Laatst nog gezienquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een echte baas heeft de Band of Brothers DvD Box altijd op zijn nachtkastje staan
Leuke film dat ja.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Taartjeh het volgende:
Heel zielig filmpje waardgebeurd.
Een hond heef 8 jaar lang op zijn baasje gewacht op het station naar dat hij een hartaanval kreeg op zijn werk er dus nooit meer terug keerde op het station. Maar iedere dag heeft die hond nog zitten te wachtte op het muurtje voor zijn baasje
Niks zo trouw als een honde(L)
Moet je zien!!
grappig, toevallig hebben we tijdens de kerstdagen nog een discussie gehad over dit hondje, daarvoor had ik nog nooit van dit verhaal gehoord.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Taartjeh het volgende:
Heel zielig filmpje waardgebeurd.
Een hond heef 8 jaar lang op zijn baasje gewacht op het station naar dat hij een hartaanval kreeg op zijn werk er dus nooit meer terug keerde op het station. Maar iedere dag heeft die hond nog zitten te wachtte op het muurtje voor zijn baasje
Niks zo trouw als een honde(L)
Moet je zien!!
Allemaal al gezienquote:
Ik trapte er bijna inquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef BoemBats het volgende:
Saw3D.WMV
Eigenlijk mag ik geen films posten, maar ik doe het toch.
Het is een gefilmde versie vanuit de bioscoop, zou idd jammer zijn geweest als je hem had aangeklikt en gedownloadquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:26 schreef Phreakingout het volgende:
[..]
Ik trapte er bijna inMaar toen deed ik snel 'Link opslaan als' en zag ik hoelaat het was.
Als ik met m'n muisknop eroverheen ga, zie ik gewoon welke link het isquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef BoemBats het volgende:
Saw3D.WMV
Eigenlijk mag ik geen films posten, maar ik doe het toch.
Goede film datquote:
Ik ben nu bezig om Law Abiding Citizen te downloaden hurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:10 schreef Phreakingout het volgende:
Sorry heb niet 1 Favo :
Law Abiding Citizen
Blow
Requiem for a Dream ( niet leuk, wel erg goed )
21:Las Vegas
American History X
Hackers
Snatch
Dat zijn wel één van de betere voor mij
aanrader, heb hem gister ergens in cyberspace gevonden..quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:33 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Goede film dat
[..]
Ik ben nu bezig om Law Abiding Citizen te downloaden huren
Rest ken ik al
Is het niet handiger om zo'n box in de buurt van je dvd-speler te bewaren ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Een echte baas heeft de Band of Brothers DvD Box altijd op zijn nachtkastje staan
Gezien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:20 schreef Wasmachinemann het volgende:
Back To The Future en Pokemon: The first movie zijn pro
Gezien.quote:
Gezienquote:
Gezienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |