardgebeurd.
Een hond heef 8 jaar lang op zijn baasje gewacht op het station naar dat hij een hartaanval kreeg op zijn werk er dus nooit meer terug keerde op het station. Maar iedere dag heeft die hond nog zitten te wachtte op het muurtje voor zijn baasje
Niks zo trouw als een honde(L)
Moet je zien!!
Thanks!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Genesisfan het volgende:
- Inception![]()
- Catch me if you can
- The prestige![]()
- A Beautifull Mind
- Seven pounds
- The Terminal
- Shutter island
|
|